קמפיין שפונה לככווולללםםםםםם!
סלקום לא פונים לקהל יעד מוגדר, המבצע תקף לכל אדם שיש לו סלולרי של סלקום. גם הקמפיין עם 3 סוגים שונים של באנר מראה זאת, ובסרטון הטלוויזיה רואים זאת אף טוב יותר. בהחלט לא כל בונוס ינתן בכל רחבי האתר, אבל במקרה זה - ללא ספק אין מניעה לעשות כך ולהיפך. יש אתרים בעלי קהל יעד מגוון ולא אחיד, הפונים למגוון רחב באוכלוסיה ולכן קהל היעד הוא כללי. ובאתרים אלה בחר המפרסם לפרסם. אם לא זו הייתה כוונת המשורר, הלקוח היה מפרסם באיזה אתר ורטיקאלי כמו themarker או mycar. לענייננו האישיים - בוא לא נערב דילוג/מירמור בפרסום על אתר זה או אחר בהודעות בפורומים. יש במה לכך באתרים אחרים. נסה לעניין את כולם במה שאתה כותב ולא לפנות ברמה האישית. תודה, מוטי