קסם

קסם

אני ממליצה להשאיר שאלות על קסם לאחרי שחוקי הקסם יתפרסמו. אני מקווה שדברים יהיו יותר ברורים אז.. בכל מקרה אני יכולה לומר שהמשחק לא מתוכנן עם הרבה דברים וירטואלים ולכן גם הקסם כמו שתראו יהיה מעשי ביותר.
 
קסם (פורסם ע"י IDstorm)

יש לי כמה שאלות בנוגע לקסם ולקוסמים. 1. האם קוסם יכול לשאצ שריון ונשק כמו לוחם או שיש הגבלות? 2. האם המטה של הקוסם הוא משהו שצריך להשיג במשחק או שהקוסם מביא אותו בעצמו? 3. איזה קסמים יש? 4. האם ניתן להשתמש ב"רימוני" עשן(כמו נפצים שמוציאים עשן) בתור קסם?
 

Umrug

New member
Explanation

Oh please please excuse me my english, and the very fact that I use it and not hebrew - it would be too slow. I have absolutely no right to answer such a question, but I thing that I can help and know (more or less) what is happening. o The magic in the game is exactly like the Tolkien wrote about it - i.e. in some hidden ways, and mostly influencing creature´s mind, and not something like conjuring and fireballs. And, if you are not one of the Istari, Nazguls or other special creatures, it is unprobable that you have a chance to become a Mage.
 

IDstorm

New member
thank you

but how exactly would those hidden ways work, and what abou my idea about the smoke granades
 

IDstorm

New member
הסברים

קראתי את ההסברים על הקסם ברוסית, התשובות לשאלות שלי לא מופיעות שםת האם יהיו עדכונים נוספים בעברית (או ברוסית)?
 
פנה אל הקפטין שלך

במקום כזה, כאשר אתה זקוק למידע נרחב יותר ממה שהופץ באתר, הכתובת הוא הקפטין שלך. אם קבוצתך היא קבוצה גדולה, מחוייב שיהיה בה "שר-קסם", שיעבוד ישירות מול המסטר-קסם של המשחק, ומול המסטר האזורי. אם קבוצתך קטנה- זהו תפקידו של הקפטין. לדעתי, אם כבר הגעת עד הנה בחיפוש אחר מידע על קסם, תציע עצמך לקפטין שלך לרכז את נושא הקסם בקבוצתך. רדגסט.
 

IDstorm

New member
אין לי קפטן

עדיין לא בחרתי קבוצה וגזע (אבל נרשמתי) ושרת האוצר אמרה שאני לא ארשם שנית, אני רוצה להיות בן-אדם, קוסם, מה הסיכוי שלי להתקבל?
 
בעייתי.

הקסם בעולמו של טולקין שונה נחרצות מכל הקסם המוכר בספרות ה-D&D ומח שבטח מהקסמים ב-הארי פוטר. הוא נובע ב´דרכים שונות´ שבאופן גורף לא מיוחסות לבני אדם. ראשית, אתה מוזמן לעיין בספרות המקורית. הכוחות הקסומים העיקריים מיוחסים לגופים הבאים: 1) האיסטרי (סרומן הלבן, גנדלף האפור, רדגסט החום, ועוד בודדים) 2) הנולדור - חלק מן האלדר(אלפים) שהיו בוולינור ולמדו חכמה מפי הוולאר (האלים) 3) הנזגול - תשעת הרוכבים שרומו בידי סאורון (שצור מחצבתו זהה למוצאם של האיסטרי) 4) חפצי קסם שניתן להשיג במהלך המשחק (inplay כמובן). כמו כן, יכולות מיוחדות מיוחסות לדונדאין (ולא לכולם), לסינדר ( בודדרים מהותיקים שביניהם על ארדה ) כל שאר צורות הקסם פסו מן העולם. אם כן, תוכן לנסות לחבור לכל אחד מהאיסטרי (שמוגבלים לכ-5 אנשים בקבוצתם), או להעלות רעיון איכותי ומיוחד, המבוסס על הספרות המקורית של טולקין. תוכל גם לחפש את המסטר-קסם (שהוא אדם בעייתי כרגע) מקווה שעזרתי.
 

IDstorm

New member
עזרת

מכיוון שאני רק באמצע של "אחוות הטבעת" אני לא מכיר טוב את העולם הזה (אני מכווה לסיים את כל הספרים עד המשחק) ולכן אני רוצה להצטרף לקבוצה של רדגסט החום.
 

Fade2Black

New member
שאלה מאד חשובה!

אם נק"פ מחולק לפי איזה שריון אתה לובש, אז מה קורה עם קוסמים שלא יכולים ללבוש שריון???
 
מרכיב הקסם במשחק

עולמו של טוקין בסוף העידן השלישי מוגדר ביחס לעולמות הפנטסיאה המקובלים כעולם דל קסם. רבים הם המחוזות בהן המילה קסם היא הלצה צינית או קשקושם של מאהבים. רבות הן הארצות בהן חי אדם את חייו מבלי לראות קוסם כלל ומבלי להיות עד אפילו לתופעה אחת על טבעית כל שהיא. בהרבה ארצות נוספות, ישנן רק שמועות על קסם כל שהוא, ואגדות בלבד על אלפים וסיפורים על ´דברים מסוכנים ביער´ וסיפורי ילדים על ´שדים´ במערות, אך אין בהם אדם אחד שיכול להעיד על כך בגלוי. בשאר הארצות, שהינן הרוב, אדם אחד מתוך חמישים היה עד לתופעה על טבעית כל שהיא במהלך חייו, אדם אחד ממאה היה שותף במפגש עם ישות לא אנושית כל שהיא, וגם אז הוא נחשב בדרך-כלל לשוטה ולמכן. פרט לגונדור ורוהאן, שנמצאים במלחמה מתמדת עם אורקים, האורקים נשכחו כליל, וגם בארצות אלה, לא היו עדים לקסם כבר הרבה זמן, ולא מאמינים באלפים. (זכרו כיצד מנהל הפונדק של ברי מזהה את גנדלף - לא כגנדלף הקוסם, ולא כגנדלף האפור, ובטח ובטח שלא כמיתרנדיר, אלא כזקן מטורף עם כובע מחודד). מעטות הן החצרות בהן קוסמים הן תופעה מקובלת, ועדיין, רק משום שיש אחד כזה שמבקר בה תדירות. כל הקוסמים במשחק, מכל ה-1000 איש שיבואו, הם חמישה בלבד, כולל השר האפל בעצמו. עליהן מתווספים החזקים ביותר שבאלדר, גם כן חמישה, ואליהם מתווסף מלך אנגמר שהרי הוא למעשה הנזגול התשיעי. סך הכל - אחוז אחד בודד של קוסמים. התופעות העל-טבעיות כולן - יכולות ריפוי, מפלצות קסומות, מפלצות ענקיות, אביזרי קסם - יוסיפו אולי עוד 10% למשחק. מלבד זאת, מי ששיחק MERP יודע, אין הגבלה לבעל יכולות מיוחדות לא ללבוש שריון או לא להשתמש בחרב, ולהוכחה - לגנדלף עצמו היתה חרב.
 

Rabby

New member
re

Istari-Saruman,Gendalf.....they not regular players,number of their hit points will desclared soon.o
 

The Dave

New member
שאלה

חוץ משריונים ומשריונים מיוחדים (לא זוכר איך הם נקראים) יש איזשהם חפצי קסם שמעלים לי את נקודת הפגיעה ?
 
למעלה