ראיתי פה כל מיני המלצות למתנות

GPZiv

New member
ראיתי פה כל מיני המלצות למתנות

אבל לא ראיתי המלצה לנר כמתנה. בזמן האחרון שמתי לב שהנרות המעוצבים נכנסו לשוק באופן די חזק והתחלתי לקנות אותם כמתנות. יש הרבה נרות מעוצבים בסגנונות שונים ובריחות מגוונים ונעימים. אז לדעתי זו יכולה להיות מתנה יפה לכל מטרה כמעט. תחשבו על זה אבל ש... לא יעבדו עליכם!
 

krina

New member
אז ככה...

אף אחד לא מזכיר נרות כי כולם כבר נתנו לפחות נר אחד באיזשהו שלב בחיים שלו ושנית- יש נורא מעט אנשים שבאמת יעריכו מתנה כזו. אם כבר נר אז אפשר לקנות דונג צבעוני ונר לבן ואז לקשט לבד, אבל סתם נר בעשרה שקלים לא שווה את ההוצאה.
 

ShirShir

New member
../images/Emo127.gifבהחלט!!! אני בעד!!../images/Emo6.gif

אני מאווווד אוהבת נרות!!!
 

pachanga

New member
מקסים ../images/Emo20.gif

כמות הדירה שהיתה לי בדירה יכולתי לפתוח עסק
* משקיעה בנרות כל סכום *
 

ShirShir

New member
מסכימה ../images/Emo8.gif

גם אצלי זה ככה, מלא מלא מלא נרות--- אפשר לפתוח עסק ביחד!!
 
נרות.....

לא הייתי קוראת לנר מתנה אלא מכנה אותו כמוצר נילווה למתנה. נכון שאור הנר תמיד מתקשר לנו עם רומנטיקה ובלה בלה בלה... מה הבעיה עם הנר? בשלב מסויים הוא מאבד מצורתו. החֶלֶב שלו נוזל ומלכלך את המשטח עליו הוא מונח. מלא נרות ריחניים שהדלקתי לא הפיצו אפילו ניחוחון אחד קטן. את הנר הייתי משאירה במקום בטוח על השולחן להעניק אוירה נעימה בזמן ארוחה טובה, אפילו משפחתית. לא לשכח כמובן להיזהר הרי מדובר באש, ויש להימנע מהפיכת אירוע משמח לאסון. בקיצור...... נר זה לא מתנה. זה מבאס לקבל נר כמתנה. (כשמדובר רק בנר). אבל אני מסכימה עם האור הנעים והאוירה שנוצרת סביבו. אלו היו... 14 שורות על הנר.....
 
למעלה