ראיתם את הקדמים בערוץ 33?

sweetycake

New member
ראיתם את הקדמים בערוץ 33?

אז ככה: קדם 83': האייטיז בהתגלמותן לטוב ולרע. בעיקר לרע. מה זה התלבושות המזעזעות? הלו, דליה מזור? יש מזור? פנינה רוזנבלום - אין מילים. ולא בגלל שזה חיובי. ההיפך. עפרה חזה - מתוקה! זורמת, פשוטה. ירדנה ארזי - אין מה לעשות. זמרת טובה שההופעות שלה בקדמים (ובאירוויזיון 88') מכניסות אותה ללחץ. יותר מדי מתאמצת, סופר אסרטיבית. ריקי גל - השנים עשו לה רק טוב. אילנה אביטל - נו, טוב... קדם 93': על טהרת התקמבקות כל ה - has beens שרה'לה שרון? רק בגלל הגימיק. והפרחים? לצה"ל, כמובן... שימי תבורי? צביקה פיק? אדם? דורית ראובני? דורון מזר? מקבץ חלקי של הרוצים להחיות קריירות בדעיכה... אבל שיא השיאים - לינט. אלבום משפחתי. הקדימו את זמנם. כנראה חשבו שמדובר בקדם האירוויזיון של פלסטין. הופעה חביבה של אפי בן ישראל ונתן נתנזון. אמנם חיקוי של הבטלנים (אבל גם המתופפת של שימי תבורי מחקה את דפנה דקל). הטוב ביותר - דוד דאור. איזו החמצה! לאירוויזיון הבא - יישלח דוד דאור לאלתר! מה דעתכם?
 

פכטת2

New member
וראיתם את אבי ביטר האנורקס?

חחחחחחחחחחחחחחחחח עכשיו מתחיל שיר אהוב במיוחד-"כמו בריז'יט"
 
מסכימה! טוב מראה עיניים.

סוויטיקייק, הסכמתי עם כל מילה! ראית איך ירדנה ארזי התאמצה בכל הכוח? ואיך עפרה חזה עשתה את זה בפשטות בקסם בחן, בלי מאמץ. כישרון נטו. נוסטלגיה!
 

aiz1983

New member
תיכף לילה טוב אירופה !!

יכלנו היום להיות אולי עם 4 זכיות כבר ...
 

Noamush

New member
לא נראה לי

סביר להניח שדנה היתה מגיעה למקום יותר טוב משל ליאורה, אבל בטח לא היתה זוכה. ויכול להיות שאם היא היתה מגיעה לאירוויזיון ב-1995, אז ב-1998 היא לא היתה משתתפת.
 

aiz1983

New member
דנה עשתה עיבוד מחודש אבל

היא הכינה מבעוד מועד עיבוד חדש ללילה טוב אירופה כשהייתה בטוחה שהיא תזכה.. ברור שהיא גם היתה זוכה איתו באירוויזיון, וברור שהיא הייתה חוזרת ב98' .. להזכיר לך את יזהר כהן שזכה וחזר ב85' עם שיר נוסף ?
 
לילה טוב אירופה -שיר יפה בצוע איום

השיר עצמו יפה, אבל מה שדנה עשתה איתו בקדם היה פשוט נוראי.... היא לא זזה יפה ומה שיצא לה מהפה לא היה הקול שלה במיטבו....
 

chany

New member
דנה כן היתה זוכה ב 95. מפני

שאם זמרת אחרת היתה שרה את דיוה ב 98 היא לא היתה זוכה. דנה זכתה בגלל שהיא טרנסקסואלית. כי הקהילה עמדה מאחוריה. ברוב הארצות. היא היתה משהו מיוחד לאירוויזיון למרות שהשיר שלה היה יפה. ב 95. שהיא שרה את "לילה טוב אירופה" היא לבשה את הבגד עם כל דגלי אירופה. אבל בהצבעה היא החליפה בגד. הייתי אצלה כמה ימים אחר הקדם בבית. שאלתי אותה למה היא לא היתה עם הבגד הזה בהצבעה.? כי אם היא היתה זוכה, היא היתה שוב חייבת להחליף לבגד עם הדגלים. התשובה שלה היתה. ידעתי שאני לא זוכה. הכל היה מכור.
 

Noamush

New member
צ'ני ממוש, לא נראה לי שהיא היתה

זוכה ב-1995, מהסיבה הפשוטה ש-Nocturne הוא שיר הרבה יותר טוב, וגם אז היו שופטים ולא היתה משמעות לדעות של האנשים בבית.
 

Itzik200

New member
איזה קדמים היו כל הלילה הזה?

ראיתי רק 93 ו-95 ומה הגרסה החדשה שאמרתם של לילה טוב אירופה שהכינה מבעוד מועד?
 
