קצת על לאסטפרייס...

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
קצת על לאסטפרייס...
אז בא לי לרכוש מגהץ קיטור חדש, כזה של טפאל בצבע החרדל.<font> </font>
https://www.payngo.co.il/index.php/...DKwsRYG9Nq2YJ0FeVk9mk8p_JHZqSJohoCk7sQAvD_BwE
אבל כלקוח מתמיד של לאסטפרייס, פניתי אליהם, ובקשתי לקבל הצעה "משתלמת", כפי שהם נוטים להבטיח...
"שוברים כל הצעה!
אנחנו בלאסטפרייס משתדלים לתמחר את המוצרים במחירים האטרקטיביים ביותר.
מצאתם הצעה זולה יותר? שתפו אותנו ותקבלו הצעה טובה עוד יותר!"

יופי. פניתי. שלחתי קישור של האתר "ההוא" ובקשתי 'הצעה טובה עוד יותר' בשיחת צ'אט עם נציג.
אז... לא תגידו שהוא לא היה מעודכן, ולא תגידו שהוא לא ידע במה המדובר....
הוא ניהל עמי דו שיח ממושך, והכל מתועד עדיין.

קיבלתי אישור להצעה 'ממש מפתה', בהפרש של 3 ש"ח (וואו).
מילאתי את טופס ההזמנה וקיבלתי לדוא"ל את טופס ההזמנה, עם תאריך היעד "המאוחר ביותר" לאספקה. שמחתי.

אלא מאי? הבוקר קיבלתי טלפון מנציג של הלאסטים, והוא הודיע לי, שככל שהם התאמצו, הם אינם
יכולים להשיג את המוצר והם מבטלים את ההזמנה.
אז... כמה תהיות...
א. כשלקוח מבטל הזמנה, הוא מחויב בקנס. נכון? אז מה לגבי ביטול מצד המוכר?
האם הוא אמור להיות נקי ממתן פיצוי?
ב. ונניח, רק נניח, שאצל המפרסם הראשון אזל (בינתיים) גם כן המלאי? אז בכלל "אכלתי אותה",
כי לא אקבל את המוצר לא מפה ולא משם...
ג. נכון. יצאתי "נעל". כי יכולתי מראש לקנות אצל המחסנים ולסגור סיפור מיד.
אבל רציתי לפרנס את אלה, שאני נחשב 'מתמיד' אצלם. ומה יצא? עגמת נפש.
אז?
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
טוב. הצדק מחייב שאתקן את עצמי לאור הנסיבות.
לאחר ששלחתי ביקורת לזאפ, והם בקשו תגובה מלאסטפרייס, התקשר אלי נציג שירות הלקוחות מטעמם
והתנצל: "מי שיצר אתך קשר הוא עובד חדש, שעדיין אינו מיומן די הצורך בהתנהלות מול לקוח.
אילו הנושא היה מגיע לטיפולי, אין ספק שהייתי מתנצל ומציע לך פתרון שלא היה מאכזב אותך".
וכן. הוא אכן הציע לי הצעה מצוינת, אבל היות שכבר 'עברתי צד' והזמנתי את הכלי מהמחסנים,
ההצעה שלו כבר לא הייתה רלוונטית. אז הוא הציע פיצוי, שנראה לי סביר וסגרנו עניין.
ובכנות אומר, שככל שהיו לי בעבר "עניינים" שרציתי ללבן מול האתר, והבחור הזה היה האיש שטיפל בפניותיי,
הוא תמיד השתדל לעשות את הכל כדי שאצא מרוצה. מה שנכון, נכון.
 

puptits

New member
לגבי "שוברים כל הצעה"... עאלק
מסכים שזו פיקציה, שלחתי להם לא מעט
לא קיבלתי תגובה או התייחסות אחת לשום קישור ששלחתי
ולא חסר, הם לא האתר הזול ביותר.
ובאמת גם הבנתי שאם אני אצור קשר ייכנסו למו"מ...ויתנו מחיר טוב
לא בא לי לשוחח, בשביל זה יש אתר.
גם אני לקוח ותיק שלהם הרבה שנים, במבט לאחור הם כבר לא מה שהיו פעם...
מה שכן, כל פניה אישית, מול נציג, תמיד שירותית ונפתרת ברצון. (אבל לא בא לי לשוחח)

אני כבר לא יודע מה עדיף
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
זה בערך כמו הקטע של ה"מכרזים". לא תזכה, כל עוד תתמחר מתחת
לרף שהם קבעו. והם יודעים, שבסופו של דבר, הסיכוי שתזכה במכרז, יניב להם בונוס
כלשהו מעבר לסכום המינימום שהם קבעו.
בכל מקרה, כבר היו מצבים ש"הייתי קרוב", ואז נציג יצר אתי קשר והציע "את ההצעה הכי טובה"
שהוא יכול היה לתת (עלק).

