קריאה יהודית להחרמת החגיגות

מוחמד5

New member
קריאה יהודית להחרמת החגיגות

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3537929,00.html לא כולם שמחים ביום העצמאות. כ-100 אנשי רוח ואקדמיה יהודים בבריטניה פרסמו עצומה חריפה נגד ישראל ונגד חגיגות העצמאות. "אנחנו לא יכולים לחגוג את יום הולדתה של מדינה שמבוססת על טרור, טבח ונישול של אנשים מאדמתם", נכתב. שגריר ישראל בבריטניה הגיב בזעם: "הם ראויים לכל גינוי ואף לנידוי" בין החותמים על העצומה הפרופסור סטיבן רוז, רופא בעל שם עולמי, מייק רוזן, שדרן ברדיו 4 האנגלי, עו"ד דניאל מקובר, שהגיש בעבר תביעה נגד האלוף במילואים דורון אלמוג, והפרופסור חיים בראשית, חוקר תקשורת באוניברסיטה במזרח לונדון, שעמד מאחורי הקריאה לחרם האקדמי נגד ישראל
 
../images/Emo45.gif

גם תושבי שדרות קוראים להחרמת החגיגות גם ניצולי שואה קוראים להחרים את החגיגות לאור מצבם החרדים בכלל לא מכירים במדינה הערבים מציינים את הנכבה מדינה הזויה.
 

מוחמד5

New member
אנחנו נבכה בנכבה

לפחות לנו ישאר מה לעשות
 
אתם תבכו, אנחנו נחגוג, אנחנו נעזוב אותכם בשקט

ואתם גם, תעזבו אותנו בשקט. החגיגות שלנו אינו עיניין שלכן כמו שהבכי שלכם על האסון שגרמתם לעצמכן אינו עיניין שלנו.
 
נעשה מה שנעשה, עיניין שלנו, אתם מבחינתכם

תעשו את מה שאתם רוצים, רק אל תפריעו לנו. כל אחד והעיניין שלו.
 
אוסף אנשים קטן שולי עלוב וחסר חשיבות

קיים בכל חברה, לא מתרגש בהם, בטח הם עושים את זה מתוך פחד וליקוק לשמאל הרדיקלי, פוזה מפגרת של "נאורות" עלק. טיפוסים הזויים. אני מאחל להם שיסבלו מאנטישמיות, או שזו הסיבה שהם מלקקים לשמאל הרדיקלי, כדי ששונאי ישראל/יהודים/ציונים יאהבו אותם, מכינים את עצמם לאנגליה של עוד 50-60 שנה...
 
אין בינם לבין נורמטיביות שום קשר.

הם ציבור הזוי שולי וחסר משמעות, חולה צומי פאטתי, עם פוזת "תראו אני הולך נגד הזרם" אני לא אתפלה אם חלקם או כולם בקטע של "פוסט מודרניות" שזה הבולשיט הכי גדול שברא האדם, יותר גרוע אפילו מקומוניזם.
 
שיהיה, מה שכן הם שוליים קטנים וחסרי חשיבות

בגלל שמספרם קטן, אין להם כל השפעה על מדיניות ישראל, אין להם השפעה על השיח הציבורי. הסיקור שהם מקבלים גדול בהרבה מגודלם וכוחם הממשי.
 
אלה גם ישארו מיעוט

אנשים שיוצאים הלאומיות של העם שלהם הם מיעוט, לא רק אצלינו, בכל עם.
 
ברור שהם נורמטיבים בעינייך, הם מייצגים יופי

את הדיעות של הפלשתינים. מבחינתי הם פלשתינים לכל דבר, לדעתי כל קשר לישראל שיש להם לישראל צריך להגדע וכל זכות להשלל כולל אזרחות.
 
