ראש העיר ניצח!!!!

ראש העיר ניצח!!!!

סלאנט היה מתמודד קשה ביותר אבל הציבור בחר בשוקי!!! תמונה שאני צילמתי
 

סמד13

New member
באמת כבוד גדול

עכשיו שישנס מותניים ויתחיל סוףסוף לעשות משהו לטובת העיר ולטובת השכונות
 

ToWeR MaN

New member
זה מה שרחובות רוצה ולא יעזור לאף אחד

עכשיו שכל השמאלנים והעכברושים שהציפו את הפורום יחזרו לחורים שלהם כי הם לא מעניינים אף אחד
 

shlomi821

New member
איך בדיוק רחובות רצתה עם 20 אחוזי הצבעה ?!

ומה הקשר לשמאלנים? אני ימני בדעותיי ומתבייש שאתה מדבר כאילו המחנה הימני מטבעו להיות מושחת, פורר הוא בושה לעיר רחובות ואני מקווה שיקבל קלון על מעשיו וכך יסולק בבושת פנים מתפקידו בעזרת ה'
 

ToWeR MaN

New member
למה אתה חושב שיבואו יותר?!?!

אמרתי את זה גם בתגובות הקודמות שלי ואני אחזור על זה שוב,הגענו לצערי למצב שלא איכפת לאף אחד מי יהיה ראש ממשלה ובטח שלא ראש עיר ובגלל זה האחוזי הצבעה האלה. בגלל המנהיגים היום. אין דבר כזה היום ראש עיר/ממשלה שהוא גם אדם ישר נקי כפיים וגם מצליח ואוהבים אותו-לא קיים! כולם מושחתים,כולם רמאים,אין לאף אחד אמון בשום נבחר ציבור והאחוזי הצבעה מעידים על זה הכי הרבה.(או אולי כי התקשורת והעיתונים כל היום מחפשים מה אתה עושה לא בסדר ובגלל זה לכולם יש אות קלון או כתב אישום בדרך. אני מקווה שהאפשרות הזאת יותר סבירה) ולמה שמאלנים? כי שמאלנים הם בדרך כלל פלצנים יפי נפש שבאים רק לבוא לקטר ולהיעלם. אל תכניס לי מילים לפה הלוואי והשמאל היה נקי כמו הימין. פורר הוכיח שהוא יכול לפתח,לבנות ולגרום לכך שרבים רוצים לבלות ולגור כאן,ושלא תטעה אני ממש לא תומך נלהב של פורר. נכון שצריך לשפץ ולהרים את הרמה של השכונות ובגלל זה נתנו לו עוד קדנציה. אם הוא מושחת? שבית המשפט יחליט כל עוד לא הרשיעו אותו בכלום מבחינתי הוא בסדר אם ירשיעו זה סיפור אחר.
 

יוֹאב

New member
מי כאן יפה הנפש?

שבית המשפט יחליט? זה שפורר הודה במרבית הסעיפים לא מטריד אותך?
 

ToWeR MaN

New member
אולי אתה רוצה להכריע את הגורל שלו?

אם בית המשפט לא יחליט אז מי יחליט?! אתה?! יאללה סע לראשות העיר
 

יוֹאב

New member
ודאי שבית משפט יחליט

אבל זה משעשע לראות איך אתה עוצם עיניים לנוכח ההודאה של פורר. בנאדם מודה שעבר עבירה, ואתה מחכה לבית משפט. כל משפטן מתחיל יודע שלאחר הודאה, לא מוציאים אדם זכאי. אין דבר כזה.
 

ToWeR MaN

New member
אבל זה לא אומר שצריך לערוף לו את הראש

קודם נראה מה יהיה במשפט,מה מיוחס,מה ההודאה שלו ומה התוצר הסופי ואחרי זה נשפוט אותו. אז אולי הוא טעה אבל אף אחד לא יודע מה הפער בין ההאשמות נגדו לבין המציאות ולכן לא צריך לשחוט אותו. הוא ראש עיר טוב לרחובות והציבור בחר בו לכהונה נוספת,כשנגיע לנקודת החלטה נחליט אם הוא צריך ללכת עקב מעשיו, אבל הוא ללא ספק טוב משאר המועמדים שהיו ולכן הוא נבחר.
 

יוֹאב

New member
אתה נותן קישור לתגובה של פורר?

