קצת חדשות למתעניינים

Nechi Nech

New member
קצת חדשות למתעניינים

אז ככה, א. אהובה - שיר חדש של תומי בראון בו הוא מארח.. אותי - להורדה חינמית וכיפית - בכיף ב. ביום רביעי הקרוב בראון סיסטם מתארחים באולפן השקוף של 24 בשעה 15:00 - בכיף ג. ב14/5 בראון סיסטם נותנים הופעה מלאה בבית השני בכפר סבא (רח' החרושת 8 איזור תעשייה) לפרטים בפייסבוק - בכיף ד. כידוע המיקסטייפ החדש של אורי ואלארם קרב ובא והנה סנונית קטנה (בכיף) לוקץ' ואני בספיישל - ממש כאן בבלוג של החיבור - בכיף שבוע טוב... בכיף.... תמיד !!!!!
 

Carcass

New member
large up unnu selfsss seen

הייתי דל אינטרנט במשך השבוע אז שמעתי רק עכשיו,תקשיב אחי זה ביג ! ליריקה גדולה,טומי גדול ואתה מלך בנורמל..והרידים בנזונה . אהבתי ! (ואנלא אומר דברים כאלה על כל צ'ון בעברית seen) חשמל.
 

Or Amit

New member
../images/Emo207.gif עמך הסליחה נצ'י ../images/Emo13.gif

למי שעוד לא קנה - שילך (עכשיו!) לקנות את האלבום של אקסום. גם אותו נצ'י אדום שפתח את ההודעה מעליי שם על טראק ושורף את האמ-אמא שלו (על אמת!) מי שרוצה לשמוע את ההתרשמות שלי מהאלבום מוזמן להכנס לבלוג שלי ולקרוא שם את הדעה שלי על האלבום הזה (וגם על עוד שניים פחות קשורים לכאן - של כריס קורנל ושל סיוון מ'תאקט'). הלינק לבלוג בחתימה. הלינק הישיר לרשומה http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1460254&passok=yes
 
למעלה