קצת מהבטן ֻ
חברים יקרים אחרי תקופה קצרה אך רבת פעילות ומהפיכות אני בוחר לקחת צעד אחורה וליהנות פירות עמלי. לא עמלתי לבד, היו לצידי מספר חברים מדהימים ושותפים לעשייה ובטח לא לשווא. בשנה האחרונה חברי ואני תרמנו, אם לא גרמנו, למהפכה של ממש בתחום הממ"ג, יהיו אחרים שיגרסו אחרת, יהיו שיגידו שהפרענו יותר מאשר הועלנו, שחירחרנו מלחמות, אבל האמת היא שבלעדינו לא היה קורה דבר מההתרחשויות האחרונות ובסופו של דבר במבחן התוצאה הבאנו לחיסכון של 800 ₪ לשנה לכל אחד מחברי העמותה, הבאנו לביטול של מכתב השיפוי של החברים כלפי העמותה ועוד תיקון של שורה ארוכה של תקלות ועוולות, בתום לב או שלא בעמותת הממ"ג. הבאנו לריענון שורות וחיזוק כוחו של ועד העמותה לפחות בפני העמותה עצמה ורק הזמן יגיד אם ריענון השורות גם יוביל לעשייה והטבה כלפי החברים, פתחנו את הדלת לאגודת התעופה הכללית לטייסי הממ"ג ועוד. לפחות בשנתיים שאני חבר בעמותה לא נרשמו השיגים דומים. לאחרונה עלו קולות בעמותה שנוכחותי בפורום פוגעת בפעילות, שיש כאלה שמחרימים אותי ואת הפורום בגללי (וואלה, אני חשבתי שאנחנו בוגרים יותר או לפחות מקצועיים יותר, מסתמן שלא) ובכל מקרה אין זה מעניין אותי כלל. ראשית עלי להדגיש כי הפורום אינו ולא צריך להיות מסונף לעמותה או לאגודה או לאף גוף כזה או אחר, וחשוב יהיה אם יישאר נקי ועצמאי, כשם שאף עיתון לא צריך להיות מסונף למפלגה כזו או אחרת, מטרתו של הפורום להוות שופר לתחום כולו גם לאלו שאינם חברי עמותה או אגודה ואפילו כאלה שאינם טייסים עוד, ובשנה האחרונה גיליתי עוד ועוד כאלה. חשוב יהיה לשמור את הפורום כמקום שבו ניתן לפתוח הכל, לדבר על הכל במידה בריאה של ביקורת, הסתכלות עצמית ויושרה. כמוכן אני השתדלתי מאוד, לפעמים בהצלחה יתרה ולפעמים פחות, לשמור את הדיון פורה, נכון, ביקורתי (כן גם עלי) היו לא מעט השמצות, העלבות ופגיעות, היו גם שקרים, בדיות, לשון הרע והוצאת דיבה (אותם לפי כללי הפורום מחקתי) חלקם כלפי וחלקם כלפי חברים אחרים בפורום. עם היציאה שלנו לדרך חדשה בה על החברים ליזום, לשתף פעולה ולהוציא לפועל טיולים, הרצאות, אירועים מגבשים, כיוון שהעמותה לא תעשה זאת, על ליבה דה הפרוטוקול הישיבה האחרון והדרך החדשה של העמותה, אני מוצא לנכון לומר שאל לה לעמותה או לאגודה לתפוס אחריות או בעלות על הפורום אלא לתת לחברים לפעול בצורה חופשית וחברתית כפי שפעלתי אני עד היום. מי שלא יודע ולמען הגילוי הנאות אני חבר עמותת הממ"ג, וגם חבר באגודת התעופה הכללית, ומאוד הקפדתי שלא לתעדף כזה או אחר אחד על חשבונו של האחר. אני מקווה שמי שהקפיד לקרא ולהתעניין נהנה וקיבל את התמורה מהפורום מהפעילות שאני וחברי יזמנו, טיולים, הרצאות, העשרות ועוד. באשר לפוסלים במומם פוסלים.
לאחרונה פנה אלי אבי הרטמן, יו"ר העמותה הנכנס, וביקש ממני לפרוש מניהול הפורום כי ישנם חברים שמחרימים אותי, או את הפורום, או משקעים שנוצרו (אינני מדקדק בציטוט ונשאר ברוח הדברים להבנתי) ולא אשתמש בשמם אבל אני מצר על כך, ויחד עם זאת ואף למרות זאת לא מתעקש על תפקיד או כיסא, ומתוך היכרות אישית לא עמוקה אבל מלאת הערכה לאבי אני מקבל את בקשתו.
אז כפי שפתחתי אסיים ואומר, אני מאחל לכולכם טיסות בטוחות, אאחל לכל מבקשי טובי טובות ולכל השאר פחות.
מתנדב מחליף מוזמן לצעוד קדימה ולומר רוצה אני. עד אז תאלצו לסבול אותי.
