רבי שמעון בר יוחאי ובנו במערה

רבי שמעון בר יוחאי ובנו במערה

רציתי לשתף אותכם במאמר שכתבתי ושמופיע באתר של "קולך" שזה ארגוןנשים אורתודוכסי די פורץ דרך. מנסה לתמוך באנרגיה הנשית ולכבדה, בלי לפגוע בכבלי האורתודוכסיה. קצת סותר, אבל לא נורא (כי האורתודוכסיה היום היא מאוד מאוד מאוד מאוד גברית, אז לא בטוח שלהשתמש בכלים שלהם זה דבר מועיל, אבל זה כבר ויכוח אחר) אז קראו להנאתכם ותודה לכל מי שהיה במפגש !!!! ולכל מי שלא היה, תבואו לבא !!!! שיהיה אחלה יום דניאל
 

gui1

New member
יפה

אדם העוסק במדיטציה יב שנים נפשו גופו ורוחו משתנים .הבעיה שלי עם הסיפורים האלה היא ההבחנה בין העיקר והטפל ואתה הצלחת לחדד את ההבחנה אני חושבת שהוא נענש כמו שאמרת כי לא ידע להנות מן העולם הזה כאן ועכשיו הוא איבד את התמימות של ידל את הסקרנות וההודיה הפשוטה אבל חזלינו מחליקים את הקטע של העונש ולהיפך מאדירים את חשיבות היסורים לעומת ההנאה הפשוטה .בנו בפי חז"ל מרקיע שחקים במעמדו כי נהג לומר כל ערב לפני השינה "בואו אלי יסורים " זה נראה לי מעוות לשבח אדם כזה שבמקום להנות מן העולם מחפש לו את הסבל ועליו מודה ומהו אותו תשורה שהוא מקבל שאחרי מותו גופו נשאר באותו מצב עדיין הוא אינו מכון להתשחרר מהעולם הזה עדיין נאחז באותם יסורים במקום להרפות ושלחרר לפני לג בעומר שמעתי הרצאה על ר שמעון ובנו המרצה סיפר סיורים כמובן גם את זה שאתה הבאת וכול הקהל היה המום והתפעל אבל עכשיו שקראתי את דברך הבנתי מה הפריע לי הוא הכניס את כלם לעולמו של ר יוחאי ולא לעולם של כאן ועכשיו. חוץ מזה אדם שאינו מתחבר לאנרגיה הנשית/גברית שבו ואין הוא נמצא במודעות הוא ב"א די סובל ואולי הפתרון שלו הוא התבודדות כדי שיפתח רגישות לאותם צדדים
 
מסכים - אבל בכוונה אני לא נוקט

בלשון של נענש או עונש, כי זה לא שונה מכל מעשה תוצאה אחר .... אם אני חולה ממשהו, יש שיגידו שזה כעונש על שיצאתי עם שיער רטוב לרוח הקרירה, ויש שיגידו שזו תוצאה במציאות של חייו אז, התוצאה של עמדתו הייתה גלות במערה ככל שהרמה האנרגטית של האדם עולה, כך התוצאה יותר קשה זה כמו מישהו שנוסע על 20 קמ"ש בכביש מהיר והסטייה שלו לא תשנה כל כך או מישהו שנוסע 200 קמ"ש בכביש מהיר וכל סטיה קטנה היא הרת גורל לא עונש אלא תוצאה.... בכל מקרה ! המון תודה על הפרגון והמחמאה שיהיה אחלה יום סופשבוע טוב דניאל
 
למעלה