ראש לשועלים או זנב לאריות?

  • פותח הנושא magy
  • פורסם בתאריך

magy

New member
ראש לשועלים או זנב לאריות?

(מי שכבר קרא בפורום הכרויות-פטור)
מה עדיף? התחבטתי בנושא. להיות הכי חכמה בעדר של שוטים? או הכי פחות, בלקהת אריות עזי לב? היום הייתי במקום, שבו הייתי ראש לשועלים. הרוחצות והרוחצים שם היו בגיל מתקדם מאד. מבוגרים ממני בשנים, או שרק נראו כך. על ידם נראיתי כמו דוגמנית. אבל מה היה קורה אילו הייתי מבקרת במקום שהרוחצים בו היו צעירים ממני בשנים רבות. על ידם הייתי נראית כמו "באבא יגא" מהיער. מה ששוב מחזק את דעתי, שהכל ענין של פרופורציות. אחר כך התיישבתי לי לאיזה כוס נס. קיבלתי כוס, הנס יחכה....
עישנתי לי בסטלבט.... וניגש אליי גבר ושאל אם אני משתמשת במאפרה. עניתי "לצערי, נון סטופ....." מה? שאל האיש....... נון סטופ, אמרתי שוב..... מה? אמר האיש......... אני משתמשת בה כל הזמן.....אמרתי כדי שיבין.... נו, הוא בטח היה חולה כשלימדו בכיתה את הסיפור על "נון סטופ"...... (הערה זו שייכת לחברה שהטיבה להגדיר). אין צורך לדבר שפות זרות בכל מקום.... גם לא בין שועלים..... אוקצור, אני עשיתי יום כיף חברתי עברה טירונות מקוצרת... עבדה קשה במים...קרירים. אחרי שגמרה בריכה אחת איבדה משהו, ושוב שחתה לאורכה וכך שלושת רבעי שעה שחתה מצד לצד כדי למצוא את מה שאיבדה... (את הזמן האבוד). באותו זמן אני השכשכתי במים חמים מול זרמים חמים מחיי נשמה.... היה קשה היום...... לראות אותה מתאמצת גם בשבילי.
 

ענבר.

New member
ראש לאריות.

ולגבי הבריכה, הים, או כל מקום אחר שמצריך חשיפת גוף - אם יש לך בעיה עם סימני הגיל, שבי בבית. אם אין לך - שיסבלו האחרים
תמשיכי להנות.
 

magy

New member
אין בעיה עם הסימנים

יש בעיה עם הימים. כל 365 יום, נוספת לי עוד שנה.... והקידומת הקרובה... מתחילה להדאיג........לאללללה. זה הולך להיות אזור חיוג......רמת הגולן.... יחזירו את הרמה?
 
למעלה