ראיתם את הפרסומת של מי עדן בטלויזיה

Dark Muse

New member
אולי אין פה שום מסר

רק לעשות לאנשים משהו בפנים... זה די מרגש כזה לראות מישהו שהוא מפסיד מקבל כבוד מאחרים והמים בסוף הם חלק מאותה הרגשה טובה של האיש... (??)
 

danchen

New member
ראיתם את הפרסומת של מי עדן בטלויזיה

מרתון. אנשים רצים. המירוץ מסתיים. מתחילים לקפל. איש אחד לא צעיר רץ לאט. מגיע רגע לפני שכולם כבר הולכים. עוצר. שני אנשים צעירים מוחאים לו כפיים. לוקח בקבוק מי עדן. מה המסר? דבקות במשימה ? העיקר זה ההשתתפות ולא הנצחון ? תעשה כבוד למבוגרים ? חשוב לשתות אחרי פעילות גופנית ? בשורה התחתונה - לוזר שמגלה דבקות במשימה ומאמין שהעיקר זה בהשתתפות ולא בנצחון שותה מי עדן, או מי שמסתכל טוב יכול לראות בשורה העוד יותר תחתונה: לוזר שותה מי עדן... האם זה לא קצת מסוכן למי עדן ? האם הערכים החיוביים (השתתפות, דבקות במטרה) לא נעלמים באנטי ערך של ההפסד - אחרי הכל אנשים אוהבים ווינרים. מה דעתכם ?
 

twa1234

New member
מי עדן

נראה לי שהמסר שהתכוונו אליו: מגיע שלב בחיים, שהשתתפות זה מה שחשוב, ולא נצחון או הפסד. בגיל כזה, עצם זה שהוא הצליח לעבור מרתון זה יפה- וזה מה שמשנה. במקום לפסול את עצמו מראש מלהתמודד עם צעירים הוא מנסה, ומצליח. הפרסומת פונה לקהל קצת יותר מבוגר, שכנראה "ווינריות" זה לא הערך המניע אותו אלא ערכים אחרים. נ.ב- האיש הזה שרץ היה לפני יומיים טייס בפרסומת לקפה טורקי. הם באמת חשבו שלא נזהה???
 

redyoyo

New member
בניית נאמנות

דבר אחד בוודאות אני יודע שמרתון אני לא יסיים בחיים ואם כן אני אהיה עסוק בלנשום ולא לשתות. אבל לענייננו אני לא יודע עם כל הערכים אשר נכתבו דוקא הם אשר מניעים את מסע הפרסום אולי יש פה כיוון קצת אחר? הכרת התודה שלמרות כל הדרך שעברנו אני שותה לבסוף את המיים "מי עדן" תשימו לב לעובדה שכולם מתקפלים אך המים נשארים במקומם אף אחד לא נוגע בהם אולי רמז שתמיד נמצא אותם בכל מקום? שמו של הקמפיין הוא "המנצח האמיתי" לפי סקרים שהתפרסמו לאחרונה וחשוב לציין שרק מי עדן טרחה להראותם ניכר שיש העדפה למי עדן על פני נביעות בכל שכבות הגיל ללא הבדל מינים. ואם כן אולי המנצח האמיתי הוא זה ששותה מי עדן ולאו דוקא משנה אם הגיע ראשון או אחרון. במהלך הכתיבה אמר לי חבר שהפרסומת אמורה לפרסם משהו חדש שלהם "מי עדן GYM" מישהו מכיר יודע? בכל אופן אם זאת הייתה הכוונה צר לי אז לא הבנתי
 

Papito

New member
מה עם הרעיון של

"גם כשזכיתי בתחרות ואני מקום ראשון ובלה בלה, לא נפטרתי מהרגלים ישנים" אפשר גם להוסיף "אני עדיין זוכר מאיפה באתי"
 
קשה לי להאמין....

שאתה מאמין שהערכים החיוביים מתגמדים לעומת ההפסד. לא היה כאן הפסד. היה כאן ניצחון הרוח על החומר. נצחון הנפש על הגוף. וכנראה שדעת המפרסם היא שלמנצח מגיע מי עדן. ואם המנצח בעינייך הוא רק זה שמגיע ראשון... הרי שאתה או רדוד מאד או צעיר מאד.
 

danchen

New member
אחד מאיתנו רדוד...

בסך הכל העלתי את הנושא לדיון - האם הערכים החיוביים לא מתפספסים בהפסד (לפחות אצל חלק מהאנשים) - לא אמרתי מה יותר ערכי בעיניי וזה ממש לא חשוב.
 

