מיכי 10
Member
קשור לאספרנטו:
היה עלי להמתין היום כ-50 דקות איפשהו, עם עוד כמה אנשים.
במקום לקחת ספר, לקחתי הפעם את שיעורי הבית שקיבלנו ביום שני מִלאה במועדון. ה-taskoj של השיחות שקראנו מתוך Juna Esperantisto.
לקחתי איתי את הדפים ואת המילונים, ושם קראתי ורשמתי לעצמי מילים.
פתאום שאלה אותי אחת הנשים אם אני לומדת אספרנטו. עניתי בחיוב, והתפלאתי איך היא יודעת. ואז הבחנתי שהחזקתי את המילון הקטן של מורז'ן, פתוח מאחורי הדפים, והיא ראתה את הכריכה שלו.
הופתעתי לטובה, כשאמרה כמה דברים נכונים על אספרנטו, וסִפרה שהיא קראה לא מזמן כתבה על א-ו.
היתה שם עוד אישה, שלא ידעה מה זה, ושאלה. אז הסברתי וסיפרתי להן על א-ו ועל זמנהוף, והן הקשיבו בתשומת לב, ושאלו שאלות לעניין.
ומה, באמת מדברים בה? מי? אנחנו! וכו'.
אבל בגלל השיחה הזאת, הפסקתי את הקריאה, ולא הכנתי עדיין את השיעורים.
היה לי חבל, מצד אחד. מצד שני, חשבתי שלא פחות חשוב לפרסם את השפה ואת ממציאהּ ככל האפשר.
היה עלי להמתין היום כ-50 דקות איפשהו, עם עוד כמה אנשים.
במקום לקחת ספר, לקחתי הפעם את שיעורי הבית שקיבלנו ביום שני מִלאה במועדון. ה-taskoj של השיחות שקראנו מתוך Juna Esperantisto.
לקחתי איתי את הדפים ואת המילונים, ושם קראתי ורשמתי לעצמי מילים.
פתאום שאלה אותי אחת הנשים אם אני לומדת אספרנטו. עניתי בחיוב, והתפלאתי איך היא יודעת. ואז הבחנתי שהחזקתי את המילון הקטן של מורז'ן, פתוח מאחורי הדפים, והיא ראתה את הכריכה שלו.
הופתעתי לטובה, כשאמרה כמה דברים נכונים על אספרנטו, וסִפרה שהיא קראה לא מזמן כתבה על א-ו.
היתה שם עוד אישה, שלא ידעה מה זה, ושאלה. אז הסברתי וסיפרתי להן על א-ו ועל זמנהוף, והן הקשיבו בתשומת לב, ושאלו שאלות לעניין.
ומה, באמת מדברים בה? מי? אנחנו! וכו'.
אבל בגלל השיחה הזאת, הפסקתי את הקריאה, ולא הכנתי עדיין את השיעורים.
היה לי חבל, מצד אחד. מצד שני, חשבתי שלא פחות חשוב לפרסם את השפה ואת ממציאהּ ככל האפשר.