קצת מאירועי החודשים הבאים - זהירות ספויילרים

reuto

New member
קצת מאירועי החודשים הבאים - זהירות ספויילרים

אני קוראת כאן מידי פעם, בעיקר מחפשת ספויילרים, מכיוון שהפורום קצת יבש לאחרונה עם ספויילרים קראתי קצת באתר של NBC על הכמה חודשים הבאים והחלטתי הפעם להיות זו שעושה את העבודה.. אז הנה קצת ממה שצפוי - ניק-שרון-ויקטור - שרון תנשק את ויקטור ניק יראה אותם ולא ידבר עם אבא שלו שרון תעזוב את הבית להרבה זמן ותנתק קשר עם כולם, ויקטור יגונן עליה במטרה שלא להפריד בין ניק ושרון וישקר שהוא נישק את שרון ניק יתן לו אגרוף ויצעק עליו שהוא לא אבא שלו בינתיים קאסי שבמשבר מהכל תברח מהבית ותלכד במפולת שלגים ותיפצע קשה, יקח זמן עד שימצאו אותה ואז היא תהיה בקומה בבית חולים למשך הרבה זמן ושרון כידוע עזבה את הבית וניתקה קשר עם כולם, ניק שכועס על ויקטור לא יתן לו לבקר את קאסי וויקטור יאשים את עצמו על הכל, ויקטוריה וניקי ידעו שויקטור לא יזם את הנשיקה וילחצו עליו לספר לניק את האמת, בסוף ניק ישמע את האמת אבל עדיין לא יסלח לויקטור אוליביה-אשלי-בראד - בחודשים הקרובים ויקטור עוד לא יגלה שאבי היא הבת שלו אבל חוץ ממנו כולם ידעו, אוליביה תשכב עם בראד ואשלי תגיד שהיא אוצה להיפרד ממנו, מכל הלחץ אשלי תתעלף ותשלח לבית חולים שם יעשו לה בדיקות ואוליביה תקבל את התוצאות שאשלי בהריון, היא כמובן לא מיד תגיד לה את זה אבל בסוף היא תגיד לה ובראד ואשלי יחזרו להיות ביחד ואוליביה תבקש סליחה מאשלי ושהיא רוצה שהקשר שלהם יחזור למה שהוא היה פעם. בינתיים במשבר שיש לויקטור וניקי סביב הנשיקה של ויקטור ושרון היא תחליט שאולי כדאי שהיא תספר לויקטור על אבי אבל טרם קראתי אם היא בסוף סיפרה.
 

reuto

New member
זהירות ספויילרים - המשך

האחיות המגעילות דרו ואוליביה - כמובן שיתפתח משהו בין דרו וניל, ובינתיים אוליביה (הדוחה) תשכב עם ווס וגם ביניהם יתפתח משהו ודרו תכעס, והאמת שלא ממש התעמקתי על העלילה בחבורה הזו כי אני פשוט לא יכולה לסבול את האחיות האלה ג'יל - תגלה שמי שחשבה שהיא אימה (ליז) היא לא באמת האמא הביולוגית שלה ותתחיל לחפש את האמא שלה, בינתיים יעזור לה בזה לארי ופרדריק אבא של בריטני שיתפתח ביניהם רומן (אגב אניטה אמא של בריטני דואגת להעסיק את עצמה בינתיים עם ג'יי טי ומתפחת איתו רומן בזמן שהוא עם קולין). ג'יל מגלה שאימה היא איזה אלכוהוליסטית נצלנית - עד כאן זה מה שקראתי, אני יודעת ממקורות אחרים שבהמשך יתגלה שקתרין היא אמא של ג'יל ויהיה הרבה רעש והמולה וכמובן שזה ישפיע על מק ובילי שעומדים להתחתן וכו ווכו חבורת הצעירים - בריטני תעזוב לתקופת מה וכולם ידאגו לה ואז היא תחזור, כל הצעירים יעברו לגור ביחד ומכיוון שהורים של כולם יתנגדו הם יעבדו בבוטיק של לורן בשביל לממן זאת, בינתיים הקשר של ג'יי טי וקולין מקבל לגיטימציה מבראד ואשלי, הם לא שוכבים למרות שקולין רוצה ואז ג'יי טי בוגד בה עם אניטה, לורן יודעת על זה וכועסת מאד
 