Dark Muse

New member
וואו פורום נחמד

אני טוב בפירסום, אני מקווה קיבלתי הצטיינות בקרן קרב בפרסום ואני לומד תורת המנהל שזה חלק משיווק בכל אופן לנושא!! אני חושב שהעניין בפרסומת זה ניצחון עצמי של הבן אדם אני לא מאמין שהוא חשב את עצמו כלוזר אלא ידע מראש שאין לו סיכוי לנצח אלא באמת הוא עשה את זה בשביל הספורטיביות ואולי הוא לא חדש בתחום מכיון שהרגע הזה של לשתות מי עדן בסוף זה תמיד טוב (על זה הפרסומת מדברת בעצם לא?) אז כל הקטע הוא שלא משנה אם אתה מפסיד הוא מנצח בסוף שאתה שותה את המים זה לגימה מהחיים (קיצ'י אבל הפרסומת טובה מאוד לדעתי)
 

smudge

New member
הלו, זה מי עדן, לא מלחמה ושלום

כמה תתי רבדים ומסרים סמויים אתם חושבים שאפשר לדחוף בפרסומת אחת? הפרסומת פשוט לא ממוקדת מספיק, אם ב- 30 שניות היא לא הצליחה להעביר מסר אחד, חד משמעי וברור. תגידו שאם אנחנו דשים בזה עכשיו אז הפרסומת עשתה את שלה, אז יש לי חדשות בשבילכם, רוב האנשים שלא מבינים פרסומת עוברים לחשוב על משהו אחר במקום, לא יושבים ומנתחים אותה. אתם לא קהל היעד ואתם לא מייצגים.
 

פלטרון

New member
הזקן רץ בשביל לשתות מי עדן

לדעתי הפרסומת בנוייה כך שהזקן,למרות עייפותו וגילו, ממשיך לרוץ, למרות שהוא יודע שהוא כבר הפסיד, ולו בשל העובדה שבסוף המסלול מחכה לו מי-עדן . או לפחות, זו דעתי .
 

מול

New member
השאלה כמה אנשים יכולים להזדהות ....

כמה אנשים מזדהים עם המנצח בתחרות ? כמה אנשים מזדהים עם האדם ההוא בסוף התחרות ? אישית אהבתי את הפרסומת בגלל שבניגוד לחברות למשקאות שמנסות למכור איזו תדמית של צעירים "מגניבים ומשוחררים " ,מי עדן מנסה דווקא למתג את המוצר כ"חלק מהחיים" ולא כמין חלום רטוב של משרד פרסום .
 
הבעיה של מי עדן היא לא התדמית, אלא

הבקבוקים הכחולים האיומים שלא ניתנים למיחזור. רק בגלל זה הפסקתי לקנות אותם.
 

invent

New member
עצם העובדה שהמסר לא ברור...

לא ראיתי את הפרסומת...אבל אם המסר לא ברור...אז כנראה שהמסר לא עובר... כדאי שיחשבו שוב על הפרסומת... יש להם בעיה אמיתית במוצר...וזה המשקל שלו...והם צריכים לחשוב על פתרון לאנשים שלא יכולים לשלם את הסכומים הגבוהים של המי עדן בר... פרסום זה רק שלב אחד באסטרטגיה השיווקית... כדאי להתחיל במוצר...ואז יהיה להם יותר קל לשווק...
 

danchen

New member
אמרת הרבה דברים שעושים שכל אבל

לא ממש ברור החיבור של כולם יחד... מה רצית להגיד ?
 
הקמפיין של מי עדן

לדעתי הפרסומת משדרת כח, עוצמה, ווינריות ודבקות במטרה. יוצר זכירות ובולטות לקמפיין בתוך "ים" הפרסומות החדשות בערוצים השונים.
 

דורKה

New member
אתה באמת לא מבין?

אבא שלי, בגיל 50 פלוס, רץ את מרתון תל אביב. טוב, זה "רק" חצי מרתון, 26 ק"מ אבל הוא סיים אותו. הייתי כל כך גאה בו... אני לא רץ 260 מטר, ואתה?
 

shiri33

New member
מה עם העיורים במדינה?

כל הפרסומות האלה שיש מוסיקה נורא נחמדה ורק מי שרואה אותן יודע על מה הן מפספסות שני קהלים: אנשים שהטלויזיה שלהם דולקת והם מסתובבים בבית (עושים כלים, מקפלים כביסה, כמוני) אנשים עיורים - שרק שומעים את המוסיקה של הפרסומת ולא יודעים על מה הפרסומת לתשומת לבם של הפרסומאים
 

danchen

New member
אבל...

הם מנצלים את העיקר של המדיה הטלויזיונית וזה הסרטון שעובד על חוש הראיה והשמיעה כדי להעביר את המסר בצורה הכי טובה שאפשר. אנשים שהולכים למטבח לא ממש במצב של קליטת מסרים פרסומיים גם ככה (או שהם במצב קליטה ותשומת לב נמוך יותר מאשר הצופים).
 

צימט

New member
מי עדן

הפרסומת לצערי מאפיינת את הלך הדברים בפרסום הישראלי יותר מידי פלצנות שלא מתחברת לכלום. לקוח כמו מי עדן עם תקציב כמו שלו צריך לקבל הרבה יותר מזקן מקרטע על קו סיום של מרתון. אפרופו מים קמפיין החמור של תמי 4 לעומת זאת - אחד הטובים שנעשו לאחרונה וכנראה שמי שעשה אותו לא חמור ודואג ללקוח לקמפיין איכותי עם אמירה ואני בטוח שזה עשה גם יופי של מכירות
 

פרסה

New member
תגובה

הקמפיין צולם לפני שנה (החמור שלנו) והם די פחדו לפרסם לא ידעו אם שווה לקחת את הסיכון והשטות שלהם זה שהם לא המשיכו הרבה עם הפירסום בטלביזיה (לא קליט?)
 
למעלה