אחלה קריאיטיב
חייבים להודות, מי שעושה להם את העבודה, עושה עבודה מצויינת. הסרטון החדש נגד עישון הוא חכם, יפה ואפילו קצת מרגש. מעבר לרעיון המצויין, יש אפילו משחק טוב שמצליח להתבטא בפרסומת כה קצרה. הדבר היחיד שמעלה תימהון הוא העובדה כי זהו תשדיר חדש שבא זמן קצר מאוד אחרי הקמפיין "הפאסיבי" שהיה מצויין גם כן. לקמפיין החדש יש לוק חדש, סלוגן חדש וקונספט שונה וזאת זמן קצר מאוד לאחר תום הקמפיין הקודם. נשאלת השאלה מדוע. האם משרד הפרסום הראה להם שני כיוונים שהם אהבו והם החליטו ללכת על שניהם? האם הם נתקעו עם עודף תקציב ובא להם לבזבז כסף? לא ברור. מה שבטוח שאם שופטים את שתי הפרסומות, הן מקבלות אצלי ציון מצויין! מירן