שאלה יפה
בד"כ בתי המשפט אומרים שבדיוק בשביל זה יש אחריות... קנית מכשיר, קיבלת אחריות, וצריך לתת להם הזדמנות לתקן אותו. השאלה אחרי כמה הזדמנויות זה כבר נמאס, ובאיה שלב צריך לתת לאדם לבטל את החוזה. שהרי חוק החוזים קובע כך:
"הופר חוזה, זכאי הנפגע לתבוע את אכיפתו או לבטל את החוזה, וזכאי הוא לפיצויים, בנוסף על אחת התרופות האמורות או במקומן, והכל לפי הוראות חוק זה".
אני לדידי חושב שפעמיים שלוש זה די והותר. הפרת החוזה מתבטאת בזה שסלקום לא סיפקה לך מכשיר תקין, שכן העסקה היא לא למכירת מכשיר, אלא
למכירת מכשיר תקין ועובד.
אז לטעמי אתה יכול לבטל את העסקה, לדעת בתי המשפט - לא בטוח. שווה את הניסיון. אני נגד לוותר באופן כללי, והסיכון בתביעות קטנות הוא נמוך.
כאזרחים וכצרכנים, אין לנו הרבה אפשרויות לעמוד על הזכויות שלנו. המכשיר של תביעות קטנת הוא אחד הבודדים.
אסף.