קראתם "ירוק" השבוע

קראתם "ירוק" השבוע../images/Emo35.gif

ממש עצוב לי לשמוע על פינוי והריסת מבני הציבור ברחוב נחשון. לוקחים לי בית ועוד מבנים חשובים בשביל לבנות עוד בתים.. לפי דעתי זה רע. ברחוב נחשון 2, למי שלא יודע, נמצא הקן הישן של הנוער העובד והלומד, שם "גדלתי".. יהיה עצוב להפרד, אני יודעת שיבנו לנו מבנה חדש.. זה ממש לא יהיה אותו הדבר. מה דעתכם
 

יאסון1234

New member
הבניין קיים משנת 1948 לפי מה ששמעתי

לדעתי לא הגיוני בכלל לחשוב על לעשות שם פעולות ולעבוד עם ילדים כשבניין נמצא במצב כזה! כן גם אחרי שיפוצים שהיו במקום זה לא משנה התשתית ישנה והכי טוב נראה לי שיחליפו את הבניין ויעשו את זה במהירות ויגמרו עם זה ככה שכולם יהיו מרוצים. (כן עדי כדאי!)
 
אין כוונה "להחליף" את הבניין הישן

אלא להרוס ולבנות במקום מגדלי מגורים. מגדלי המגורים האלה פשוט הורסים את כל הייחוד של כפר סבא
 

יאסון1234

New member
איפה הולכים לשכן את הנוער העובד?

שמעתי משהו על פתרון ביניים בבית ההסתדרות אבל גם אותו הולכים להרוס... לא?
 

ba r2 0 1 0

New member
פתרון הביניים הוא בקרן המוסיקה ובן צבי

אם אני לא טועה. המקום החדש הוא שוב, אם אני לא טועה (אני לא בטוח פשוט שאני זוכר לגמרי את השמות טוב...) ברח' נורדאו. הבעיה היא שזה מרוחק מאוד מברנר, משם מגיעים הרבה חניכים לנוע"ל ואותם החניכים בביה"ס היסודי לא יוכלו להגיע לשם.
 
הקן עצמו

אמור להיות בפינת נורדאו-רופין, איפה שיש את השטח הפתוח ליד האנדרטה הגדולה ובנוסף תהיה שלוחה בקרן המוזיקה, מה שיוצר בעיה לחניכים כמו שאמרת, כמובן גם לנו, השכבה הבוגרת שנצטרך להתפצל בין השלוחה לקן ובעצם יהיו לנו שני קינים..
 
אני נגד נגד נגד הרעיון! ../images/Emo196.gif

לוקחים עוד שטח ששיך בעיקרון לכולנו והופכים אותו לנדל"ן בשביל מעט כסף לקופת העירייה. ומה יישאר לנו פה בסוף?! אוסף של מבני מגורים בלי טיפת מרווח לנשימה. ואז בטח שאפשר לשכוח מאיכות חיים. אני על באמת לא מבין מה המטרה והיעדים של העירייה. כאילו מנסים להרוס כל חלקה טובה רק כדי שיהיה גידול של העיר. למה רוצים להרוס את כל המבנים האלו? ואם כבר הורסים... למה להפוך אותם לבנייני מגורים נוספים?! לא הספיק לנו הבניין המכוער שבנו עכשיו בויצמן פינת כצנלסון? אני לא מקנא בתושבים שיגורו שם. חניה לא תהיה להם, הם יחיו באחד האיזורים הצפופים ביותר בעיר ולמאות הנפשות שיתווספו לאיזור יהיה גן ציבורי אחד ומסכן שיתן להם קצת מנוחה וירוק בעיניים. פשוט נורא לראות לאיפה אנחנו מתדרדרים.
 

ba r2 0 1 0

New member
חברי הנוע"ל, מי שהנושא חשוב לו ומי שרוצה

להביע את דעתו בנושא-אתם מוזמנים למליאת מועצת הנוער בה נדון בהרחבה בנושא. זאת לאחר שאתמול הגיעו חברי הועד הפועל בנושא של הנוע"ל לישיבת ועדת זכויות בני נוער, תקנון וחוקה של המועצה, וזאת החליטה לקבל על עצמה את הטיפול בנושא. מי שמעוניין מוזמן לשלוח לי מסר.
 
למעלה