notification
Member
רכשתי לפני יותר מ14 ימי עסקים 2 זוגות משקפיים בסכום של כ700 ש"ח.
זוג אחד הגיע בשבוע שעבר. זוג אחד הגיע לפני חצי שעה.
בעת הפתיחה שמתי לב שמוט ימין חורקת מאוד בעוד שמוט שמאל תקינה.
איך ניתן לתקן את זה? האם רק לשלוח למעבדה?
אני חושש שזה יקח שוב פעם המון זמן.
האם יש לי עילה לדרוש פיצוי כלשהו על כך שהם לא עמדו בהתחייבות שלהם כלפיי לספק את המוצר בתוך 14 ימי עסקים?
זוג אחד הגיע בשבוע שעבר. זוג אחד הגיע לפני חצי שעה.
בעת הפתיחה שמתי לב שמוט ימין חורקת מאוד בעוד שמוט שמאל תקינה.
איך ניתן לתקן את זה? האם רק לשלוח למעבדה?
אני חושש שזה יקח שוב פעם המון זמן.
האם יש לי עילה לדרוש פיצוי כלשהו על כך שהם לא עמדו בהתחייבות שלהם כלפיי לספק את המוצר בתוך 14 ימי עסקים?