ומה חשבת שהוא יגיד? "אני כן מושחת" ? האישום נגדו כולל שבועת שקר, קשירת קשר לביצוע פשע, קשירת קשר לביצוע עוון, רישום כוזב במסמכי תאגיד, מירמה והפרת אמונים. עסקת הטיעון מתייחסת רק לסעיף 284 לחוק העונשין (מרמה והפרת אמונים), ולכן הפרקליטות מתעקשת על קלון. הסעיף בו הודה פורר הוא לא סתם סעיף טכני כמו שהוא מנסה להציג את זה. מדובר בהעברת מכרזים לקבלן דוד כדורי (שבמקרה גם סגר לו חוב קטנטן של כמאה אלף שקלים), תחת השם "הלר" (החברה לפיתוח רחובות). מדוע עשו זאת בצורה הזאת, ובלי מכרז מסודר, ודווקא לקבלן שכיסה לו חוב בן 6 ספרות? אם זה לא קלון, אז מה כן?
 

ToWeR MaN

New member
בתור מנהל הפורום

בוא תנסה להביא דובר שלו,או את פורר בעצמו לדיון פה על הבחירה מחדש ונשאל אותו גם על זה,במקום לכתוש מים כל היום אתה לא באמת מצפה שאנחנו יכולים להעלות השערות ולהכריע את עתידו לפי דעה שלך או שלי ולפי איך שכל אחד רואה את זה. זה תפקידו של בית המשפט. ואני שוב אגיד לך,שאם באמת ירשיעו אותו ויהיה לו קלון אז אין לו מה לחפש פה אבל כל עוד לא הוכח אחרת-WE WILL WAIT
 

יוֹאב

New member
ההפך הוא הנכון טאוור מן

כל דעה שלא תהיה של פורר או מי מדובריו, תהיה אובייקטיבית יותר. צריך להסתכל כל הנתונים האובייקטיביים כפי שהם. יש כתב אישום על 5 סעיפים חמורים. יש עסקת טיעון לגבי סעיף אחד. הפרקליטות מתעקשת להכליל קלון באישום. לפחות בסעיף מרמה והפרת אמונים הודה פורר, ועם זה גם הוא לא יכול להתווכח.
 

ToWeR MaN

New member
מסכים איתך,אבל...

אני חושב שאובייקטיביות נקבעת אחרי שאתה שומע את שני הצדדים,ואני משוכנע שיש פה דברים שלא כולנו יודעים לטוב או לרע,לכן מן הראוי שבפורום רחובות יוצג גם עמדתו של ראש העיר או דוברו,בלי קשר אם מסכימים או לא מסכימים לדעתם. אין אובייקטיביות כשאתה מציג צד אחד,קודם נראה מה הצד השני אומר ואז נעשה 1+1
 

IDAN1815

New member
למה אתה חושב שלא צריכים לבוא יותר?!

בושה שהגענו למצב שפחות מ50% מצביעים לראשות העיר ! ולמה זה קורה? כי אנשים כמוך באים רק בשביל להתלונן , אז עכשיו יש לי שאלה אלייך , יש לך בכלל זכות להתונן? אתה אומר שלא צריך להצביע ואני בספק אם אתה בעצמך הצבעת , אז איזו זכות יש לך להתלונן ? ברגע שבן אדם מחליט להישאר בבית ולקבל יום חופש מהעבודה כמו פרזיט במקום ללכת להצביע לעתיד שלנו ושל הילדים שלנו - אין לו שום זכות להתלונן!! אתה אומר שכולם מושחתים? אין לך במי לבחור? אין מה לעשות. תתמודד אתה אולי אם אתה חושב שכולם מושחתים והנושא כ'כ חשוב לך. אם אין לך במי לבחור - תבחר את הרע במיעוטו או שתשים פתק לבן! מקווה שבקדנציה הבאה יהיה שיפור באחוזי ההצבעה ואנשים יתחילו להצביע. שבת שלום
 

ToWeR MaN

New member
חחחחחחחחחחחח

אני בא להתלונן?! אני בדיוק אומר לכולם שאין על מה להתלונן כל הפורום הזה תלונות ובכיינות ! ואני לא אמרתי שלא צריך להצביע אמרתי שאין מה להתפלא שזה ככה כי גורמים כמו תקשורת גורמים לאנשים להיות אדישים. ואני בכלל חושב שמי שלא מצביע ותופס טרמפ על היום הזה צריך ללמוד לפני הכל מה זה להיות אזרח ולהשתמש בזכות ההצבעה(ואני כן הצבעתי) ככה שאני בכלל לא מבין מה אתה רוצה בתגובה שלך זה קצת מראה על האינטליגנציה שלך תקרא ותפנים לפני שאתה מגיב.
 
למעלה