קפיברה ומרה-קצת מידע בבקשה

נ י ל ק י

New member
קפיברה ומרה-קצת מידע בבקשה

יצאת לי לאחרונה לראות גולגולת של מרה (מכרסם ענק) ומאוד הסתקרנתי למידע נוסף, נוכחתי לדעת שהמרה היא קרובת משפחה של הקפיברה (עליה שמעתי פעם) אז אני מבקשת קצת מידע על שתי החיות המסקרנות האלה. תודה!
 

strix butleri

New member
מכרסמים דרום אמריקאיים

המרה והקפיברה הם מכרסמים דרום אמריקאיים, צמחוניים, הנבדלים זה מזה בבית הגידול: הקפיברה חובבת ביצות ואגמים, וכך היא גם נראית: האוזניים, הנחיריים והעיינים ממוקמות גבוה על הראש כהתאמה לחיים אמפיביים. זהו המכרסם הגדול בעולם. המרה לעומת זאת דומה יותר לארנבת קצרת אוזנים וארוכת רגליים ובית גידולה הוא ערבות העשב בדרום-מערב דרום אמריקה ( "פמפס"- הסוואנה של דרום אמריקה ). גם הקפיברה וגם המרה הם יצורים חברתיים. נ.ב במחשבה שניה- אני בעצם לא כל כך בטוח בקשר לשיוך המרה למכרסמים. מישהו יכול לעזור ?
 

neveg

New member
../images/Emo127.gif

הקאפיברה : Hydrochoerus hydrochaeris מחלקה : יונקים סדרה : מכרסמים משפחה : קאפיבריים אורך ראש וגוף : 100-130 ס"מ זנב : 2 ס"מ גובה כתפיים : 50 ס"מ משקל : 50 ק"ג מזון : צמחים משך הריון : 110-120 יום מספר ולדות : 2-8 מארה : Dolichotis patagona מחלקה : יונקים סדרה : מכרסמים משפחה : קאביאתיים אורך ראש וגוף : 69-75 ס"מ אורך הזנב : עד 4.5 ס"מ משקל : עד 16 ק"ג מזון : צמחים מספר וולדות : 1-5
 
למעלה