קריסת קראנק, קפיצת הילוכים או אחר?
שלום לכולם, הדחיפות היא רק בגלל שאני רוצה לרכב מחר ורוצה להספיק לתקן את הבעייה... אתמול ברכיבה תחת עומס (דיווש ביציאה מהאוכף, דיווש בהילוך נמוך) נתקלתי בבעיה לאחר העברת הילוך אחורי - מיד לאחר ההעברה (ההילוך כבר עבר), עם תחילת העומס על הדוושה נשמע רעש של גריסה (התאור הכי טוב שיכלתי לתת) מכיוון גלגלי השיניים הקדמיים או הקראנק והרגשתי כאילו הזרוע של הקראנק קורסת, נעצרת ע"י משהו ואז קורסת שוב, ושוב נעצרת. זה קרה לי מס´ פעמים ופעם אחת גם נפלה לי השרשרת. הלכתי היום לחנות, והטכנאי, בחור מוכשר, מוערך וידוע בתחום שמע את הרעש כשאני רכבתי ומיד קבע שצריך להחליף קסטה. בלי להתווכח הסכמתי. עכשיו זה קורה שוב... בשיחה טלפונית איתו אמר לי שיכול להיות שיש בעייה בכבל ההילוכים. הוא גם הדגיש שההחלפה של הקסטה לא הייתה לריק והיה צריך להחליף אותה בכל מקרה (אציין כי לפני חודש וחצי קרעתי שרשרת בעת דיווש בעומס והנחתי שאצטרך להחליף גם קסטה בהמשך). א. האם הטכנאי צודק? ב. האם יש משהו שאני יכול לעשות S.O.S כדי לרכב מחר בלי טכנאי? תודה מראש לכל המסייעים.
שלום לכולם, הדחיפות היא רק בגלל שאני רוצה לרכב מחר ורוצה להספיק לתקן את הבעייה... אתמול ברכיבה תחת עומס (דיווש ביציאה מהאוכף, דיווש בהילוך נמוך) נתקלתי בבעיה לאחר העברת הילוך אחורי - מיד לאחר ההעברה (ההילוך כבר עבר), עם תחילת העומס על הדוושה נשמע רעש של גריסה (התאור הכי טוב שיכלתי לתת) מכיוון גלגלי השיניים הקדמיים או הקראנק והרגשתי כאילו הזרוע של הקראנק קורסת, נעצרת ע"י משהו ואז קורסת שוב, ושוב נעצרת. זה קרה לי מס´ פעמים ופעם אחת גם נפלה לי השרשרת. הלכתי היום לחנות, והטכנאי, בחור מוכשר, מוערך וידוע בתחום שמע את הרעש כשאני רכבתי ומיד קבע שצריך להחליף קסטה. בלי להתווכח הסכמתי. עכשיו זה קורה שוב... בשיחה טלפונית איתו אמר לי שיכול להיות שיש בעייה בכבל ההילוכים. הוא גם הדגיש שההחלפה של הקסטה לא הייתה לריק והיה צריך להחליף אותה בכל מקרה (אציין כי לפני חודש וחצי קרעתי שרשרת בעת דיווש בעומס והנחתי שאצטרך להחליף גם קסטה בהמשך). א. האם הטכנאי צודק? ב. האם יש משהו שאני יכול לעשות S.O.S כדי לרכב מחר בלי טכנאי? תודה מראש לכל המסייעים.