ראש השנה - הזדמנות לשמור על קשרי לקוחות

Alexsushi

New member
ראש השנה - הזדמנות לשמור על קשרי לקוחות

הי לכולם,

ראש השנה מתקרב ועכשיו זה בדיוק הזמן ליזום ביקורים אצל לקוחות, להגיד חג שמח ולתת מתנה! איך בחברה שלכם מסמלים את החג עבור הלקוחות?
 
אני עצמאי מישנת 1969 כל 69

לעולם לא בא אלי ספק לבקר . בראש השנה . גג שלחו שנה טוב גלויה . והיום בקושי שולחים SMS . מאיפו הרעין לבקר לקוחות בא? מי יש לו זמן . ?
 

Alexsushi

New member
יש לי רעיון בשבילך מר קרמר!

לפני שאתה שולל הכל... אולי בעסק שלך זה פחות מתאים או שיש לך לקוחות חד פעמיים. אבל אם יש לך לקוחות גדולים שחוזרים, להם בטוח הייתי מעניקה מתנה כלשהי.
בנוסף לא מדובר בלעשות את כל הדברים ועבור כל הלקוחות. אפשר לבחור את הלקוחות הגדולים ביותר ולעשות משהו קטן. תנסה ותגלה כמה טוב זה עושה לצד השני..

במקרה שלך, של עצמאי, הייתי ממליצה לך בתקופת ראש השנה לתת מתנה קטנה ולאחל חג שמחה ללקוחות אשר מגיעים אליך (ככה אתה לא מבזבז זמן). תוכל למשל לתת להם "לוח שנה" קטן עם מגנט שיכלול את הפרטים שלך וככה ידעו איך להשיג אותך שוב, אחרי שיקבלו את שירותיך הטובים!
 
גבירתי לא היבינה אותי . אני עובד עים ספקים

שמספקים לי סחורה . אני לקוח שלהם והם אף פעם לא חיזרו אחרי בצורה שאת כותבת . אולי ספק חייג שקיבל מוצר חדש . גם אני קניתי עשרות דברים סתם מחנויות מוצרים יקרים . באלפי שקלים . למטרות אישיות . מעולם לא קיבלתי טלפון מהם או מתנה מהם . רק חזי שקלים . שקניתי מנמנו שטיח לא שוכח לישלוח אגרת שנה טובה . העסקים תרודים בעבודות היום . אין להם זמן להעלות זיכרונות . אים לקוחות שלא חזרו אלהם . ולשם מה יחזרו ??? רק במכולת חוזרים כול יום
ליקנות חלב ולחם . קנו מיזרון בחנות את השני יקנו אולי בעוד 3 שנים . ואז החנות תהיה כבר סגורה

העיקר שנה טובה לכולם
 
לקוחות גדולים .

הייה בית אבות גדול בפרדס חנה שעבד איתי כ10 . מישהוא אחר נידחף לשם לעבוד יותר זול והיתחיל . חייגתי לשם מה נישמע מה עים הצעת מחיר . ענה לי הקניין
ההנהלה רוצה 3 הצעות מחיר . וניפנף אותי . ואחר מקבל את העבודות . כך שלהיתחנף במתנה של גרושים . זה מעליב את הנותן . כאשר דוחים אותו .
זו רק דעתי . אני עובד עים גופים גדולים . בתי אבות . חברת חשמל. גם בתי ספר .
שה טובה
 

Alexsushi

New member
הבנתי, דיברת מהצד שלך כלקוח..

הי קרמר

נכון לא כולם יודעים לשמור את הלקוחות שלהם!
שתהיה שנה טובה!
 
למעלה