קרה לי אחד הדברים המבאסים...

קרה לי אחד הדברים המבאסים...

היום בצוהריים שטיפתי שטיפה קלה, התזתי מיים עם צינור על האופנוע... ובפיור יש לי חור נוסף לאגזוז שעשו עם מקדחה, (מכירים את המחלה של הפיור) וכנראה שנכנס מיים, היה קשה מאוד! להתניע שכבר הצלחת והכל היה טוב כיביתי נסעתי אחרי חצי שעה והתניע מעולה נסעתי קילומטר כיביתי היה טיפה בעיה להניע 500 מטר כיביתי לא מניע,קיק, מניע, ממשיך ליסוע במגיע לרמזור, יורדים הטורים נכבה המנוע, אין יותר ...לא נדלק, סטרטר עובד טוב...לא מניע הלכתי לחבר עם האופנוע ברגל...חיכיתי איזה שעה ירדתי הניע בגימגומים רבים קרטע, ועכשיו הוא נוסע... והם חיים באושר עד עצם השעה הזאת ועכשיו לשאלה.. מה עדיף ... כשהאופנוע לא מניע בסטרטר פשוט... לתת סטרטר ארוך ואז מהר לתת גז ולטפוס אותו ואז נידלק... או להחזיק את הגז ברקס וסטרטר של מאית שניה (שזה הרבה יותר נוח...) תודה רבה למבינים...
 

yuvalfra

New member
ככה...

ברקס אחורי, סטרטר וממש שניה אחרי לתת בגז ואז לעזוב סטרטר (אל תחזיק את הסטרטר יותר מדי)
 

yuvalfra

New member
דרך אגב...

זה לא רק במקרה שסטרטר רגיל לא עובד...תעשה ככה כל פעם!
 
וזה לא טוב אם...

אני נותן גז ברקס ולחיצה למאית שניה של סרטר שזה עובד לי הרבה יותר טוב ומניע על הפעם הראשונה...? או שזה הורס את הסטרטר..?
 
למעלה