reuto

New member
זהירות ספוילרים - שכחתי את פול

פול יגלה לאיזבלה שהוא שכב עם כריסטין ואנס אותה היא תהיה מזועזעת אבל הם ינסו לעבוד על הקשר ביניהם. כרעסטין תחזור מחופשת למישהי אחרת ותנסה לאסוף מידע על איזבלה, היא ופול יתחילו לחשוד על הקשר בין איזבלה ומייקל
 

nimix

New member
הי כל הכבוד ../images/Emo58.gif

נחמד מצידך
הייתי מציע לך להציג את עצמך.. אם כבר .. אז כבר... ולגבי שרון ויקטור - ראיתי את זה בחו"ל - בצרפתית, שזה היה די מצחיק , אבל הבנתי את מה שקרה ביניהם וגיל וקתרין - הגיע הזמן שזה יבוא ואיזבלה יכולה פשוט ללכת ... היי אני נימרוד :)
 

reuto

New member
תודה על התגובות

להציג את עצמי - אולי בהמשך.. רואה Y&R כבר 15 שנים אם לא יותר מבטיחה לבוא עם עדכונים מאתר NBC מידי פעם
 

junny

New member
נחמד.

אין רצץ של זמן נכון? פשוט סיפורים.. כי זכרתי שהסיפור של שרון וויקטור קורה מאוחר יותר
 
../images/Emo45.gif זה באמת נחמד לקרוא הכל ברצף, אבל...

אם תקראי את הדפים הקודמים תראי שכל זה כבר כתוב שם. אז הפורום לא חסר תועלת לחלוטין....
 

יוליקה

Member
מנהל
מישהו יכול להסביר לי למה

נינה נעלמה מהסידרה? הרי הבן שלה הוא נכד של ג'יל.
 

brum

New member
../images/Emo58.gifהמשך - על משפחת נוימן

משפחת נוימן - קאסי שוכבת הרבה זמן בבית החולים וכל מי שמחפש את שרון מעלה בידיו חרס (ושרון כמובן לא מראה אות חיים) קאסי נוטרת לה טינה וממש לא נותנת לה להתקרב אליה כששרון סוף סוף מגיעה, עוברים חודשים רבים וקאסי מתחילה להתרכך, במיוחד כשהיא צריכה לברר למה יש מישהו שעוקב אחריה (ומסתבר שהוא אביה של קאסי שהחליט פתאום להיות מעורב) והיחסים מתחילים להשתפר ובדיוק אז קאסי נקלעת לתאונת דרכים, נאבקת על חייה ומפסידה (סוף סוף, לא סבלתי את הדמות הזו). שרון חוזרת מסתורית מההעלמות שלה ולא מגלה היכן ומה עשתה - עם הזמן מסתבר שהיא שוב מתוך אומללות התחברה עם איזה בחור (וכמובן שכבה איתו), היא ממשיכה לשמור על זה בסוד עד שמסתבר שאותו בחור בא לעיר ומתחיל להציק לה ולאיים שיספר לניק מה הם עשו, הבחור מציק עוד ועוד ובסוף כמעט אונס את שרון שמצליחה להתחמק ולשטח אותו לרצפה - בעזרת ניקי הן מסתירות את הגופה אבל שרון מתחילה להתייסר ומתנהגת מאוד מוזר, אם זה לא מספיק גרייס (שכמו שפעת מדי פעם באה להציק) מופיעה ומחפשת את הבחור הזה שמסתבר שהוא ארוסה, היא מבינה ששרון יודעת משהו ומציקה לה בלי הפסקה, שרון כמעט מתמוטטת תחת הלחץ, היא רואה את הפרצוף של הבחור הזה בכל מקום - ברגע האחרון מסתבר שהיא לא ממש התחרפנה - הבחור חי וניסה לגרום לה להשתגע. הדבר הטוב שיצא מכל הענין הוא שניקי, שלא סלחה לשרון שנישקה את ויקטור, ועשתה לשרון את המוות, נרגעה והם לפחות הפסיקו את המלחמה ביניהן. אחרי שניסה להפיל את ז'בו בתרגיל מלוכלך המשטרה עולה על ויקטור והוא עומד בפני תביעה שאם ימצא אשם יזרק לכלא, הוא פונה לניק בנסיון לשפר את יחסיהם העכורים על מנת שיקח את השליטה על ניומן תעשיות בשבילו, ( השובינסט הזה כמובן לא חושב על ויקטוריה) אחרי כמה זמן הוא מגלה שזה ניק (בעידוד ג'ק) שגרם לבסס את התביעה נגדו וכמובן לוקח את השליטה חזרה (ומתחמק מהכלא - עושה עבודות שירות) ויקטור גם מגלה שאביו בחיים ומנסה לעשות "סולחה" לפני מותו ולוקח את ניק בתקווה שזה יקרב אותם קצת - מסתבר שהרשעות עברה בתורשה ואביו ממש מגרש אותם משם.
 

