אז בוא נחכים
הפוסל במומו פוסל , אצלך מה שהוא טענה היא מום ומום אצלך זה איזה פגם ,
ואתה מנגח אותה בטענה הזו שהפסול הוא אצלה .
אז קודם כל אצל חז"ל , מומו זה במקיף כמתקיים במקיף לעומת הקיום ,
דהיינו המום הוא רק במקיף ולא בגופו או שיכלו של אדם , איזה רק משובת דמיון שנכנסה אליו , וזה מפריע לו לישוב דעת הנקי במשנה גמרא וכו' .
דהיינו יישוב דעת על מאור ולא מחשבות או טענות ברמה חשוכה בלי יישוב דעת על המאור , להזכיר מדובר באנשים החושבים ומדברים מאור ,
ולא מדברים שיחות חולין אם אישתו או החברה , אלא רק ציטוטים מהתורה או מתלמוד התורה של נביאים כתובים ומשנה גמרא וכו' ,
ולא מדברים או כותבים לשון ללא מאור דהיינו חול .
אצלך בחול מומו זה איזה פגם ,
והפוסל דהיינו עושה פסל ותבנית במקיף של מאורותיו שלא לפי התלמוד של האור והמאור , ואילו אצלך זה מקסימום פסל יווני קלאסי או פסילת הזולת .
אז נא לא לצטט את חז"ל ולסלף דברי חכמים ,
כי אתה רק מראה שאתה בטעות .
ואם טעות כאן אז מה לגבי כל התזה שלך הפילוסופית החשוכה .
דוד