קניתי סמסונג גלקסי S6 וקיבלתי מכשיר פגום מהיום הראשון שלו

miki34

New member
קניתי סמסונג גלקסי S6 וקיבלתי מכשיר פגום מהיום הראשון שלו

שלום לכולם, קניתי סמסונג S6 גלקסי עם אחריות יבואן רשמי וקיבלתי מכשיר פגום מהיום הראשון שלו! יש תקלה בספיקר. הנציג בחנות סמסונג הכניס לבדיקה במעבדה וטען שיש תקלת תוכנה ואמר שמקובל שיש תקלות תוכנה גם במכשירים חדשים שרק יצאו מהאריזה ושאכניס לתיקון. המכשיר עבר צריבת גירסת תוכנה במעבדת סמסונג אך התקלה עדיין נשארה. ביקשתי שיחליפו למכשיר חדש ותקין אך הם סירבו והציעו להכניס שוב לתיקון. מכיוון שלא מדובר בתקלת תוכנה ברגע שמהכשיר יכנס שוב למעבדה הפעם יפתחו אותו ואקבל בחזרה מכשיר משופץ, למרות ששילמתי מחיר מלא עבור מכשיר חדש. ניגשתי לחנות סמסונג עם התקלה בטווח ה 14 יום מקבלת המכשיר. האם אני זכאית שסמסונג יחליפו למכשיר חדש ותקין? מה החוק שמגן עלי כצרכנית? תודה מראש :)
 
למעלה