קשה לחדור

רן s

New member
קשה לחדור

שלום לכולם לפני כמה חודשים פתחתי עסק הנותן שירותים לאנשי פרסום ושיווק. ההענות בתחילת הדרך היתה יפה אבל ככל שעובר הזמן אני מגלה שהפעילות האמיתית מתרחשת אצל המתחרים, מונופול של שנים ארוכות. מה עושים?
 
תשובה

לחדירה לשוק ותיק ועתיר תחרות יש יתרונות וחסרונות. החסרונות ברורים: הלקוחות כבר רגילים לאנשי המכירות שלהם, להיצע הקיים ולטווח המחירים. המתחרים בד"כ מבוססים יותר ובעלי מרווח משחק במחירים יותר גדול. עם זאת, לשחקן חדש בשוק יש את היתרון הגדול מכולם: הרעב. הרעב יוביל אותך לפתרונות יצירתיים על מנת לחדור לשוק המבוצר. משחקי תחרות יכולים להתבצע בעזרת שיטות תמחור שונות (ואין לי אפשרות להרחיב מאחר ואיני יודע באיזה מוצר מדובר), פיתוח מוצרים מתקדמים\מבודלים, פניה לנישות לא מטופלות, איתור חולשות המתחרים וטיפול בהן, יצירת קשרים אישיים עם פונקציות חשובות בארגון ועוד. למידע נוסף: פרסום עסק חדש, גיוס והרחבת מעגל לקוחות, טיפים שווקיים.
 
חדירה למשרדי פרסום

אכן חדירה למשרדי פרסום הינה קשה אולם לא בלתי אפשרית, משרדי הפרסום הנם למעשה גורם מתווך למדיה,ולכן על פי רוב עבודתם נעשית כמעט אוטומטית בנושא בחירת מדיה (אם בזה אתה עוסק) לאחר שלב ההכרות עימם יש לבנות יתרון יחסי ע"פ המתחרים ,ואף לבצע הרבה פעולות שיווק מתחת לקו, אם הנך זקוק לעזרה מקצועית בנושא - אני מוכן להרים את הכפפה. שלח אלי באי-מייל טלפון ופרטים להתקשרות [email protected]
 

oh yes

New member
קצת קשה ככה, אבל:

משרד פרסום הוא לא רק גורם מתווך. למעשה היום הוא פחות ופחות מתווך, כיון שרבים קונים את המדיה בעצמם. השאלה היא אילו שרותים הצעת ואתה מציע למשרדי הפרסום - האם בתחום הקריאיטיב, האם בפלנינג וכד´. לא כתבת ולכן לא אוכל (פרסומאי) לתת לך תשובה עניינית יותר. שלח לי מסר אם אתה לא רוצה לחשוף כאן יותר.
 

רן s

New member
תודה ועוד כמה פרטים

תודה לכולם ובמיוחד לרשות לעסקים שגם אם לא חידשה לי הרבה, מילאה את מפרשי ברוח חדשה של עשייה ואופטימיות. לאחרים ובכלל, אני נותן שירותים בתחום הקריאייטיבי של הכנת קמפיינים. לא בכתיבה ויותר מזה לא אוכל לומר. בתחום שלי בדרך כלל יוצאים החוצה לאאוטסורסינג ואז כברירת מחדל מותנית פונים - לתחרות שלי. משימתי - לההפך גורם משפיע.
 

oh yes

New member
תסלח לי, אבל אם להיות בוטה

ובכל זאת לעזור לך: אתה לא תגיע רחוק אם תמשיך בכיוון הזה. למה? כי אתה מבקש עזרה מצד אחד, ומצד שני אתה לא מוכן לתת למי שמוכנים לנסות ולעזור שום פרט שיאפשר להם לעזור לך. דבר אחד למדו מהר מאוד הרבה מאוד יזמים: לדבר. לספר לאחרים, לאפשר להם לשמוע ולהשמיע. אתה לא יכול לדעת מי מכיר מה ואת מי, מתי ומאיפה יבוא הרעיון שיבדל אותך. בהצלחה.
 
למעלה