קראתי שהיו פה קרבות בפורום,מכיוון שאני צב

קראתי שהיו פה קרבות בפורום,מכיוון שאני צב

יקח לי זמן להגיב ,מה לעשות מעבד ישן יש לי,לוקח לי זמן לתת את התשובה הנכונה,מבלי לפגוע,בעיני כולם שווים לאותו סבל,אבל שווין לא קיים פה ,אנחנו הנכים מפולגים וכל אחד מושך את השמיכה לכיוון שלו,גם בעם שלנו.לא מכיר את המושג מגיע לי יותר שמדובר בנכים בעיני כולם שווים ויסלחו נכי משרד הביטחון שאני מוריד את הכובע בפניהם ומכבד אותם,אבל כל אחד תרם לצבא את שנותיו בצורה זו או אחרת,שווין מתחיל באחדות,והצרכים הם שווים ,לא מכיר חולה פסוריאזיס או דלקת פרקים ,שהצרכים שלו שונים מאחר,אני לא נכה צה"ל,אני לא עשיר,אני לא יודע את המישחק של איפה להיפצע כדי לקבל זכויות יותר טובות,אני לא שחקן,ולא ממציא דברים.ברגע שלא תהיה אחדות בין החולים והנכים לא יהיה שויון,ותמיד יהיה מישהו שחושב שהכאב שלו שונה. אופס,ניראה לי שבכל זאת הגבתי,כל טוב אנשים טובים מאחל לכם אושר.
 
אהלן ישראל

נעים להכיר,תרשה לי לקרוא לך ישראל,הכנוי הראשון לא מתחרז עם משהו חיובי,ולאורך כל גלות עמנו רצו להשמיד אותנו,גם שהיינו בגלות היינו מפולגים,ושיחקנו לידיים של אויבנו שניצלו את החולשה שלנו,היום שאנחנו בפיסת האדמה הקטנה הזו,אנחנו עדיין לא מאוחדים ויש מי שמנצל את זה ,בתכלס אנחנו לא חיים רק שורדים,ובלי אחדות זה מתיש. תמיד צריך ליראות את החיובי באדם,כולם נתונים ללחצים ולא כולם יש את הסובלנות והסבלנות להגיב באיפוק, לסיום הייתי נפרד מה.ת ונישאר עם סאלאם ישראל,ניראה יותר מתאים לרצון אלוהנו מאיתנו. שוב תודה על התגובה. נ.ב האדם באשר הוא נולד טהור וחיובי
 
אהלן מני- תסביר לי למה כשנותנים מחמאה לישראלי

הוא תמיד יודע לקלקל? אני רוצה לצאת מתוך הנחה שרצית לברך אולם מתוך התחכמות יצאת מקלל ולכן אני טוען שבדרך כלל כל המוסיף גורע. מאחר וחובב ספרות אנוכי ותמיד שפה עשירה המלאה בתכנים עם עומק, מגרה את שיכלי וכפי שידוע לך גירוי מוחי הוא בעצם סוד החיים. לפיכך אפתח בשפה נוספת אותה אנוכי חובב והיא שפת הערסים המתובלת הרבה ב"ארסים" כדי להעמיד אותך על טעותך. כמובן שאני יוצא מתוך כוונה שלא היתה מצידך כוונה רעה למרות רישעות סמויה בין השורות בתגובתך. ראשית תתאר לעצמך שהייתי טוען שאני מכנה אותך מני כי "ספר" יוצר אצלי קונוטציות שליליות כגון סיפר את צווארו, עשה תספורת למשקיעים , סיפר לו את חשבון הבנק, כך הלאה והלאה. האם לא היה עדיף להשתמש בכינוי מעצב שיער שכן בעיצוב יש מתכונות ליצור יופי גם באלה אשר פנימיותם רקובה כפי שנאמר בפתגם "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו"?! מכאן אני חושב שהמשל על העורב השועל וחתיכת הגבינה ביחד עם הפרק הקצר באגדה של פסח על 4 האחים כאשר ההתיחסות היא ל3 בלבד לחכם ,לרשע ולתם שבטעות הופך לרשע אולם ניתן לקבל זאת בסליחה אם כוונתו לא הובנה. כאן אתחיל לפרט- הכינוי סאלאמת ישראל הינו בעל משמעות עמוקה שניתנת להבנה במספר דרכים כל אחד על פי הבנתו וזה אגב נותן רמז לאישיותו. סאלאמת היא מילה ארוכה עם אות סיום המאפשרת המשכיות וברכה בעוד שהמילה שלום היא מילה קצרה שבסיומה אות סופית ואצלי מילה קצרה וסופית מסמלת חורבן ומוות בעיקבותיה. לומר שלום ישראל מעורר בי חלחלה בעוד שאצל האחרים היא מילה סתמית וקצרה או כפי שאומרים אין שלום אז יש מלחמה ולכן זה אומר שלום ישראל יעני הלך ומת לעומת זאת סאלאמת עם האות האחרונה ת היא בסיום האותיות אולם הסימליות היא בכך שאינה אות סופית ולכן היא משאירה פתח לתקווה ולכן כם ניתן לומר במקומה להתראות. מאחר וחובב מדבר אנוכי ורבים מחברי הם בדואיים ודרוזים מתקופת הצבא והרי מוכר לך תג החרבות המצטלבות של סיירת המדבר או מה שהיה בעבר התג של סיירת בדואיים שהרי אנו המדבר הוא חיינו ואנו מגיעים בכל שנה אליו כדי להסיר את הפצעים הארורים מגופינו כשבדרך לים המלח אנו חולפים על ישובים בדואים שבצידם אורחנים שבפיתחם מתנוסס השלט "סאלאמת" ולא שלום והמשמעות ברורה- "ברוכים הבאים אורחים". יכולתי להמשיך ולהוסיף כהנה וכהנה מדוע רבים נופלים בפח החוכמה הסלקטיבית וכושלים בתרגום הכינוי "סאלאמת ישראל". תקוותי שהבהרתי הדברים כי במבחן פסכומטרי המשמעות השגויה שנתת היתה זוכה לציון נמוך ובתקווה שלא תחזור על טעות זו. לסיום אתה צריך להבין את נמשל העורב ולמי נפלה חתיכת הגבינה מהפה ומדוע. בברכת יום טוב והמשך הפרייה אינטלקטואלית הדדית.
 