מה דעתכם? שיר לעפרה לפי דיוה של דנה

יֵשׁ אִשָה גְדוֹלָה מֵהָחָיִים. הֵשֶׂגִים שֶׁיֶשׁ רָק לָהּ... בְּמוֹתָה צִיוותָה אֶת הַשִּׁירִים הִיא קָטְפָה אֶת כּל הַתְּהִילָה. לַמָלְאָכִים עפרה הִיא אִמְפֶּרְיָה לַאָנָשִׁים עפרה הִיא הִסְטֶרְיָה הִיא כּוּלָה שִׁיר אָהָבָה... דִיוָה הִיא עפרה עפרה הִיא דִיוָה אֵין אָחֶרֶת! מִסְפָּר אַחַת זֶה יָדוּעַ בְּאוֹפֶן קָבוּע! הָ - זָמֶרֶת! הִיא נִיצְחָה בָּקְדָם אירוויזון היא לָקְחָה אָכֵן מָקוֹם רִאשׁון. בְּלִי חָשָׁד וְגָם לא מֵהָצָד מָקוֹם רִאשׁון! כּוּלָם יָדְעוּ מִיָד - אָכֵן, לְפִי מְחִיאוֹת הַכָּפָּיִם הַבָּרָק, הַזוֹהַר בּעֵינָיים רָק עפרה הִיא עִם קוֹל אֶלוֹהִי עפרה היא דיווה דיווה היא עפרה! זֶה בָּטוּח! מָקוֹם שֵנִי לְיָרְדֵנָה בּלִי דְמָעוֹת וּבלִי סצֵנָה אֵין וִיכּוּח!
 

aiz1983

New member
שיר יפה- ועצוב קצת ...

ובקשר לגירסה החדשה לליטה טוב אירופה- דנה הכינה לאירוויזיון גירסה ארוכה (יותר מ4 דקות ) ממש יפה לשיר הזה... זה מופיע על גבי דיסק אמ פי בן 7 שירים שדנה הוציאה לפני כמה שנים.. לדיסק קוראים איפטמפה. ביצוע אדיר
 
שיר לפי הלחן של דיווה! מה דעתכם?

על משקל "דיווה" של דנה כתבתי שיר לעפרה (גם בשרשור אחר). רוצה לשמוע את דעתכם: יֵשׁ אִשָׁה גְּדוֹלָה מֵהָחָיִים הֵשֶׂגִים שֶׁיֵשׁ רַק לָהּ. בְּמוֹתָה ציוותָה אֶת הַשִׁירִים הִיא קָטְפָה אֶת כּל הַתְּהִילָה. לַמָלְאָכִים עפרה הִיא אִימְפֵּרְיָה לָאֲנָשִׁים עפרה הִיא הִסְטֵרְיָה הִיא כּוּלָה שִׁיר אָהֲבָה... דִּיוָה הִיא עפרה עפרה הִיא דִּיוָה אֵין אָחֶרֶת! מִסְפָּר אַחַת זֶה יָדוּעַ בְּאוֹפֶן קָבוּע! הָ - זָמֶרֶת! הִיא ניצְחָה בַּקְּדַם אֵירוֹוִיזְיוֹן הִיא לָקְחָה אָכֵן מָקוֹם רִאשׁוֹן. זֶה כָּשֵׁר כִּי הִיא טוֹבָה יוֹתֲר מָקוֹם רִאשׁוֹן, אֵין מָה לְדַבֵּר: לְפִי כּל מְחִיאוֹת הַכָּפַּיִם הַבָּרָק, הַזוֹהַר בַּעֵינָיִם רַק עפרה הִיא עִם קוֹל אֱלוֹהִי. עפרה היא דיווה דיווה היא עפרה זֶה בָּטוּחַ! מָקוֹם שֵׁנִי לְיַרְדֵנָה בְּלִי דְּמָעוֹת וּבְלִי סְצֵנָה. אֵין וִיכּוּחַ!
 
עומר-גדול מהחיים.

המילים מצוינות(אתה מוכשר!)ללא ספק. עופרה"שלך" מצויינת. ירדנמה-מעט יותר!
 

איליה.

New member
כאן נמחקו מספר הודעות.

מי שחושב שהוא חולה נפש, אולי כאן יעזרו לו. ואם בוער בעצמותיכם לומר למישהו אחר שהוא חולה נפש, תכבו את המשחב, תעשו קצת מדיטציה וזה יעבור לכם. די כבר לוויכוחים המטומטמים מי יותר טוב - עפרה או ירדנה! כל הדעות כבר הושמעו הרבה יותר מפעם אחת. זה ילדותי למשוך ויכוח אידיוטי שנגמר לפני 20 שנה, וזה גם מאד לא בוגר לא לפרגן בצורה כזאת.
 
למעלה