קצת מידע על האלבום החדש...

קצת מידע על האלבום החדש...

האלבום, שעתיד לצאת בעוד כמה חודשים (לא מצאתי תאריך מדוייק), יהיה אוסף שני ללהקה. הוא ייקרא, כמה מקורי, The Best of 1990-2000. האוסף יכלול שני דיסקים (אני מאמין שבקונספט של האוסף הקודם- דיסק אחד אוסף והשני דיסק בי-סיידים שייצא במהדורה מוגבלת. רשימת השירים מאששת את השערתי.) ומספר הערות: 1. הביצוע המקורי ל-Eletrical Storm (בדיסק השני) הוא פשוט מחורבן. מצד שני, גם הביצוע המקורי ל-Sweetest Thing (בדיסק השני של 1980-1990) הוא גם עלוב... 2. בדיסק הראשון יש 5 שירים מתוך זהירות תינוק, ולעומתם שני שירים מהאחרון (ולא משנה שהשם של האוסף הוא 1990-2000.... קצת מחשבה) ושיר אחד מפופ. מה שמוכיח את טענתי לגבי עליבותם של פופ וזורופה. 3. את המיקס של אורביט ל-Electrical Storm (בדיסק הראשון) עוד לא גמרתי להוריד. דיווח יבוא בהמשך. 4. יש שם עוד שני שירים לא מוכרים - אחד הוא The First Time (שיש ביצוע שלו ב-Under A Blood Red Sky. יצא ב-85 אם אני לא טועה. עכשיו נזכרו לשים את זה?) והשני הוא The Hands That Built America (נראה לי שזה נכתב בעקבות ה-11 בספטמבר). 5. למה לא שמו את Lemon?!!!
 

gman00

New member
"The First Time" לא מוכר?

"The First Time" לא מוכר? תקשיב ל"Zooropa" ותכיר. זו חוכמה מאד קטנה לקרוא לדיסק "עלוב" בלי לשמוע אותו... (וזו בטח חוכמה ממש קטנה להתעקש לקרוא לדיסק "זהירות תינוק". פלצני, ילדותי וטיפשי)
 
כן, פאדיחה....

נזכרתי בזה שנייה אחרי ששלחתי את ההודעה. משום מה בילבלתי את השיר עם "The Electric Co". (וחוצמזה, זה ממש לא חוכמה לרדת על אנשים משועממים.)
 

Tabasco

New member
נו... ../images/Emo108.gif

נשמע לי טוב! לא התלהבתי מידי, אבל אני מתה לשמוע את השיר החדש... אני חושבת שזה טוב שמוסיפים שירים לא מוכרים לדיסק, כי ככה הרבה יותר כיף לקנות אותו. לא יודעת מה אתכם, אבל יש לי את כל השירים האלה על האלבומים המקוריים שלהם אז אין מיוחד בלקנות את האלבום החדש שכולה מאגד את חלק מהשירים ביחד- אבל זה שהם מוסיפים משהו מחדש זה נחמד... זה נותן סיבה טובה לקנות. מה אתם אומרים על השירים? שכחו מישהו בחוץ?
 

gman00

New member
טוב, נו...

טוב, ידידי העורב. אני מתנצל. זה לא היה נחמד... גם שכחתי לומר שלום לטבאסקו, אז - שלום !!! בדיון העתיק לגבי הדיסק הכי טוב של u2, אני דווקא בעד "Rattle and Hum". יש בו את היופי של "Jushua Tree", שירים נהדרים (ישנים וחדשים) וגם את העוצמה האדירה של u2 בהופעות. (והם הרי תמיד היו ידועים בהופעות האדירות שלהם...) הdvd של "Rattle and Hum" הוא אולי הסרט שראיתי הכי הרבה פעמים בחיים... פשוט נפלא.
 
מסכים בהחלט

כל פעם אני מתרגש מחדש כשאני שומע את Hawkmoon 269, Angel of Harlem ו-Love Rescue Me. יצירות מדהימות. יש לי את ה-DVD של Making of Joshua Tree, וזה לא כזה מעניין, למרות שיש שם כמה משפטים טובים. דרך אגב, יש עכשיו מבצע של סרטי DVD מהופעות ב-20 שקל בתדלוק בתחנות דלק. יש שם את דיסק ההופעה של סטינג. השאר לא משהו (אגילרה ושות´).
 

bonowoman

New member
"היזהרי מותק"

וזה ממש ממש ממש חרא של דיסק!!!!!!!!! מה זה כל השטויות האלו??? אני כבר כתבתי על זה הוגעה במקומ אחר ואני לי כוח לכתוב שוב אבל אני מאד לא מרוצה....
 
electrical storm

שמעתי אותו לפני איזה חודש בערך ולא ממש עשה עלי רושם
הביצוע המקורי של sweetest thing דווקא אהבתי יותר מהחידוש שהם הוציעו אח"כ כסינגל.. אממ..the first time זה לא מזורופה? יא חתיכת גאון...
לא יודעת אם אני קונה את האוסף, אולי רק בשביל הביסיידס
 
למעלה