קצת על בדסמ ככלי טיפולי (ולמה זה כל כך מסוכן)

A לוןA

New member
קצת על בדסמ ככלי טיפולי (ולמה זה כל כך מסוכן)

פעם אחת, במדינה מזרח תיכונית שטופת שמש, התנהלה לה קהילת בדסמ קטנה, ובתוכה פעל שולט ידוע (ולימים, ידוע לשימצה) שנקרא לו, לצורך סיפורנו הבדיוני לחלוטין שכל קשר בינו לבין המציאות על דעת הקורא בלבד- אדון זיו.

אדון זיו היה ידוע בכך שלקח נשלטות תחת חסותו והיה שולט במספר מהן בו זמנית.
עם הזמן, החלו לצוף על פני המים סיפורים מסיפורים שונים על אדון זיו-
על כך שהוא מקלר קטינות
על כך שהוא נוהג בנשלטותיו כמנהיג כת (כולל שליחתן למקומות שונים, וירטואליים וכאלו שלא ע"מ לצוד נשלטות חדשות)
על כך שהוא מבטיח טיפול בבעיותיהן הנפשיות ע"י שימוש בטכניקות שונות, כולל בדסמיות
על כך שהוא מחליט איזה כדורים פסיכיאטריים צריכה כל נשלטת, ואז מורה לה ללכת לשקר לפסיכיאטר עם תסמינים שיתאימו לכך שירשום לה את הכדור אליו הוא כיוון
ועוד כהנה וכהנה.
רבים הסתייגו מפעולותיו של אדון זיו, רבים שיתפו איתו פעולה ואחרים שנידו אותו מקירבתם

בסופו של דבר נתפס אדון זיו נשפט והורשע בעבירת מין קלה, ונעלם מנוף הבדסמ של אותה מדינה בדיונית.

אבל הנשלטות שלו, חלקן סבלו מנזק שנמשך שנים רבות.

עם הזמן והשנים קמו לאדון זיו "ממשיכי דרך" שחושבים שבדסמ, מאחר והוא דבר עוצמתי מאוד, ומשלב גוף ונפש, ניתן לעשות בו שימוש ע"מ להקטין חרדות, להמעיט דיכאונות, להקטין התקפים שונים- עשו עם עצמכם חסד והתרחקו מהם מיד!!

אם מישהו מציע לכם, רומז לכם, מכוון אתכם לכיוון בו הבדסמ משמש ככלי טיפולי/ בדסמ יכול להטיב את מצבכם הנפשי - דעו לכם שהדבר מסוכן ביותר, והאיש הוא שרלטן במקרה הטוב, ומסוכן מאוד (!!) במקרה הרע- ולא משנה באיזה תואר הוא מתהדר או מה הניסיון שלו.

גם למטפלים מוסמכים אסור להציע או להשתמש בבדסמ ככלי טיפולי, ועל אחת כמה וכמה מי שאיננו מטפל.
בריאותכם הנפשית חשובה לא פחות מהפיזית! שימרו עליה!

 

platinum70

New member
מסכים בהחלט

"רבים הסתייגו מפעולותיו של אדון זיו, רבים שיתפו איתו פעולה" – מזעזע לקרוא על ה"אדון" עצמו אך לטעמי יותר מחריד לקרוא על משתפי הפעולה. אין לי ספק לגבי הרמה המוסרית שלהם. עצוב שכך הוא הדבר. אני מסכים לחלוטין עם כך שהבדס"מ אינו כלי טיפולי. עם זאת, אני יכול להעיד מנסיוני האישי שבקשר טוב עם שליטה והתמסרות. זה בהחלט תרם וסייע בהקטנת חרדות, דכאונות ושאר מרעין בישין. מבלי שהיתה כוונת טיפול כלל וכלל. אני חושב ששולט הגון והוגן, יכול לתרום המון לחיזוק הבטחון העצמי של הנשלטת בעצמה ובכלל, ויכול (לטעמי האישי, גם צריך) להעצים אותה באופן הרבה יותר מורגש מאשר בקשר שאין בו שליטה.
 

A לוןA

New member
כל זוגיות טובה

ובעצם- כל מערכת יחסים שטובה לך אמורה לתרום לתחושת הביטחון העצמי שלך, לגרום לך להתפתח ובכללי- לעשות לך טוב. מערכת יחסים בדסמית לא שונה בעניין הזה. &nbsp לעיתים קרובות מערכת יחסים בדסמית עוצמתית מאוד, אז הטוב (והרע) שבה מועצמים גם כן.
 

