ראיתם את הכתבה על הרכבות?

ראיתם את הכתבה על הרכבות?

ראש העיר הופיע וטען שתחנת הרכבת החדשה בסוקלוב זה דבר אבסורד. והאמת? הוא צודק. הראו איך הרכבת מגיעה תוך 30 שניות!! 30 שניות!! מנורדאו לסוקולוב. מה דעתכם על הקו הזה? בכלל היה כדי להקים אותו בעיר?
 

ba r2 0 1 0

New member
ממש בזבוז....

השאלה... אני לא התעמקתי בנושא פשוט: יש בקו החדש משהו שאין בישן? אולי גישה לצפון או למקומות חדשים שאין מהם נסיעה מהישן? אם לא אז באמת אני לא מבין מה הרעיון....
 

Do It Yourself

New member
שמועות

שני דברים: 1. אני שמעתי לא מעט שמועות על כך שרוצים לעשות רכבת ברעננה, ולבסוף לחבר את התחנות של כפר סבא ורעננה (וכל הקו) גם להרצליה, ככה שהתחנה הזו היא (יכול להיות) דרך למימוש לרעיון. 2. אני מניח שמה שהניע את הנהלת הרכבת להקים תחנה חדשה בסוקולוב, היא נוחות הגישה לרכבת ולאוטובוסים. תחשבו על זה, כשהיתה תחנת רכבת רק ליד בית העלמין והיינו צריכים להגיע לת"א היה רוב גדול שהיה מוותר על הרכבת, כיוון שלאוטובוסים נוח יותר להגיע (רחוב ויצמן). עכשיו כשהתחנת רכבת החדשה יותר במרכז, יכול להיות שיש הרבה יותר נוסעים.
 
לא לא לא, לא מדוייק בכלל

מה שהניע את הנהלת הרכבת היה קומבינות עם העירייה על שטחים שהופקעו. אני לא זוכרת בדיוק את הסיפור, אבל יש בתחנה הזו הפגנות מידי פעם. אפשר לקפוץ ולשאול.
 
אני מאוד מתלבט לגבי התחנה הזאת

בסופו של דבר הייתי משאיר רק את התחנה שברחוב סוקולוב. ואם יש תחנה נוספת- הייתי שם אותה ליד איזור התעשייה. בצורה שזה פועל היום זה כל כך לא אפקטיבי. אבל טוב ששמו תחנה יותר קרובה לעולם מאשר זאת שבנורדאו. אותי תמיד מצחיק לראות מכוניות נוסעות ליד הרכבת באיזור הזה - ועוקפות אותה ...
 

harhanegev

New member
אני לא מבין מה הבעיה ב-2 תחנות.

יש אלפי אנשים שגרים קרוב מאוד לתחנת נורדאו, ואלפי אנשים אחרים שגרים קרוב מאוד לתחנת סוקולוב. למה שלא תהיה גישה נוחה לרכבת גם לאלה וגם לאלה ? לא כל מי שגר 2 דקות הליכה מתחנה אחת יתאמץ להגיע לתחנה השניה אם יסגרו את התחנה ליד הבית שלו ! לא כולם עם רכב צמוד !
 
למעלה