ראשית ברצוני לברך אותך על הפורום

עליגל

New member
ראשית ברצוני לברך אותך על הפורום

בהחלט יש מקום לפורום כזה. ראיתי שהתייחסת לתוכנית ההכשרה למורה בחינוך המיוחד. רציתי לשאול אולי את יודעת היכן אוכל להשיג רשימת קורסים מומלצים לקורס שמטרתו להכשיר מורות לחינוך המיוחד מגן-חט"ב.
 

Diana M

New member
תודה עליגל../images/Emo20.gif ובענין הכשרה

הכשרת גננות ומורות לחינוך מיוחד באיזו מסגרת? האם המדובר הוא בשתלמויות לאנשי הוראה בחינוך המיוחד? אנא, פרוט על מנת שאוכל לסייע באופן יעיל. שמחה על הגעתך לכאן
 

עליגל

New member
הכשרת מורות וגננות לחינוך מיוחד

במסגרת מכללה להכשרת מורות. אנחנחו שלוחה של מכללה היושבת במרכז הארץ אנחנו נמצאים בגליל העליון יש ביקוש של תלמידות לפתיחת מסלול לחינוך מיוחד אנחנו שייכים לזרם הדתי. לי יש רקע בתחום הייעוץ ולקויות למידה והתבקשתי להרכיב תוכנית לימודים כרגע לשנה א בלבד ואני מחפשת עזרה . מה מלמדים כמה שעות אייך מתבצעת העבודה המעשית והסטאז. אם תוכלי לסייע בידי אודה לך מאוד.
 

דליה.ד

New member
אתה יכול להכנס לאתרים

של מכללות שונות כגון: לוינסקי, סמינר הקיבוצים, מכללת קיי וכו´. כל אתר מציג את רשימת הקורסים והסילבוסים הנלמדים. בזמנו, כאשר אני למדתי היו שני מסלולים נפרדים לחינוך מיוחד: חריגויות קשות (פיגור שכלי, אוטיזם וכדומה) ולקויות למידה. מה שמפתיע הוא שאני התמקדתי בלקויות למידה ועבדתי רק בחריגויות קשות (אוטיזם, pdd וcp). האוניברסיטה של החיים היא לא פחות טובה...ואני מצליחה למדי בתחום. בשנה הבאה אני מקבלת שוב, כיתה א´ cp . זהו פרוייקט ייחודי בארץ של כיתת חריגויות קשות משולבת בבית ספר רגיל עם 9 פרוייקטים שונים של שילוב. משהו מדהים ומאתגר.
 

Diana M

New member
תוכניות לימודים בחינוך המיוחד

להלן תוכנית הלימודים של שנה א´ (והשאר)חינוך מיוחד, במכללת אורנים. רצוי לקחת גם ממקומות נוספים , כדוגמת המקומות שפרטה דליה ולבנות את המערך המתאים לכם. אורנים, פשוט נראה לי הכי קרוב אליכם, לאה שורר עומדת בראש מסלול חינוך מיוחד. ניתן להתייעץ איתה.
 
למעלה