אז היום, כשעברתי בסניף הפיזי של ה'מחסנים', מסתבר שיש להם ערימה של
מוצרים שהם רוצים להעיף,
וכל המוצרים שם במחירי מבצע "מיוחדים". ונחש מה? המבצע בחנות הפיזית זהה
למבצע שבאתר המכירה ברשת.
כלומר: החנות עוזרת לרשת והרשת מסייעת לחנות להיפטר ממלאי ישן.
בגדול, הכל אישראבלוף, וכשאתה בוחן מחירים של מוצרים מן השורה, ה"מחסנים" אינם זולים כלל.
 

blzvi

Active member
לא ראיתי ש lastprice מוכרים מוצר זה
מחסני חשמל ,נכנס קונה לוקח
למה להסתבך
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לאסטפרייס מחזיקים חלק ממגוון המגהצים של טפאל. כרגע הם הסירו
מרשימתם את הדגם הספציפי שחפצתי לרכוש, מאחר שלטענתם, אזל ממלאי היבואן.
ככל שהתרשמתי, מחסני חשמל עשו מבצע בשיתוף עם היבואן, כדי לחסל את מלאי הדגם הישן,
ולאחר מכן, הם יכניסו את הדגם החדש שלאסטפרייס כבר החלו לפרסם.
מסתבר שזהו הדגם המועדף, אבל בזאפ הוא לא מופיע עדיין.
ולגבי "נכנס, קונה לוקח" אתה צודק, רק שבמרשתת המוצרים זולים יותר מבחנות הפיזית.
אז הנה הדגם החדש בלאסטפרייס, ואם אתה מתמצא קצת, אתה גם תגלה, שיש לו
מספר יתרונות על פני קודמו.
https://www.lastprice.co.il/p/60249764/מגהץ-קיטור-8-בר-Tefal/TEFAL-GV9610
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם הם רצו למכור והתאמצו אבל קורה שיש בעיות, עדכנו אותך
(לא כתבת כמה זמן עבר) ואני לא רואה בזה בעיה. תמיד אפשר לומר "מה היה אילו" ואין לזה סוף, אני חושבת שמכאן ועד "עוגמת נפש" המרחק גדול. אני מבינה שבסופו של דבר ריצו אותך, אבל אני לא חושבת שזה כזה ביג דיל כפי שעשית מזה, אלא אם משכו את הזמן בצורה מוגזמת ובלתי סבירה.
&nbsp
גם אני לקוחה ותיקה של LP, הם פה בחיפה אז זה נוח לי. קרה מקרה ששלחו לי מוצר (המשלוח חינם) והתגלה שהוא תקול; אחרי שדיברתי עם שירות הלקוחות, ראו בתמונות את התקלה ופשוט שלחו שליח לאסוף את המוצר, קיבלתי החזר כספי מלא. לכאורה טריוויאלי, אבל ממש לא מובן מאליו במדינתנו.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
בואי ונגיד כך:
א. רכשתי ביום ד'. ביום א' שלאחריו, הודיעו לי שהמוצר לא זמין, וכספי יוחזר לחשבוני.
לכאורה, מדובר בעצם ב-2 או 3 ימי עסקים [שזה מעט], אבל עברו גם שי-שבת בתוכו,
ואני נותרתי ללא מגהץ, לאחר שאיבדתי לפחות עוד יום במניין הימים לאספקה.
הייתי "מוותר להם", אילו הייתי מבצע את ההזמנה המלאה במרשתת, אבל
לאחר שנציג בדק את הנושא והתכתב עמי בצ'אט, חרה לי שהוא לא בירר מול היבואן
את נושא המלאים.
ב. ונניח שמשהו באמת קרה בדרך: עדיין, הנציג יכול היה להציע סוג של פיצוי או מוצר דומה.
הוא לא עשה זאת, למרות שביקשתי שיבדוק עבורי אלטרנטיבה. ועובדה: שמעון
משירות הלקוחות, כן הציע הצעות שכאלה, גם מבלי שביקשתי זאת ממנו.
ג. אולי יהיו מי שירימו גבה ויאמרו, שאפשר לחיות גם שנתיים ללא מגהץ, אבל זה לא כך בביתי,
ואיני חושב שאני חייב להסביר למה.
ד. באתר של המחסנים, היה רשום, שמלאי המוצר הספציפי מוגבל, ולכן חששתי, שאם
לא הזמנתי "בזמן", לא אשיג כבר את הדגם שרציתי. בדיעבד, יכולתי עדיין לרכוש,
ככה שה"אסון" לא היה גדול כל כך. אבל עד שלא קיבלתי את אישור הרכישה,
לא יכולתי להיות בטוח שהעסקה תצא לפועל, ולצערי, לא יכולתי גם לפעול במיידי, כי לא היה לי מחשב זמין לאורך מספר שעות.
ה. נכון ש-LP נמצאים בחיפה, אבל את לא מקבלת את הסחורה מהחנות שלהם.
הם מזמינים עבורך את הסחורה מהיבואן המתאים, והם אינם "צד" בנושא האספקה.
ו. כתבתי ואיני חוזר בי: הניסיון המתמשך שלי עם LP היה תמיד טוב, ושירות הלקוחות שלהם הוכח כמצוין.
זו הייתה כמובן הסיבה, שהעדפתי מראש לרכוש את המוצר באמצעותם, ולא כי
"חיפשתי מציאה".
זה כמובן לא היה הקטע במקרה דנן.
ו. בסופו של דבר ריצו אותי, ועל כך גם דיווחתי, כדי להחזיר לעסק את הכבוד המגיע לו.
וכן. אמשיך להיות לקוח שלהם גם בעתיד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
חבר, אתה חופר... ומערב עיקר וטפל
אם ביקשת חלופה ולא קיבלת, זה כבר משהו אחר. אבל לדווח אחרי יומיים (סופ"ש לא נספר) שאין במלאי זה סביר בעיניי.
&nbsp
ואגב, מנסיוני מוצרים קטנים דווקא כן נמכרים מהחנות/מחסן ולאו דווקא מהיבואן. כבר קרה יותר מפעם אחת שהגעתי אליהם לאיסוף מיידי.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
נכון. סופ"ש לא נספר וציינתי זאת. אבל יש הבדל, בין שאת
מתכתבת עם נציג (שיכול לבדוק מלאי בזמן אמת, הן במחסן של עצמו והן אצל היבואן),
לבין מצב, בו את עוסקת במילוי "טופס" סטנדרטי באתר. כי כשם שהנציג בדק מחיר,
היה עליו לבדוק במקביל את המלאים. שהרי הוא לא יושב שם כדי למכור אוויר.
ולגבי האתר? ברור שאף אתר אינו יכול לבדוק בזמן אמת מלאי של כל מוצר אפשרי,
ועלול לקרות מצב, בו המוצר אזל, אך הוא עדיין מופיע ברשימה.

