ראללי לאיי יוון וסיציליה

ראללי לאיי יוון וסיציליה

שלום לכל הטסים השנה מתארגן בשיתוף אגודת התעופה הראליי לאיי יוון כאשר היעד הרחוק היא העיר קטניה שבסיצילה.מתוכנן להתקיים בין ה 3 יולי עד ה 10 בו. הראליי מיועד למטוסים חד מנועיים. המסלול: 3.7 חיפה - פאפוס- רודוס- מיקונוס 4.7 מיקונוס -קורפו דרך מיצר קורינטוס (חוויה מיוחדת בנתיב מיוחד ) 5.7 קורפו - קטניה (דרך מיצר מסינה) 6- 7.7 קטניה (עם אפשרות לגיחת טחסה אל הר הגעש סטרומבולי 8.7 קטניה - קורפו 9.7 קורפו - מיקונוס - רודוס (דרך ארקסוס וטריפוליס) 10.7 רודוס - פאפוס- חיפה. המועדים נבחרו כך שגם טייסים שומרי שבת יוכלו להשתתף. משך הטיסה המוערכת על פי נתוני ססנה 172 היא כ 26 שעות עלות מוערכת של בתי המלון היא כ 45 עד 55 דולר לאדם החדר זוגי, הכוונה להיות בבתי מלון ראויים לאחר יום טיסה ופעילות כאשר לא מוותרים על מזגן!! התשלום לבתי המלון יעשה ע"י כל משתתף ישירות באמצעות כרטיס אשראי לאחת מסוכנות הנסיעות שמטפלת בנו בראליי בשנים האחרונות. יש לזכור כי חודש יולי הוא שיא העונה התיירותית מבחינת בתי המלון והמחירים. בהסכמת המשתתפים ניתן יהיה לארגן טיול מודרך באוטובוס להר הגעש אטנה ולעיירה המקסימה טאורומינה למטס יצטרף מכונאי מורשה דמי השתתפות בהוצאות הארגון הכנת תיקי אינפורמציה ומפות, צילומים תקשורת ומתנות למארחים הם 550 ש"ח למטוס. ההשתתפות בראליי היא באחריות המשתתפים בלבד. הארגון, הינו אירגון מנהלי ואינפורמטיבי בלבד. מספר המטוסים היכולים להשתתף מוגבל בהתטאם למגבלות החניה בשדות התעופה היווניים. בפעם האחרונה הוגבלנו ל 8 מטוסים, השאיפה היא להוציא עד 10 מטוסים. ככל הנראה ניתן יהיה גם הפעם לקבל פטור ממיסים ואגרות ביוון, הנושא נמצא בטיפול.הפטור ינתן לטייסים ולמטוסים בלבד. ייתכן כי לחלק מהדרך יצטרפו גם טייסים/ מטוסים האגודת התעופה היוונית. תדריך ראשון וחלוקת חומר למשתתפים יתקיים בסוף חודש אפריל מועד מדוייק ומיקום יועבר לנרשמים ניתן להרשם על בסיס כל הקודם במשרדי האגודה או אצל אלי דולב טל: 615127- 052 או בפקס 6769967- 04 או בד"א [email protected] נא הפיצו הבשורה בין המעונינים תודה אלי דולב במידה ויהיה צורך ורצון לצרף בני/ בנות זוג או בגלל מגבלות משקל ואיזון ניתן יהיה לארגן מטוס דו מנועי. גודלו של המטוס יקבע בהתאם לביקוש עלות ההשתתפות תהיה על פי הנוסחה הבאה:(בהתאם לסוג המטוס) מחיר שעת הטיסה +הפרש מחיר הדלק (לשעה) בחו"ל X סה"כ השעות בפועל חלקי מספר המשתתפים במטוס. בנוסף לכך עלות מיסי הנמל
 
אתה מוכן להסביר לי את מעלות הראלי

ברוב המקומות האלו הייתי, ואף מעבר לכך, אני יכול להגיע וגם הגעתי לנקודות מאוד מרוחקות כולל חציית האטלנטי, עשיתי זאת עם כל המטוסים הדו מנועיים שלי. לאחרונה, אני נהנה לעשות טיסות כייף בצסנה 172 שלי בעלת מנוע 180 כ"ס. אז כאמור, שאלתי אליך רק מה הסיבות שימשכו אותי לעשות זאת במסגרת הראלי מלבד העובדה שאני משלם לכם דמי השתתפות (יש לי את כל המפות וכל הדרוש לטיסה בכל אירופה והמזרח התיכון)
 
למעלה