Dan_Kap_

Active member
עם קצת מזל

הן הבינו את עומק המניפולטיביות של מדריך הנוער המנוסה שפעמיים נפל קורבן לדבריו לנערות מתחת לגיל 16 ש"נראו בוגרות לגילן". &nbsp ועם קצת מזל הן השתחררו מהצל שלו. &nbsp לפחות הוא כיום עבריין מין מורשע, גם אם זה הסתיים בעסקת טיעון ובעונש די מגוחך יחסית לכל הפגיעות בכל האנשים. &nbsp
 

dare devil ית

New member
ממש מזמן,שBDSM היה רק תאוריה בשבלי

(ובגיל ממש צעיר ) היתי נכנסת לפורום שלו בשביל לקבל טעימה ממה שהולך בקהילה (לזוכות יאמר שתצוגה הויזאלית שלו היתה מאד אסטתית ומרשימה). כבר אז היה לי ברור שכולן שמה נמצאות מסיבה לא הכי בריאה, והיתה דינמיקה שכל כמה חודשים אחת הבנות היתה מתהפחת עליו וכל הסופרלטיבים היו הופכים להכפשות. כולן חוץ צאחת- דוקא זו שהוא קילר שהיתה נערה, ודוקא זו שבגיללה הוא כניראה הורשע- היתה היתה ניראת לי הכי שלמה עם אצמה וזאת שנמצאת שם ממקום מודע ונכון. היתי מאד רוצה לדבר איתה היום שהיא (וגם אני) יותר בגורות כדאי לשמוע מה דעתה על מה שקרא שם ברטרוספקיטבה. דרך אגב, סתם אנקדוטה, אני עשיתי פירסינג בפטמות (עליו השלום- הסרתי בהריון) בשביל שהמטר שלי יוכל לקשור אותי שם. אחת מהבנות שלו לשעביר יצרה איתי קשר בשביל לודא שהמסטר שלי הוא לא הוא, כי מסטבר שזאת היתה פרקטיקה מקובלת שלו.
 

A לוןA

New member
בסופו של דבר

מה שהפיל אותו לא היו תלונות של אנשים מהקהילה, למרות שאני בטוח שלהרבה אנשים, ובטח לנשלטותיו לשעבר, היה- לכאורה- הרבה מאוד חומר עליו שהיה בעייתי, אלא תלונה של אנשים שנגררו לעניין כמעט בעל כורחם (ובטח שלא ברצונם) &nbsp מה שגורם לך לחשוב על הכוח של הקהילה להקיא מתוכה תוקפים ומסוכנים- האם בכלל יש כוח כזה? &nbsp תודה על השיתוף, גרמת לי לחשוב.
 

dare devil ית

New member
היום ניראה לי שזה שונה

בגלל הרשתות החבתיות. מצד שני פורומים היו אז (עובדה שאני ידעתי עליו דרכם)- וגם הם סוג של רשת חברתית. כל המידע היה ידוע וגלוי. יש שפרשו אותו ככה, ויש שפרשו אותו אחרת. הכח של קהילה, כל קהלה, להוקיע מישהוא מתוכה תלוי באחדות שלה. לנו יש כזאת בכלל?
 

Dan_Kap_

Active member
גיל 12,לא 16

האיש הורשע על פי הודאתו על מערכת היחסים שקיים עם מישהי מאז שהיתה בת 12. &nbsp בנות העוד לא 16 לפי מה שידוע לי, לא היו מוכנות להעיד נגדו כי הוא מכר להן סיפורים כיצד הוא הקורבן שלהן ועד כמה הוא הקריב למענן. &nbsp אני חושב שכיום הן מספיק בוגרות ובעלות ניסיון חיים כדי לדעת עד כמה האיש שקרן ומניפולטיבי. &nbsp בזמנו הוא הורחק מכל מקום בקהילה ומהמועדונים, חוץ מאתר של בעל חנות סקס שהמשיך לתת לו מעמד של אדמיניסטור בפורומים שלו. &nbsp ועדיין, אנשים מסביבו היו עסוקים בלהגן עליו.
 

Dan_Kap_

Active member
לא 16

את שתי אלו הוא הכיר לפני שמלאו להן 16. הוטעה על ידן, במילותיו של האיש שטען שהוא מדריך נוער מנוסה.
 

A לוןA

New member
לצערינו

הוא כל הזמן נהיה רלוונטי אייל גולן, מכבי ת"א וכל מה שביניהם...
 

dare devil ית

New member
גם אני

והאמת שהיום אני לא יודעת בדיוק מה לחשוב על זה (על המקרה האישי שלי, לא על התופעה)
 
למעלה