חברים יקרים אחרי תקופה קצרה אך רבת פעילות ומהפיכות אני בוחר לקחת צעד אחורה וליהנות פירות עמלי. לא עמלתי לבד, היו לצידי מספר חברים מדהימים ושותפים לעשייה ובטח לא לשווא. בשנה האחרונה חברי ואני תרמנו, אם לא גרמנו, למהפכה של ממש בתחום הממ"ג, יהיו אחרים שיגרסו אחרת, יהיו שיגידו שהפרענו יותר מאשר הועלנו, שחירחרנו מלחמות, אבל האמת היא שבלעדינו לא היה קורה דבר מההתרחשויות האחרונות ובסופו של דבר במבחן התוצאה הבאנו לחיסכון של 800 ₪ לשנה לכל אחד מחברי העמותה, הבאנו לביטול של מכתב השיפוי של החברים כלפי העמותה ועוד תיקון של שורה ארוכה של תקלות ועוולות, בתום לב או שלא בעמותת הממ"ג. הבאנו לריענון שורות וחיזוק כוחו של ועד העמותה לפחות בפני העמותה עצמה ורק הזמן יגיד אם ריענון השורות גם יוביל לעשייה והטבה כלפי החברים, פתחנו את הדלת לאגודת התעופה הכללית לטייסי הממ"ג ועוד. לפחות בשנתיים שאני חבר בעמותה לא נרשמו השיגים דומים. לאחרונה עלו קולות בעמותה שנוכחותי בפורום פוגעת בפעילות, שיש כאלה שמחרימים אותי ואת הפורום בגללי (וואלה, אני חשבתי שאנחנו בוגרים יותר או לפחות מקצועיים יותר, מסתמן שלא) ובכל מקרה אין זה מעניין אותי כלל. ראשית עלי להדגיש כי הפורום אינו ולא צריך להיות מסונף לעמותה או לאגודה או לאף גוף כזה או אחר, וחשוב יהיה אם יישאר נקי ועצמאי, כשם שאף עיתון לא צריך להיות מסונף למפלגה כזו או אחרת, מטרתו של הפורום להוות שופר לתחום כולו גם לאלו שאינם חברי עמותה או אגודה ואפילו כאלה שאינם טייסים עוד, ובשנה האחרונה גיליתי עוד ועוד כאלה. חשוב יהיה לשמור את הפורום כמקום שבו ניתן לפתוח הכל, לדבר על הכל במידה בריאה של ביקורת, הסתכלות עצמית ויושרה. כמוכן אני השתדלתי מאוד, לפעמים בהצלחה יתרה ולפעמים פחות, לשמור את הדיון פורה, נכון, ביקורתי (כן גם עלי) היו לא מעט השמצות, העלבות ופגיעות, היו גם שקרים, בדיות, לשון הרע והוצאת דיבה (אותם לפי כללי הפורום מחקתי) חלקם כלפי וחלקם כלפי חברים אחרים בפורום. עם היציאה שלנו לדרך חדשה בה על החברים ליזום, לשתף פעולה ולהוציא לפועל טיולים, הרצאות, אירועים מגבשים, כיוון שהעמותה לא תעשה זאת, על ליבה דה הפרוטוקול הישיבה האחרון והדרך החדשה של העמותה, אני מוצא לנכון לומר שאל לה לעמותה או לאגודה לתפוס אחריות או בעלות על הפורום אלא לתת לחברים לפעול בצורה חופשית וחברתית כפי שפעלתי אני עד היום. מי שלא יודע ולמען הגילוי הנאות אני חבר עמותת הממ"ג, וגם חבר באגודת התעופה הכללית, ומאוד הקפדתי שלא לתעדף כזה או אחר אחד על חשבונו של האחר. אני מקווה שמי שהקפיד לקרא ולהתעניין נהנה וקיבל את התמורה מהפורום מהפעילות שאני וחברי יזמנו, טיולים, הרצאות, העשרות ועוד. באשר לפוסלים במומם פוסלים.
לאחרונה פנה אלי אבי הרטמן, יו"ר העמותה הנכנס, וביקש ממני לפרוש מניהול הפורום כי ישנם חברים שמחרימים אותי, או את הפורום, או משקעים שנוצרו (אינני מדקדק בציטוט ונשאר ברוח הדברים להבנתי) ולא אשתמש בשמם אבל אני מצר על כך, ויחד עם זאת ואף למרות זאת לא מתעקש על תפקיד או כיסא, ומתוך היכרות אישית לא עמוקה אבל מלאת הערכה לאבי אני מקבל את בקשתו.
אז כפי שפתחתי אסיים ואומר, אני מאחל לכולכם טיסות בטוחות, אאחל לכל מבקשי טובי טובות ולכל השאר פחות.
מתנדב מחליף מוזמן לצעוד קדימה ולומר רוצה אני. עד אז תאלצו לסבול אותי.