ראש העיר לשעבר, יצחק ולד

מגי 336

New member
ראש העיר לשעבר, יצחק ולד

מתעתד להודיע על התמודדותו לראשות העיריה... (מתוך "קול הכפר") כתושבת חדשה יחסית בכפר סבא, מעניין אותי איך הוא היה כראש עיר? האם יש הבדל משמעותי בהתפתחות העיר מאז נכנס בן חמו לתפקיד? האם הייתם ממליצים להחזיר אותו לכהונה?
 
מקווה מאוד שזה לא יקרה

ולד היה ראש עיר הרבה מאוד שנים (27 אם אני לא טועה). אני לא חושבת שזה מנהל תקין שיש ראש עיר אחד במשך כל כך הרבה זמן. הבדל אחד משמעותי (ושלילי מאוד) שאני רואה מאז בן חמו בתפקיד הם מגדלי המגורים שמתחילים לצוץ בכל מקום בעיר. לא שזה יגרום לי להצביע לולד. מקווה שיהיה מתמודד ראוי חדש.
 

coach miriam

New member
מגדלי המגורים הם תכנית של ולד

ששאף ועדיין שואף להגדיל את כפר סבא לעיר של 80 אלף תושבים - בענין הזה בן חמו רק מבצע תוכניות ישנות . לעומת זאת גם הפארק שחיכה הרבה זמן למימוש יצא לדרך סוף סוף שלא לדבר על זה שכפר סבא יוצאת מהגרעון . אני חושבת שלטוב או לרע בן חמו הוא איש עשיה והוא עושה בכל חלקי העיר. אין ראש עיר מושלם . אבל ולד כבר מיצה את ההזדמנות שקיבל ואני מקווה שימצא לעצמו משהו אחר לעשות בחיים.
 
לא הכל נכון

1. העיר כפר סבא כבר חצתה לפני מספר שנים את ה80,000 תושבים 2. ולד עשה הרבה מאוד דברים טובים בשנות כהונתו. אסור לנו לשכוח את השגשוג בחינוך בשנים שהוא ניהל את העיר ואת המעמד שהיא זכתה לה. אבל לקראת הסוף הוא דעך ויותר גרע בפעילותו מאשר תרם. 3. בן חמו עשה כמה דברים טובים ונחוצים. הפארק בהחלט נזקף לזכותו. קצת תמוהה ההתעסקות המיותרת שלו בתקשורת ובפרסומי עשייה.
 
למעלה