קרה לי משהו נורא...

LiRs Lullaby

New member
קרה לי משהו נורא...

אידיוטי. לפני כמה זמן, אמא שלי מצאה את תעודת הלידה המקורית שלי, והסתבר, שהשעה בה נולדתי הייתה משהו כמו שעה וחצי לאחר השעה שאמא ענתה לי בתשובה לפני משהו כמו 16 שנה. ולא תגידו ש'3:08' זו איזו שעה מעורפלת שאולי אמא לא זכרה, כמו 'מוקדם בבוקר' או 'בין שלוש לשמונה בבוקר'. פאקינג שמונה דקות לאחר שלוש לפנות בוקר, איך אפשר להמציא שעה כזו. ומאז אני לא יודעת איך להתייחס למפה שלי, זו שאני מכירה מלפנים ומאחור ומכל הזוויות. 'הכרתי' את האופק בגדי, את שליטו שיושב בסטליום בקשת בבית 11, שעושה כמובן את מיטב מאמציו לחשל את הסטליום בדגים-את-פינת-טלה בבית 2... וזורח למעלה, פלוטו בודד ועקשן בצמידות ל-mc. ואז הכל לפח, וחסל. הזיזו לי את הגבינה. לא רק את הגבינה, את כל המקרר החביאו לי. קרה לכם פעם שנאלצתם להכיר באיזושהי טעות אסטרולוגית שהפכה לכם את העולם על הראש? נניח, אם שאלתם את עצמכם פעם, למה דווקא חישוב טרופי ולא סידרלי, למה מערבי ולא הודי או סיני? אולי הם צודקים יותר? ומה הופך את האסטרולוגיה לנכונה, הכללים שאנחנו מכירים ולומדים להכיר מספרים ומדרך האינטואיציה, או הדרך שבה אנו מעצבים את עצמנו לפי התבניות שאנחנו 'אמורים' להתאים? אני אפילו לא יודעת אם אני שואלת את הדברים כי זה ממש מטריד אותי ואמצע הלילה, או כי פתאום יש לי אופק דלי שמתעקש על תשובה.

 

אניה 6

New member
בואי נתחיל מזה שזה לא נורא....

אפילו חביב...
אופק דלי עם אורנוס ב-11 יותר נוח מאופק גדי מסכימה?
יש לך אחלה מפה את מלאת חיים, רגישה, עם פוטנציאל ליופי של קרירה
יש לך המון דימיון ואת מאוד אוהבת לטייל, לזוז לא להיות סגורה בבית
כן נראה לי שיש נטיה להשמנה (אולי טועה?) ואגב אורנוס צמוד לירח ושליט האופק ממלא אותך בהפתעות זה לא פלא הגילוי הזה פתאום
 

LiRs Lullaby

New member
ראשית, לא כתבתי שזה נורא

כתבתי שזה נורא אידיוטי. שנית, תודה על ההתייחסות ??. אני פשוט מרגישה שאני מאוד מאוד מזדהה עם המפה הקודמת שלי, כי גדי באופק מרגיש לי יותר נכון... הרבה קשיים, תחושת מגבלה על כל דבר, וזה לא רק בגלל שסאטורן מתרבע לי על השמש, אלא כי גם בהכרות עם אנשים חדשים, אני נוטה להיות יותר עצורה ולא להחצין שום דבר. אופק בדלי היה מעיף לאלף עזאזלים את הנורמה הזו ועוזר לסטליום בקשת לבלבל לאנשים את המח בידידותיות בלתי מסוייגת. וגם, בית 7 שהוא מזל סרטן, ובו בילו בערך רוב הקשרים שהיו משמעותיים לי: אמא נולדה ב-22/07, בן זוג חמש שנים ב-19/07, בן זוג תאומים עם ונוס במעלה ה-17 סרטן (לפי שעת הלידה הקודמת האופק נפל בגדי במעלה ה-17) ועכשיו נרקם משהו חדש עם מישהו שנולד ב-20/07. איך כל זה יכול להיות כל כך מקרי ואף פעם לא יצאתי עם מישהו בן מזל אריה או שהיה לו כוכב רגשי כמו ונוס או ירח במזל אריה? (אם כי זה לא לגמרי נכון, לאחד מבני הזוג היה מרקורי באריה ולאמא רוב הכוכבים האישיים באריה, אבל זהו.) ובאשר לנטייה להשמנה - זה נכון אבל לא הייתי מגדירה את עצמי כשמנה או אפילו מלאה. אני מתמלאת בדיוק במקומות בהם כל אישה מתמלאת כשהיא נהנית מאוכל טוב - בירכיים ובבטן... וחוץ מזה, יוגה ?? וטיולים ברגל כי זה מוי כיף!
 

