עפר והאקורדיון
New member
קצת
- דואר ישראל -
עד היום רוב המשלוחים שנעשו אלי עם סרטים - בסה"כ היגיעו לידי באופן משביע רצון.
בשנה-שנתיים האחרונות עברתי לקנות קופסאות לגו לילדי, מה שכמובן הוביל לעליה בכמות הפגיעות בחבילות - אבל מכיוון שלגו הוא מוצר קשיח מפלסטיק, מעולם לא התלוננתי, כי רוב הפגיעות נספגו ע"י החבילה חיצונית והקופסה שבה נמצאים החלקים.
אבל מה שקרה לי אמש - זה כבר משהו מיוחד.
אני מגיע אל דלפק הדואר - הפקידה חוזרת מהמחסן, עם שקית דואר, ממלמלת משהו כמו: "הייתה בעיה, אני לא יכולה לשעות כלום - ביי". השקית הכילה (או הייתה אמורה להכיל) חבילה, במימדים של 60X40X10.
מה שהתקבל לידי היה שקית שהדואר ארז בה את החבילה - והחבילה כולה מעוכה, ועם חידוש מעניין: כולה רטובה! (התמונות גם לא יכולות להעביר את ריח העובש שהיה בתוך החבילה ברגע שפתחתי אותה.)
עוד דבר שהרתיח אותי- היה שגם השקית של הדואר עצמה היתה קרועה...(ולא כדי לקחת את מסמכי הצהרת מכס)
ניסיתי להתקשר לדואר (171), לאחר המתנה של 25 דקות, והם הפנו אותי למחוז צפון. התקשרתי גם לשם והופניתי לאזור העמקים (אני מתגורר ב"בירת" העמק), ושם - כמובן - לא היתה תגובה...
אמזון (גרמניה), לעומת זאת, ענו לי תוך שעה מרגע ששלחתי להם מייל, וכבר הוציאו הזמנה למוצר חלופי (אני ביקשתי מהם לבטל זאת - כי הם רוצים שאשלח את המוצר הפגום - האריזה די מתפוררת - אז זה לא כל כך אפשרי).
לסיכום: שום דבר חדש שלא ידעתי על שרות הלקוחות: אין, אבל אין על אמזון, ודואר ישראל זוועה.
אני מאוד מקווה שהפעם הראשונה שלי בנושא זה תהיה הפעם האחרונה.
ושתהיה שנה חדשה עם אריזות תקינות בלבד!
![](http://timg.co.il/f/Emo32.gif)
![](http://timg.co.il/f/Emo46.gif)
עד היום רוב המשלוחים שנעשו אלי עם סרטים - בסה"כ היגיעו לידי באופן משביע רצון.
בשנה-שנתיים האחרונות עברתי לקנות קופסאות לגו לילדי, מה שכמובן הוביל לעליה בכמות הפגיעות בחבילות - אבל מכיוון שלגו הוא מוצר קשיח מפלסטיק, מעולם לא התלוננתי, כי רוב הפגיעות נספגו ע"י החבילה חיצונית והקופסה שבה נמצאים החלקים.
אבל מה שקרה לי אמש - זה כבר משהו מיוחד.
אני מגיע אל דלפק הדואר - הפקידה חוזרת מהמחסן, עם שקית דואר, ממלמלת משהו כמו: "הייתה בעיה, אני לא יכולה לשעות כלום - ביי". השקית הכילה (או הייתה אמורה להכיל) חבילה, במימדים של 60X40X10.
מה שהתקבל לידי היה שקית שהדואר ארז בה את החבילה - והחבילה כולה מעוכה, ועם חידוש מעניין: כולה רטובה! (התמונות גם לא יכולות להעביר את ריח העובש שהיה בתוך החבילה ברגע שפתחתי אותה.)
עוד דבר שהרתיח אותי- היה שגם השקית של הדואר עצמה היתה קרועה...(ולא כדי לקחת את מסמכי הצהרת מכס)
ניסיתי להתקשר לדואר (171), לאחר המתנה של 25 דקות, והם הפנו אותי למחוז צפון. התקשרתי גם לשם והופניתי לאזור העמקים (אני מתגורר ב"בירת" העמק), ושם - כמובן - לא היתה תגובה...
אמזון (גרמניה), לעומת זאת, ענו לי תוך שעה מרגע ששלחתי להם מייל, וכבר הוציאו הזמנה למוצר חלופי (אני ביקשתי מהם לבטל זאת - כי הם רוצים שאשלח את המוצר הפגום - האריזה די מתפוררת - אז זה לא כל כך אפשרי).
לסיכום: שום דבר חדש שלא ידעתי על שרות הלקוחות: אין, אבל אין על אמזון, ודואר ישראל זוועה.
אני מאוד מקווה שהפעם הראשונה שלי בנושא זה תהיה הפעם האחרונה.
ושתהיה שנה חדשה עם אריזות תקינות בלבד!