שתי הערות...
מאחר ולא כתבת במה להתמקד... אני ארשום את שתי ההערות הראשונות שקפצו לי לעין. 1. בכל סצינה שמכילה השתקפויות וזכוכיות, מומלץ מאוד שתיהיה סביבה אמיתית. בלי זה כל הסצינה נראית "מתה" עם סביבה, הסצינה תראה יותר חיה. 2. תאורה נורמלית זה ממש לא מפת HDRI. זה אולי נראה טוב במבט ראשון, אבל לא יכול להחליף תכנון תאורה סביר. סך הכל, המידול די פשוט. הטקסטור כולל חומר והכנסה של "מדבקה" עליו. אבל לא כולל שום מפה מעניינת אחרת. (למשל להוסיף קצת ליכלוך על הבקבוקים) גם החומר עצמו לא נראה משכנע במאה אחוז (קצת קשה ליצור חומר טוב של זכוכית ועוד צבעונית) והתאורה, נראית כאילו היא כוללת רק מפת HDRI פשוטה. אבל הכיוון נראה טוב. ונראה שבלי הרבה עבודה אפשר לשדרג את הסצינה הזאת מספר רמות.