קרה לכם פעם?

gogo magog

New member
קרה לכם פעם?

התחדשתי לא מזמן בדרוזי 03 וממש מעט אחרי שקניתי אותו התחילה בעיה שאני לא יודע ממה היא נובעת אבל אני משער שהיא בקרבורטור ומה שקורה זה כך: כשאני מתחיל לסוע (ממצב מעמידה) לא רק בתחילת הנסיעה, בדרך כלל אני פותח חזק, אבל ממש אחרי הזינוק האופנוע משתנק ולא מעלה סלד לשניה שתיים ואז הוא מסתדר וכך קורה בכל החלפת מהלך בהתחלה הוא נחנק ואז מסתדר וחוזר חלילה. שמתי לב גם שזה פחות קורה אבל לא נעלם כשאופנוע קר או כשיותר קר בחוץ. למישהו יודע מה הבעיה? עוד משהו: יש על האופנוע קרבורטור FCR מוגדל של קייהן ואגזוז פתוח שאני לא יודע של איזה חברה הוא, עכשיו החיבור בין הדוד של האגזוז לצינור הפליטה קצת שבור- לא משהו מאוד רציני אבל דורש תיקון- האם אני צריך לתקן את האגזוז לפני שאני מכוון קרבורטור או שאפשר אחרי? צריך טלפון של מישהו מתעסק עם אגזוזים מהמרכז תודה
 

bulb

New member
נשמע כמו תופעת ה"בוגינג" - השתנקות בפתיחת

מצערת. ניתן לפתור על ידי כיוון הקרבורטור (FCR במקרה שלך). איזה דגם של FCR מותקן על האופנוע? כוון את הקרבורטור אחרי תיקון האגזוז, אלא אם מתחשק לך לכוון אותו גם לפני.
 

sc יוגי

New member
תתחיל בכיוון בסיסי של בורג האויר

כאשר המנוע בטמפ' עבודה,סגור את הבורג עד הסוף ופתח אותו סיבוב וחצי,וודא שיש מספיק חופש בכבלים ובדוק איך מתנהג המנוע בפתיחה מהירה של המצערת.
 

sc יוגי

New member
כמו שסוגרים את הברז באמבטיה

יש צורך במברג יעודי או בורג חליפי עם כיוון חיצוני.
 
למעלה