קצת פירגון לא יזיק :) ...

guyiphone

New member
קצת פירגון לא יזיק :) ...

הבוקר התפרסמה סקירה על אפליקציה שפיתחתי ב-ynet אשמח לענות על שאלות בנוגע ל"איך זה נעשה" ולמה זה כך ולא אחרת. שיהיה בהצלחה !
 
סחטיין על הפירסום ב-ynet אחי..

קודם כל האפליקציה חמודה, אינפורמטיבית מאוד ופשוטה לשימוש. ברשותך יש לי כמה הערות שלדעתי יתרמו לשיפור האפליקציה: 1. כדאי לשנות את כל האנגלית שיש שם (אין הרבה כל כך) לעברית, פשוט באנגלית יש כבר לא מעט אפליקציות בתחום ההריון ואם כבר עשית כזו אז עדיף שכולה תהיה בעברית. 2. בטאב track עדיף לשמור על עקביות כמו הטאבים האחרים=>Track. 3. אם בוחרים תאריך עתידי האפליקציה עושה אחת מהאפשרויות הבאות: א. קורסת (ללא Alert). ב. מקפיצה Alert שאי אפשר לבחור תאריך ווסת עתידי אבל בכל זאת מתקדמת למסך הבא בכל מקרה. פיתרון: תוכל לתקן כך שה-Alert יופיע תמיד והמסך הבא לא יגיע כאשר הוא מופיע אבל לדעתי עדיף שפשוט תמנע מצב בו קיים בPicker זמן עתידי. (במקרה של השנה הנוכחית תוכל לעשות reload לחודשים במקרה של החודש הנוכחי לעשות reload לימים). 4. בטאב Babylon ב-Pregnancy bible ליישר לימין את הכותרות. 5. בטאב Babylon בעת בחירת שורה ליישר לימין את הטקסט (אם אתה רואה שיש נקודה בסוף משפט שנמצאת בצד ימין ולא בצד שמאל אז תוסיף בסוף המחרוזת הארוכה הזו את זה - u200f\. 6. הסעיף הזה הוא לא חובה והוא פיתוח לא קטן אבל לדעתי כדאי מאחר ואני גם לא רואה את זה באפליקציות אחרות. ה-NavigationController עובד משמאל לימין כי כך Apple בנו אותו. אפשר לבנות NavigationController שיעבוד מימין לשמאל לאפליקציות בעברית. אני אסביר בקצרה את הרעיון ואתם מוזמנים לממש אותו: אם נקרא ל-push מימין לשמאל PushLTR וכנ"ל ל-pop אז: PushLTR = Push-Push-Pop PopLTR = Pop-Pop-Push כך אתם בעצם שומרים על עבודה נכונה עם המחסנית מצד אחד ומצד שני זה נראה כאילו זה מימין לשמאל. PushLTR: דוחפים תחילה (בלי אנימציה) את מה שאנחנו רוצים שיוצג ומצלמים את המסך, לאחר מכן דוחפים Dummy (בלי אנימציה) עם המסך שצולם קודם, ואז עושים pop רגיל עם אנימציה (צילמנו כדי שזה ייראה כאילו אנחנו באמת הולכים למסך הבא). PopLTR: כאן פשוט עושים pop אמיתי פעמיים בלי אנימציה ואז push רגיל עם אנימציה של המסך המבוקש. נ.ב. אני מבין שאתה לא רוצה עוד רווחים מה-Pregnancy..? ;)
 

guyiphone

New member
יקירי, תודה על ה QA !

כמובן שאשמח לשנות כמה מהדברים שהצעת ... את Pregnancy שמתי על המדף, מי שרוצה יוכל להוריד, זה משהו שאני מתגאה בו, מפני שהוא המקור ל- iExpect. 1. בעניין העברית, נראה שהעניין קצת סבוך מפני שאנחנו מפרסמים חברה שהיא בינלאומית, ולכן עשיתי הכנה לתרגומים (לאו דווקא אנגלית), יכול להיות שעד אז באמת שווה להוריד את זה, נראה. 2. בעניין הזרימה של ה Controller, אני ממש לא רוצה להיכנס לפיתוחים נוספים ... זה לא תורם למהות האפליקציה, מה גם שאנשים ביומיום משתמשים דווקא באפליקציות שאינם בעברית ורגילים לאופן התפעול הזה. תודה ולהשתמע ! נ.ב אם יש רעיונות נוספים אני כמובן שאשמח לשמוע, תמיד טוב לשמוע דעתו של אחר ! ואני מדבר אל כולם כאן בפורום, "מכל מלמדי השכלתי".
 
בבקשה..

לגבי סעיף 2, לדוגמא יש אפליקציה שנקראת ShlomoSixt. אני אמנם עשיתי את האפליקציה (לפחות את ה-ClientSide) אבל זה באמת לא בקטע פרסומי, היא גם ככה חינמית, זה רק שתראו איך עובד ה-NavigationController הזה.
 

AYELET1

New member
ומהצצה מהירה עוד דבר בעניין QA

1. לאחר הזנת תאריך המחזור האחרון ולחיצה על "אשר" עוברים לפירוט שבועות ההריון. לא ניתן ללחוץ בשבוע 40 על "להמשך לחצי כאן" כי הוא מוסתר מחת לפס הפרסומת. 2. לאחר הזנת תאריך המחזור האחרון ולחיצה על "אשר" עוברים לפירוט שבועות ההריון. לחיצה על "להמשך לחצי כאן" באחד משבועות ההריון ואז לחיצה על "מעקב הריון", מקפיצה לשבוע מספר 1. זה די מייגע אם נמצאים בשבועות המתקדמים וכל פעם יש לגלול למטה כדי להגיע אליהם. פתרון אפשרי (אם לא ניתן לחזור בדיוק למקום בגלילה בו היינו), זה לתת בחירה של מספר השבוע בו מבקשים לצפות.
 
למעלה