ברור שהם נורמטיבים בעינייך, הם מייצגים יופי

את הדיעות של הפלשתינים. מבחינתי הם פלשתינים לכל דבר, לדעתי כל קשר לישראל שיש להם לישראל צריך להגדע וכל זכות להשלל כולל אזרחות.
 

shm490

New member
אולי היה כדאי שיקראו את זה

"הלכתי לדבר עם אבי. ידעתי היכן למצוא אותו: כל הימים התעסק בקבלתם של יהודים שהיו הגרמנים שולחים לנו מכל רחבי אירופה... אבא היה כאן, במרכז הקליטה שברחוב פרוסטה 14, מקבל פני מגורשים מדאנציג. בשעת כניסתי היה אחד מהם, בעל מקל עטור גולה, צורח שהוא קתולי, שאביו כבר היה מומר, שהוא שונא יהודים, שרצונו לדעת אם יש כאן כנסיה. היה לי חשק להנחית אגרוף בפרצופו, אך אבי השיב בנחת: - "ברחוב גז'יבובסקה תמצא את כנסיית המומרים". גריי, בשם כל בני ביתי משומדים וצאצאי משומדים מתוך: הלל זיידמן, יומן גטו ורשה, 130 יום ג' 6.10.42 היה לי היום ביקור משונה. באה אלי אלמנת הסופר [המומר] ליאו-פולד בלמונט.. מעניין אותי לדעת מה עמדת הכמורה הפולנית לגבי מה שקרה ומה שמתרחש. - הם מצטערים, אומרת לי גב' בלמונט. - לא יותר? - שואל אני. - האם הם עוזרים למומרים בגטו?" היא אינה יודעת. מפני שהיא אוונגלית, והכמורה האוונגלית נרדפת אף היא... - והקתולים? יש בגטו כשלושת אלפים מומרים קתולים. יש להם כנסייה משלהם ברחוב לשנו, וכמרים משלהם, אף הם מומרים... האם עזרה הכמורה הפולנית למומרים אלה, חבריהם לדת מגזע יהודי? הוברר שלא. הכמורה הפולנית האנטישמית קיבלה את התפיסה הגזעית. ישראל הוא לעולם ישראל. ואנטישמי הוא לעולם אנטישמי, אפילו לגבי בניהם ובני בניהם של מומרים. לפני זמן מה בא אלי כומר מעיירה ליד קלן בגרמניה. היא נכדו של משומד. לא הוא ולא אבותיו לא הייתה להם מעולם שום שייכות ליהודים. ועכשיו גילו הנאצים את מוצאו היהודי וגרשו אותו ביחד עם יהודים לווארשה. הוא נתון במצב קשה... בא אלי, שהייתי ראש המחלקה הדתית של הקהילה, בבקשת עזרה. הרי יש לו בוודאי שייכות לדת. הדבר היה קשה בעיני. כלום המחלקה הדתית של הקהילה תכלכל כמרים?.. מצד שני, חובה לעזור. מה לעשות? יעצתי לכומר שיפנה ללשכת הבישוף בורשה, לכמרים חבריו לדת. הוא כתב מכתב, ואני שלחתי אותו על ידי נוצרי אל הבישוף בצד האריי, כי פחדתי להופיע במוסד נוצרי. לאחר שבוע בא אלי אותו הכומר, והראה לי תשובה: דחייה. בלי נימוקים. הוא אינו מבין למה. אני דווקא מבין: בשבילם הוא תמיד יהודי. וכשנמצאתי בדרך לגירוש, ראיתי בין ההמון את הכומר המומר מהעיירה ליד קלן. גורל כזה פגע בכל המומרים בגטו, ביניהם בכומר של הכנסייה בגטו פודינגן, עורך הדין אטינגר, פרופ' סרייסקי. מישהו הציע לי שאפנה למומרים שיבקשו חסות אצל חבריהם האריים, ובייחוד אצל הכמורה הנוצרית. הדבר לא היה לפי טעמי, הרגשתי מילדותי בחילה מיוחדת לגבי משומדים. זה היה הפסול הגדול ביותר בישראל. אחר כך היה לי מוסר כליות: הרי זה פיקוח נפש, צריך היה לנסות ולהציל בני אדם ממוות. עכשיו נוכחתי, שלא הפסדתי כלום. הכמורה הפולנית, שהייתה תמיד אנטישמית, לא חזרה למוטב בימי הכיבוש. וגם בימי השחיות האיומות, היו אויבים "ניטראליים".
 
למעלה