brum

New member
../images/Emo58.gifאשלי-בראד

כשבארד סוף סוף סולח לאשלי, אשלי מספרת לו שהיא בהריון והם ממשיכים מאושרים אך עיניין האבהות של אבי ממשיך להעיב וכמעט כולם יודעים כבר חוץ מויקטור עצמו, בסוף אשלי לא יכולה יותר ונוסעת לספר לויקטור את האמת כשהיא כבר ממש בהריון מתקדם, היא נקלעת לתאונה ומובלת במצב קשה לבית החולים שמאלץ לילד את התינוק, התינוק לא שורד. אשלי נראית יחסית בסדר לטראומה שחוותה וכשהיא חוזרת מבית החולים הכל נראה בסדר עד שפתאום היא מתחילה לדבר ול"טפל" בתינוק דמיוני, לאט לאט היא מתחרפנת יותר ויותר וכבר לא מגיבה לאנשים סביבה פרט לויקטור (משום מה לא מעורב פסיכולוג בטיפול שלה לפי התקצירים) ויקטור מצליח לאט לאט להחזיר אותה לשפיות. אשלי לא זוכרת את התאונה ולמה בכלל רצתה לדבר איתו (רק כולם מסביב יודעים כמובן), לבסוף היא נזכרת ושוב מתחילה כל ההתלבטות אם כן או לא לספר, אשלי עולה לחדרה לצפות שוב בקלטת שעשתה לאבי כשחשבה שהיא הולכת למות והיא לא שמה לב שאבי מציצה ורואה את הקלטת איתה. למחרת אשלי מבקשת מקולין שתלך למסעדה של ג'ינה (שזו לא ממש המסעדה שאנו מכירים - אבל זה כבר ספוילר אחר) עם אבי בעוד היא מזמינה את ויקטור שיבוא כי יש לה משהו חשוב להגיד לו. ויקטור במקרה נמצא באותה מסעדה וקולין שצריכה רגע ללכת לשירותים מבקשת מויקטור שישמור עליה, ויקטור מספר לאבי על ויקטוריה כשהיתה בגילה ואבי מספרת לו שהיא ראתה את אמא שלה בטלויזיה והיא אמרה שהוא האבא שלה.... (תודו שמכל הדמויות לא חשבת שזו היא האחת שתגלה לויקטור..), ויקטור מתעמת עם בראד שבהתחלה מכחיש ואח"כ מודה שאכן אבי היא ביתו הביולוגית.
 

מקסימה1

New member
וו'או'.... תודה, מעניין ומעצבן :(

כואב לי על אשלי המתוקה אני מאד אוהבת אותה.
 
למעלה