כפי שחווינו לאחרונה ובתנאים קיצוניים יותר באירופה למשל, משתמשים בשיטת קשירה כזו המונעת עד כמה שניתן אפשרות של התרת הקשר. יותר מזה, ישנה טכניקה לשיטת העגינה הנכונה (מתיחת הכבל לפנים או לאחור, מרחקים וכדומה). ניתקלתי במסמך המדגים מספר קשרים אפקטיביים והוא נעלם לי. תודה בכל אופן.
כל קשר שלא יאפשר למטוס לברוח הוא מספיק טוב ! בימאות יש חשיבות למס´ סוגי קשרים שימנעו (למשל) החלקת הקשר לאורך תורן, או קשר הצלה - שלא יתהדק מעצמו על הניצול וכד´. במקרה דנן כל קשר שלא יפרם מעצמו ו/או ע"י טלטלה (בקיצור - קשר סבתא) מספיק טוב. מכאן והילך, טייסים שונים פתחו קשרים שונים שנראים יפה (וזה בסדר גמור) אך אין להם עדיפות מיוחדת.