קריירה שידרוג בית מגורים

tanyusha8

New member
קריירה שידרוג בית מגורים

שלום רב, רציתי לבדוק בבקשה מה צפוי לי בתחום הקריירה בשנה הקרובה, האם צפויים שינויים. אני עוסקת בתחום הכספים, מעוניינת לעסוק לייעוץ, הנחייה, אימון ומנטורינג - האם קיים פוטנציאל להצליח בתחום הזה? ואם כן, מתי כדאי להתחיל עם השינוי? בנוסף, אני מאוד רוצה לשדרג את מרחב המגורים שלנו, אנחנו משפחה בת 5 נפשות מתגוררים בדירת 3 חדרים, הייתי רוצה או להרחיב את הדירה הקיימת או לרכוש חדשה. בעלי לא מוכן לזה כרגע. רציתי לבדוק מתי כדאי להתחיל לחשוב על שדרוג מרחב המגורים ומה האופציה העדיפה עבורנו: לשדרג את הדירה הנוכחית או לרכוש דירה חדשה. תאריך הלידה שלי 15.11.1980 תאריך לידה של בעלי 25.06.1979 תודה רבה!
 
זוגיות בונה שמה את הקשר במרכז.

שלום ל tanyusha8

זוגיות בונה שמה את הקשר במרכז.
זוגיות תקינה היא זוגיות שפועלת מתוך שיתוף פעולה.
כאשר יש לצד אחד רצונות הוא חייב להביא בחשבון ולהתחשב בצד השני.


אתם בשנים נומרולוגיות שונות. כל אחד באנרגיה שונה.
את מתלבטת עם רצונות שהתעוררו לך מלפני חודשים רבים. כאשר היית בשנה נומרולוגית שאיפשרה לך שינויי. וגם בעלך היה בשנה נומרולוגית מתאימה לשינוי.
רצה הגורל שהדברים לא יצאו לפועל. הכל לטובה.
אך עכשיו שניכם אנרגטית נמצאים בשנים נומרולוגיות פחות מתאימות. את זקוקה לבעלך לביצוע המהלך. ובעלך נמצא בשנה נומרולוגית שאין לו אנרגיות לשינוי מסוג זה. בצדק.
בעוד מספר חודשים תיכנס (אליו) אנרגיה שונה שתוכלו לבצע את השינוי.

לגבי ההתפתחות האישית שלך. מבורכת. זה תהליך ארוך. כדאי להתחיל לקחת קורסים (לימודים) בתחומים שמעניינים אותך. לרכוש ידע וניסיון. ולבנות את השינוי לאורך זמן במקביל לחיי היומיום.



חנן חיים
 
למעלה