מתלמד 8

New member
איך מתחיל ספר בישול במרוקאית? קודם כל,,תרגעי


דבר שני מי אמר ששעת הלידה הכתובה בתעודת הלידה היא השעה המדויקת?
נכחתי בלידת ביתי הבכורה מתחילתה עד סופה,לא ראיתי מישהו שיושב בחדר הלידה ורושם את שעת הלידה המדוייקת(אלא אם היום מקפידים על זה)?
יותר מזה,הלידה הסתבכה מעט,לאחר שביתי יצאה לאוויר העולם,היא לא בכתה , אחרי מס' פעולות שעשתה המיילדת נשמע הבכי,תהליך שנמשך מס' דקות,לכן כששואלים אותי שעת לידה,אני נותן 2זמנים בהפרש של-5 דקות .
בלידה השניה העיניינים הסתבכו יותר והרופאים החליטו על נתוח קיסרי(שאליו לא הורשתי להכנס).
מס' ימים לאחר הלידה נתגלה הפרש של כ-35 דקות בין זמן הלידה שאישתי זוכרת לרשום בתעודת הלידה.
כדי שתוכלי לדעת מדויק ככל האפשר את שעת לידתך כדאי שתפני לאסטרולוג שמתמצא היטב בשיטה של קביעת שעת לידה לפי אירועים בחיים.
נותנים לאסטרולוג תאריך לידה ושעה משוערת ותאריכים משמעותיים בחיים והאסטרולוג קובע את שעת הלידה.
מניסיון- הורי וקרובי משפחתי אמרו לי שנולדתי בצהרים,אבל לא יותר מזה,2 אסטרולוגיות שלא היה שום קשר בינהן קיבלו בהפרש של שנתיים את תאריך הלידה שלי קבעו שעת לידה בהפרש של 5-6 דקות.
אני יכול להעיד שבמהלך החיים חוויתי חוויות שהתאימו במדויק למיקום האופק ,רום שמים ותחילת הבתים שקבעה האסטרולוגית שלי.(חיה אלפרשטיין ז"ל)
כשהעלתי כאן את המקרה שלי,סיפר המנהל הקודם שיש לו חבר אסטרולוג שמשתמש בשיטה זו.
נס,אולי זה ירגיע אותך.
 

LiRs Lullaby

New member
תודה על התגובה

אני רגועה. ממה שתיארת, מדובר בהבדלים של חמש דקות עד חצי שעה. אצלי מדובר כבר בהבדל של שעה וחצי, כך שלא רק האופק השתנה, רוב הכוכבים זזו בית שלם קדימה. גם אם לא ישבו וחיכו לרגע בו אנשום את נשימתי הראשונה, שעה וחצי זה כבר אחות שיצאה מהחדר, הלכה לאכול ארוחה לילית למיטיבי לכת, ואז חזרה ונזכרה שנולדתי וצריך למלא תעודת לידה. וכמו שפירטתי בהודעה למעלה, בית שבע בסרטן מרגיש לי יותר נכון מהמפה 'החדשה'. אירועים משמעותיים במיוחד אין לי (אם הכוונה לתאריך שבו קרה ארוע x אותו אני אמורה לזכור באופן מיוחד), הכל מתגלגל אצלי באופן די דינמי ולא צפוי.
 

מתלמד 8

New member
אם את רגועה-זה כבר טוב.

לגופו של עניין,אם נושא שעת הלידה ומפת הלידה חשובים לך, פני לאסטרולוג מקצועי,הסבירי לו את בעיית ההבדלים בנתונים על שעת לידתך ואז 2-אפשרויות.
א.הוא ישאל אותך את כל השאלות על האירועים בחייך ולפיהם הוא יבנה את המפה.
ב.ישלח אותך למי שמתמחה בנושא שיכין לך מפה.

מדובר באירועים בחיים כמו -ת.עליה,תאריך מעבר דירה,אסון חו"ח,נסיעה לחו"ל,היכרות חדשה,אהבה ראשונה ,
נשואין,גירושין,לידה,הולדת אח,תחילת עבודה,פיטורין,קבלת תואר וכו',,,
 
למעלה