יואב שניר
Member
סלקום מאלצים את הלקוח להשתמש בראוטר העלוב שלהם (פייבר בוקס). אין דרך אחרת.
מכשיר עלוב המאפשר לסלקום שליטה מרחוק ברוחב הפס של הלקוח. איך אני יודע ?
נרשמתי לחבילת 1Gb.
כמה שעות לאחר ההתקנה רוחב הפס (לפי Speed test) נופל משמעותית (50%).
יצרתי עם סלקום קשר, שלחו "טכנאי". רוחב הפס תוקן. שוב לאחר כמה שעות שוב הוא נופל. שוב יצרתי קשר, שוב תוקן, לאחר כמה שעות רוחב הפס שוב נופל. שוב יצרתי קשר. ואז רוחב הפס תקין קבוע. מנסים את הלקוח. אם הוא לא מתלונן ... סלקום הצליחו.
נשברתי ... עברתי לפרטנר ... רוחב פס תקין קבוע. חזרתי לראוטר המצוין שלי.
מסקנה – סלקום שולטים מרחוק ברוחב הפס של המשתמש. מנסים את הלקוח. לא מתלונן ... סלקום הצליחו. לא להתקרב אליהם.
מכשיר עלוב המאפשר לסלקום שליטה מרחוק ברוחב הפס של הלקוח. איך אני יודע ?
נרשמתי לחבילת 1Gb.
כמה שעות לאחר ההתקנה רוחב הפס (לפי Speed test) נופל משמעותית (50%).
יצרתי עם סלקום קשר, שלחו "טכנאי". רוחב הפס תוקן. שוב לאחר כמה שעות שוב הוא נופל. שוב יצרתי קשר, שוב תוקן, לאחר כמה שעות רוחב הפס שוב נופל. שוב יצרתי קשר. ואז רוחב הפס תקין קבוע. מנסים את הלקוח. אם הוא לא מתלונן ... סלקום הצליחו.
נשברתי ... עברתי לפרטנר ... רוחב פס תקין קבוע. חזרתי לראוטר המצוין שלי.
מסקנה – סלקום שולטים מרחוק ברוחב הפס של המשתמש. מנסים את הלקוח. לא מתלונן ... סלקום הצליחו. לא להתקרב אליהם.