קצת על לאסטפרייס...
אז בא לי לרכוש מגהץ קיטור חדש, כזה של טפאל בצבע החרדל.<font> </font>
https://www.payngo.co.il/index.php/...DKwsRYG9Nq2YJ0FeVk9mk8p_JHZqSJohoCk7sQAvD_BwE
אבל כלקוח מתמיד של לאסטפרייס, פניתי אליהם, ובקשתי לקבל הצעה "משתלמת", כפי שהם נוטים להבטיח...
"שוברים כל הצעה!
אנחנו בלאסטפרייס משתדלים לתמחר את המוצרים במחירים האטרקטיביים ביותר.
מצאתם הצעה זולה יותר? שתפו אותנו ותקבלו הצעה טובה עוד יותר!"
יופי. פניתי. שלחתי קישור של האתר "ההוא" ובקשתי 'הצעה טובה עוד יותר' בשיחת צ'אט עם נציג.
אז... לא תגידו שהוא לא היה מעודכן, ולא תגידו שהוא לא ידע במה המדובר....
הוא ניהל עמי דו שיח ממושך, והכל מתועד עדיין.
קיבלתי אישור להצעה 'ממש מפתה', בהפרש של 3 ש"ח (וואו).
מילאתי את טופס ההזמנה וקיבלתי לדוא"ל את טופס ההזמנה, עם תאריך היעד "המאוחר ביותר" לאספקה. שמחתי.
אלא מאי? הבוקר קיבלתי טלפון מנציג של הלאסטים, והוא הודיע לי, שככל שהם התאמצו, הם אינם
יכולים להשיג את המוצר והם מבטלים את ההזמנה.
אז... כמה תהיות...
א. כשלקוח מבטל הזמנה, הוא מחויב בקנס. נכון? אז מה לגבי ביטול מצד המוכר?
האם הוא אמור להיות נקי ממתן פיצוי?
ב. ונניח, רק נניח, שאצל המפרסם הראשון אזל (בינתיים) גם כן המלאי? אז בכלל "אכלתי אותה",
כי לא אקבל את המוצר לא מפה ולא משם...
ג. נכון. יצאתי "נעל". כי יכולתי מראש לקנות אצל המחסנים ולסגור סיפור מיד.
אבל רציתי לפרנס את אלה, שאני נחשב 'מתמיד' אצלם. ומה יצא? עגמת נפש.
אז?
אז בא לי לרכוש מגהץ קיטור חדש, כזה של טפאל בצבע החרדל.<font> </font>
https://www.payngo.co.il/index.php/...DKwsRYG9Nq2YJ0FeVk9mk8p_JHZqSJohoCk7sQAvD_BwE
אבל כלקוח מתמיד של לאסטפרייס, פניתי אליהם, ובקשתי לקבל הצעה "משתלמת", כפי שהם נוטים להבטיח...
"שוברים כל הצעה!
אנחנו בלאסטפרייס משתדלים לתמחר את המוצרים במחירים האטרקטיביים ביותר.
מצאתם הצעה זולה יותר? שתפו אותנו ותקבלו הצעה טובה עוד יותר!"
יופי. פניתי. שלחתי קישור של האתר "ההוא" ובקשתי 'הצעה טובה עוד יותר' בשיחת צ'אט עם נציג.
אז... לא תגידו שהוא לא היה מעודכן, ולא תגידו שהוא לא ידע במה המדובר....
הוא ניהל עמי דו שיח ממושך, והכל מתועד עדיין.
קיבלתי אישור להצעה 'ממש מפתה', בהפרש של 3 ש"ח (וואו).
מילאתי את טופס ההזמנה וקיבלתי לדוא"ל את טופס ההזמנה, עם תאריך היעד "המאוחר ביותר" לאספקה. שמחתי.
אלא מאי? הבוקר קיבלתי טלפון מנציג של הלאסטים, והוא הודיע לי, שככל שהם התאמצו, הם אינם
יכולים להשיג את המוצר והם מבטלים את ההזמנה.
אז... כמה תהיות...
א. כשלקוח מבטל הזמנה, הוא מחויב בקנס. נכון? אז מה לגבי ביטול מצד המוכר?
האם הוא אמור להיות נקי ממתן פיצוי?
ב. ונניח, רק נניח, שאצל המפרסם הראשון אזל (בינתיים) גם כן המלאי? אז בכלל "אכלתי אותה",
כי לא אקבל את המוצר לא מפה ולא משם...
ג. נכון. יצאתי "נעל". כי יכולתי מראש לקנות אצל המחסנים ולסגור סיפור מיד.
אבל רציתי לפרנס את אלה, שאני נחשב 'מתמיד' אצלם. ומה יצא? עגמת נפש.
אז?