אריאל אריאלי
Member
קריאה שלא לשתף פעולה עם רת"א
מתוך חוק הטייס 2011, פרק ז', סעיף 105:
"מטרתה הבלעדית של חקירה בטיחותית, היא מניעת אירועים בטיחותיים, ואין תכליתה ייחוס אחריות אזרחית, פלילית או משמעתית לאירועים כאמור".
לאחרונה, הייתי עד למספר מקרים שאנשים דיווחו ביוזמתם, לרת"א על אירועים בטיחותיים וזו, בניגוד גמור להוראת החוק, המצוטתת למעלה, בחרה לשמש חוקר, תובע, שופט ומוציא לפועל ולהטיל עיצומים כספיים על אותם "עבריינים".
אי לכך, אני פונה בקריאה נרגשת, לכל טייס, באשר הוא נתקל או חווה אירוע בטיחותי, שלא לדווח ביוזמתו לרת"א על אותו דיווח.
אנא, ראו בהודעתי זו אזהרה כי כל מי שמוסר ביוזמתו פרטים על אירוע בטיחותי, מסכן עצמו בקבלת עיצום כספי!
רת"א, הדורשת מאיתנו, הטייסים, לשמור על החוק, רואה עצמה מעל החוק ואינה מצייתת לאותם חוקים שאותם הם רוצים שנקיים.
זיכרו כי רת"א נוהגת בשיטת "הפרד ומשול", ביודעה כי ציבור המשתמשים אינו מסוגל לאחד כוחות וכך היא "יכולה עלינו".
הגיע הזמן שגם אנחנו, המשתמשים, נדע לעמוד על זכויותינו.
אנא, הפיצו בין חבריכם.
תודה,
אריאל אריאלי
מתוך חוק הטייס 2011, פרק ז', סעיף 105:
"מטרתה הבלעדית של חקירה בטיחותית, היא מניעת אירועים בטיחותיים, ואין תכליתה ייחוס אחריות אזרחית, פלילית או משמעתית לאירועים כאמור".
לאחרונה, הייתי עד למספר מקרים שאנשים דיווחו ביוזמתם, לרת"א על אירועים בטיחותיים וזו, בניגוד גמור להוראת החוק, המצוטתת למעלה, בחרה לשמש חוקר, תובע, שופט ומוציא לפועל ולהטיל עיצומים כספיים על אותם "עבריינים".
אי לכך, אני פונה בקריאה נרגשת, לכל טייס, באשר הוא נתקל או חווה אירוע בטיחותי, שלא לדווח ביוזמתו לרת"א על אותו דיווח.
אנא, ראו בהודעתי זו אזהרה כי כל מי שמוסר ביוזמתו פרטים על אירוע בטיחותי, מסכן עצמו בקבלת עיצום כספי!
רת"א, הדורשת מאיתנו, הטייסים, לשמור על החוק, רואה עצמה מעל החוק ואינה מצייתת לאותם חוקים שאותם הם רוצים שנקיים.
זיכרו כי רת"א נוהגת בשיטת "הפרד ומשול", ביודעה כי ציבור המשתמשים אינו מסוגל לאחד כוחות וכך היא "יכולה עלינו".
הגיע הזמן שגם אנחנו, המשתמשים, נדע לעמוד על זכויותינו.
אנא, הפיצו בין חבריכם.
תודה,
אריאל אריאלי