ישראל בוקר טוב,אתה יודע כל הלילה ערכתי קליפ

ובשמונה הלכתי ליראות את הילדים שלי שיהיו בריאים מופיעים,חזרתי לא מזמן,עייף ומבסוט מהילדים,העיפות לא מורגשת,שמח שאתה עונה ומביע דיעה,אפשר להגיד שאתה אוהב ליכתוב,תהיה בריא אם זכור לך יש לך עסק עם צב ולא רק צב, אחד עם אי קשב וריכוז די קשה,לא קראתי ספר מימי ממש פסוקים ספורים מהתנ"ך,ומה שאני כן מצליח לקרוא שוכח מהר מאוד,יש לי הרגשה של חוסר וגם בורות מסוימת,מאבד מהר מאוד את הסבלנות. מה זה המגילה הזו וכל זה על סלאמת. לפי מה שהבנתי טעיתי בפרוש אולי,אפשר לקחת את זה לכמה כיוונים אני גדלתי בבית עיראקי יש לי יסודות של ערבית שירים של פריד אלעטרש עבודו לואב איסמען,לילה מוראד,סאבח,המוסיקה הידהדה בבית,לא הכל הבנתי חלקים כן אבל המוסיקה,חודרת פנימה,בסלאם עלייק-שואל לשלומך,חיובי ביותר.סלאמאת,הכן להתראות,אבל לא כולם משתמשים בפיוש החיובי של המילה,מבחנתי מקבל את כולם. אחרי ההיתפלספות,האוהל שלי פתוח לכל אחד.נדפק לי המוח מהמונולוג הארוך,אני זקוק לקפה,נאחלה טוב. שבת שלום לך וכל טוב נ.ב אני מקווה שאני לא על משפט גם ככה הפסיכומטרי זה ספר שמן.
 
בחייאת מני -סאלאמת ולא סלאמת

גם לי יש מישהי שגדלה בבית עיראקי אבל היא מבאסרה ולא מבגדד. והרי על ההבדל בין יהודי באסרה ויהודי בגדד כבר כתבו אנסיקלופדיות. אני מקווה שאתה משלנו. אין כמו קיבוץ גלויות כדי לצמצם קיטובים.. לא מאמין עליך שטרם קראת את הספרים של הסופרים בני עדתך או שהם גורמים לך להתעייף, אתה מעליב את העדה. אגב בדרך לים המלח יש אחלה אורחן בדואי בשם סאלאמת כדאי לעצור פעם ולהתרשם. רק בריאות
 
קבל משפט-הייל חאייה חילווה באס הילאיפאמה

הייתי רציני לגבי קראת הספרים,נשמע נחמד האורחן הבדואי,אולי אני יעצור שם פעם,אני גם יש לי אוהל בדואי פתוח לכולם,הבעיה זה ברב קומות. נ.ב פרוש למישפט-החיים יפים למי שמבין אותם.כל טוב
 

ds213

New member
../images/Emo230.gifשלום למני הספר...איש יקר גאה בך יפה אמרת

מה שלומנו הערב??????
 
למעלה