במקרה הזה קשה להתייחס לדברים
מבלי להתייחס לדרך בה נאמרו, משום שאם נסיר את האירוניה שלהם, הרי שבין השיטין נגלה שהמחבר דווקא חושב שהפרסומת היא אכן טובה ומשיגה את המטרה שלה. אבל ברגע שהוא עוטף את הכל בזלזול אחד גדול, אי אפשר להתייחס לאחד בלי השני. לדעתי הצלחה היא הצלחה, ולא בהכרח משנה מה האורך שלה. וממילא ראוי להפריד בין הצלחה של המוצר להצלחה של קמפיין פרסומי - כי אלו שני דברים שונים לחלוטין. המאמר מדבר אך ורק על הקמפיין וגם אני במקרה הזה. בכל מקרה, להמחשת נושא אורך ההצלחה: כששווקו קלפים של חבורת הזבל זו היתה הצלחה הסטרית בכל קנה מידה עסקי ומסחרי שגרפה הון, אז בגלל שמשך הזמן של ההצלחה היה מספר חודשים בלבד, אפשר לבטל את ההצלחה הזאת? מלבד זאת, קשה קצת לומר על חברת פלאפון (ולא שיש לי מניות בחברה הזאת) שהיא גימיק זמני וקופצני. גם בעיניי הקמפיין הזה הוא דוחה ומזיק, אבל לא אני ולא אף אחד מהפורום הזה הוא קהל היעד של הקמפיין, אלא ילדים ובני נוער צעירים. והצלחה של קמפיין פרסומי נמדדת באמצעות שני פרמטרים עיקריים - האחד: מידת החדירה של הפרסומת לתודעת קהל היעד, והשני: הצלחת הקמפיין לעורר רכישה. אני לא יודעת נתונים מדוייקים לגבי הרכישה, מה שבטוח מעל לכל ספק - את המטרה הראשונה הם השיגו ובענק - ולכן זו נחשבת הצלחה. מעבר לכך, אני לא מזלזלת בנוער שלנו. באופן אישי אני חושבת שרוב הנוער הם אנשים צעירים, חושבים ואיכותיים. ויחד עם זאת אני גם מאוד מודאגת ממגמות העדר והרדידות שאוחזות בחלק מנוער הזה, גורמות לו להזדקק לגירויים וסיפוקים מיידים, להעריץ כוכבים וסדרות טלוויזיה רדודות ולחקות שימוש בסמלי מין בכל ההתנהלות שלהם. אני מאוד חרדה לתופעות האלו ולהשלכות שלהן, אם ילכו ויתרבו. אפשר לראות דוגמאות חיות למה שזה גורם בארה"ב וגם באוסטרליה.