קרה לי משהו מוזר היום

riorita

New member
קרה לי משהו מוזר היום

לקוחה מאוסטרליה קנתה אצלי תכשיט, ושילמה דרך הפייפאל. באטסי הופיעה כתובת אחת ובחשבון הפייפאל ששולםהופיעה כתובת אחרת. מכיון שכך, שלחתי לה אתמול קונבו ובו בקשתי ממנה לכתוב לי לאיזו כתובת לשלוח לה את התכשיט. כאשר לא ענתה, כתבתי לה אימייל ובו חזרתי על בקשתי. היא ענתה לי בקונבו באטסי לאיזו כתובת לשלוח לה. הערב חזרתי הביתה ומצאתי תשובה כזו במייל: "את שלחת את המייל הזה לXXX הלא נכונה. אני YYY מלונדון"! האם יש כאן רמאות? היא שילמה דרך הפייפאל, אז איך זה שגם באטסי וגם בחשבון הפייפל מופיע מייל של מישהי אחרת?.... אשמח אם תביעו דעתכן.
 
דעתי היא שאם יש לך חשד לרמאות שילחי

שאלה לאטסי עם הפרטים, יש להם גישה יותר טובה לכל הפרטים, יכול להיות שיש טעות במערכת של אטסי או של פייפאל ופרטים של שתי לקוחות התערבבו. זאת מלונדון טוענת שהיא זו שהזמינה?
 

riorita

New member
זו שהזמינה היא מאוסטרליה. זו שטענה ששלחתי

מייל לכתובת הלא נכונה - היא מלונדון.
 

mymoms

New member
קשה להביע דעה. זה אכן מוזר.

תחכי עוד קצת אולי האוסטרלית תגיב לקונבו. השערה אחרת: אולי נפלה טעות בכתובת האי-מייל? דבר נוסף: האם רשום לך במדיניות שאת שולחת לכתובת שבאטסי, אלא אם כן כותבים לך אחרת? אם כן אז אחרי יום יומיים אם לא תקבלי מענה תשלחי לכתובת שבאטסי.
 

riorita

New member
סדר העניינים היה כזה:

אתמול בקשתי בקונבו את הכתובת הנכונה. כאשר לא ענתה, שלחתי לה היום מייל. זמן קצר מאוד אחרי ששלחתי לה מייל היום, היא שלחה לי בקונבו לאיזו כתובת לשלוח. חזרתי הערב הביתה ומצאתי את המייל שהודיע לי על טעות בזהות בעלת המייל.
 

anatbarshalom

New member
הקונבו כן הגיע אליה ובפייפאל הם מוודאים את הק

הקשר בין התשלום ובעל החשבון באטסי ככה שנראה לי שאין בעיה של רמאות אלא אולי טעות בכתובת המייל, אבל ליתר בטחון הייתי מחכה לתשובת הספורט. תעדכני אותנו מה התוצאות, זה מעניין...
 
למעלה