מעבר לזה, והיות שבחרתי במוצר מאד ייחודי, הייתי גם די משוכנע, שאין כל חלופה לדגם בו חשקתי.
אבל עובדה! לעומת הנציג ה"טירון", ששוחח עמי ורק רצה "להיפטר" ממני, שמעון
הוותיק והמנוסה, כן הצליח לאתר מוצר מדור חדש, והוא המליץ שארכוש אותו במקום זה שאזל, ובאותם תנאים.

ושימי לב לדף המוצר:
קנה עכשיו רק XXX ₪
במקום XYY ₪
(30% חסכון)
משלוח חינם
זמין במלאי
אופס... רשום בפירוש: "זמין במלאי".

אז אם תשאלי, הכיצד זה יתכן, שאני לא מצאתי את המוצר הזה בחיפושיי שלי?
המענה הוא, שבזאפ יש "טריק מעניין":
מוצרים ייחודיים, או כאלה שרק נכנסו לשוק, נמכרים במקרים רבים אך ורק בחנויות מסוימות.
אם את יודעת במה מדובר, את תאתרי את המוצר כשתרשמי בזאפ את הדגם שלו.
אבל הוא לא יופיע ברשימת המוצרים ה"מלאה" שמציגה את כלל המוצרים המתחרים.
למה? ככה.
ואת יכולה לנסות:
תרשמי בזאפ TEFAL GV9610 והוא יופיע.
אבל אם תחפשי אותו ברשימת מגהצי הקיטור, הוא לא יהיה שם.

ונכון. את בהחלט צודקת. אני חפרן, אבל בזכות זה, אני מגיע (לרוב) להגשמה מיטבית של שאיפותיי.
 
למעלה