קשר - היבטים חוקים רגולטורים ושאר שאלות.
לכבוד חוצה ישראל עלו בי שאלות בענין הקשר שאשמח אם באי הפורום יעשירו אותי בידע שלהם.
1. מה הסיבה ההסטורית / רגולטורוית - שאנו לא מחויבים בקשר.
2. אני סבור שקשר יכול להוות גורם מהותי בבטיחות הטיסה - לאור האמור במידה ואני רוצה בקשר האם מותר לי חוקית לתקשר עם יבא"ה שד"ת וכו' כאשר אין לי אות זיהוי.
אם כן : באיזה אות זיהוי ? עם מי ? באיזה תדר ? איזה מכשיר ? כמה עולה ?
3. אני בכלל רוצה לתקשר עם ה"רשויות" ? ( שאלת קידבק ? ) או שעדיף לי להשאר "מתחת לרדאר " לטוס איך ולאן שבא לי בהתאם למירשה / בועה.
4. השיחה עם כאלו שטסים לידי והקטע החברתי אינו שאלה כאן כי אותו אני מכיר היטב הן בהיבט החוקי והן בהשלכות שלו מתדרי הגיפאים .
לכבוד חוצה ישראל עלו בי שאלות בענין הקשר שאשמח אם באי הפורום יעשירו אותי בידע שלהם.
1. מה הסיבה ההסטורית / רגולטורוית - שאנו לא מחויבים בקשר.
2. אני סבור שקשר יכול להוות גורם מהותי בבטיחות הטיסה - לאור האמור במידה ואני רוצה בקשר האם מותר לי חוקית לתקשר עם יבא"ה שד"ת וכו' כאשר אין לי אות זיהוי.
אם כן : באיזה אות זיהוי ? עם מי ? באיזה תדר ? איזה מכשיר ? כמה עולה ?
3. אני בכלל רוצה לתקשר עם ה"רשויות" ? ( שאלת קידבק ? ) או שעדיף לי להשאר "מתחת לרדאר " לטוס איך ולאן שבא לי בהתאם למירשה / בועה.
4. השיחה עם כאלו שטסים לידי והקטע החברתי אינו שאלה כאן כי אותו אני מכיר היטב הן בהיבט החוקי והן בהשלכות שלו מתדרי הגיפאים .