קרייב בירושלים- אחלה אוכל, שירות תמוה.

Maldini Girl

New member
קרייב בירושלים- אחלה אוכל, שירות תמוה.

גילינו את קרייב לפני בערך חודשיים ואהבנו את הקונספט. אוכל מעניין במחירים סבירים שדוגל ב"לא לתת טיפ". המקום מלא תמיד וגם די רועש. אז אתמול החלטנו להגיע בשעה פחות אטרקטיבית. סביב 6:30.
המסעדה הייתה חצי מלאה. היו כמה שולחנות פנויים. התיישבנו על שולחן קטן לשניים.
בכניסה יש שלט "שאל אותנו על הספיישלים". שאלתי את אחת המלצריות. היא לא ידעה. אמרה שתחזור אלינו. אחרי 7-8 דקות שהיא לא חזרה ניגשתי לבר ושאלתי שם על הספיישלים. גם הברמן לא ידע. שלחו אליי מלצר (לקופה) שהסביר על הספיישלים.
בפעם הקודמת שהיינו שם ההזמנה נעשתה בקופה. מסתבר שזה השתנה. רק לא ברור ל-מה בדיוק שינו את זה. כנראה שיש מלצר אחד שמסתובב עם טאבלט שדרכו מזמינים. כן. מלצר אחד. במסעדה שתוך שלוש דקות מרגע כניסתנו התמלאה לחלוטין. לא ברור האם אתה אמור למצוא אותו או שהוא ימצא אותך.

בכל מקרה, מצאנו אותו, חיכינו 7-8 דקות שהוא יסיים את ההזמנה עם הקודמים לנו בתור, הזמנו: חלקנו כנפיים מטוגנות מצוינות, אני אכלתי המבורגר (מגיעים שני המבורגרים קטנים) מעולה והבחור אכל "בקר קוריאני"- נודלס עם פטריות ובשר בבישול ארוך שהיה יופי.
המנות לא גדולות. כשסיימנו את 3 המנות שקלנו אם לחלוק מנה נוספת. ביקשנו תפריט, הוא הגיע ובינתיים אחד המלצרים פינה לנו ושאל איך היה, והלך. החלטנו שבא לנו לחלוק עוד מנה. ואז חיכינו למלצר שייגש אלינו. זה לא קרה. אז חיפשנו את המלצר עם הטאבלט להזמין. הוא היה עסוק עם שולחן במשך דקות ארוכות. אחרי כ-10 דקות של המתנה הבחור אמר לי "טוב יאללה. בא לי רק לשלם וללכת".
מכיוון שלא היה מלצר באזור הבחור הלך לקופה עם כרטיסי האשראי ושילם.
יצאנו מהמסעדה. בקושי הספקנו לעבור את החוץ שלה כשהגיע מלצר מבפנים שצעק לנו "שילמתם?"
ענינו שכן. הוא אמר "אה, טוב" ונכנס פנימה.
אולי אם הוא היה זמין הוא היה יכול לתת לנו את החשבון. או לפחות לדעת ששילמנו. ולכאורה אין שום דבר רע במה שהוא עשה חוץ מזה שלעזוב מסעדה אחרי שהחלטת שאין לך כוח לחכות שמישהו יטרח לשים לב אלייך ואז עוד רודפים אחרייך לוודא ששילמת... סתם גרם לי לצאת משם עם תחושה לא נעימה.
 

מיתר44

New member
אחרי שקראתי את הראיון עם בעלת רשת מסעדות

מצליחה הבנתי שיש בעיה עם גיוס ושמירה על כח אדם איכותי. חבל רק שתוצאות הקושי מתבטא
באיכות השירות ללקוחות שכל רצונם להינות.
 

Maldini Girl

New member
מעניין מה שכתבת

כי לאחרונה מישהו שאני מכירה ראה שהם מחפשים עובדים כבר לפני כחודש (השלט של "דרושים" עדיין תלוי שם, ראינו אותו כשהיינו אתמול), הוא השאיר פרטים ואפילו לא טרחו לחזור אליו. הוא בתמימות האמין שאולי זה "נפל בין הכיסאות" ופנה שוב להשאיר פרטים ושוב לא נענה.
אין לי ספק שהוא מתאים לעבודה (לפחות ברמה היבשה, יש לו הרבה מאד ניסיון).
ככה שאולי הבעיה היא לא רק שמירה על כוח אדם אלא בעיה הרבה יותר עמוקה מול כוח האדם- שאין שום ניסיון לגייס כוח אדם איכותי.
 
לפחות הם פוטרים אותך מהטיפ. במקומות אחרים...

...השירות גם גרוע וגם אנשים בשולחן מרגישים לא נעים לא להשאיר טיפ על הכלום שקיבלו.
רמת השירות שנתקלתי בה בשנה האחרונה בארץ היא לפעמים ממש איומה. כבר כמה וכמה מקומות עם אוכל טעים סומנו בזמן הזה כ"לא ראויים לניסיון שני" בגלל השירות. אפילו בקפה השכונתי שלי היתה לי חוויית שירות אחת עם צוות חדש שהיתה כה נוראית שהדרתי רגליי משם לחודשיים (וזה מקום שהייתי פוקדת המון) עד שהבנתי שכל הנוגעים בעבר כבר פוטרו או הבינו שתקשורת עם בני אדם זה לא הצד החזק שלהם.
 

החתולית

New member
כנראה שהם יודעים מדוע הם פוטרים מטיפ

ואולי זו שאלת ביצה ותרנגולת:
האם אנשים לא מאד רוצים לעבוד שם בגלל שלא מקבלים טיפים, ולכן השירות לא טוב?
ואולי השירות לא טוב (כי לא ממש אכפת לבעלים מעניין השירות), ולכן הם פוטרים מטיפים?
&nbsp
בכל מקרה, את מספרת שהמקום מלא תמיד, אז כנראה שלאנשים רבים לא אכפת לקבל שירות לא משהו.
 

Maldini Girl

New member
האמת שבפעם הקודמת השירות היה הרבה יותר טוב, בעיקר כי

בגדול לא היה שירות. כלומר- הייתה קופה, מזמינים בקופה ואז מישהו מגיש לך ובזה נגמר השירות.
אבל כאמור, הפעם לא הייתה קופה אלא מלצר יחיד שמסתובב עם טאבלט.
אולי בעצם הדבר הנכון לומר זה שבפעם הקודמת היה יותר *יעיל*. אגב, בפעם הקודמת כן החלטנו אחרי שתי מנות לחלוק מנה נוספת ולא הייתה שום בעיה- פשוט ניגשנו לקופה והזמנו. אמנם חיכינו 3-4 דק' כדי שהקופאי יתפנה, אבל זה לחלוטין היה סביר.
הפעם... לא יודעת מה היה הסיפור. מקווה שהם יתאפסו מהר, כי זה באמת מקום כיפי.
בשורה התחתונה, אתמול תוך כדי הארוחה כתבתי למשפחתי "איך כיף לנו". כי האוכל היה פשוט טוב.
 

החתולית

New member
דווקא בגלל שהאוכל טוב וכל כך נהניתם

חבל שהשירות מנע מכם להזמין מנה נוספת.
&nbsp
מקווה יחד איתך שהמקום יחזור להיות כיפי.
 

FiReBall

New member
לפני כשבועיים בצהריים גם לא היה שירות

הזמנה בקופה, והאוכל מגיע לשולחן.
 
למעלה