"רגאיסטאן" - בעקבות הגביע הקדוש

pelipelipeli

New member
"רגאיסטאן" - בעקבות הגביע הקדוש

סיבוב הופעות ימה וקדמה של להקת רגאיסטאן נפתח במוצ"ש בסלאו משה בר בת"א, בהופעת פתיחה הסטורית ומסיבה מדהימה עם הביט של dj. tribe-tech רגאיסטאן מנגנים חומר מקורי בעברית (ברובו המכריע). הביקורות מהללות!! מאיר שניצר : היה פגז גולדה מאיר סוויסה : נתפסו לי השרירים מרוב שקפצתי, רגאיסטאן שולטים!! יוסי חרא סונסקי : נפתחה לי הפדרמה ... ותפסתי שתי בוצ'יקלטות בהופעה של רגאיסטאן, אמן !
 

pelipelipeli

New member
רגאיסטאן- הופעות קרובות

הופעות קרובות של להקת רגאיסטאן! 23.3- "בוסתן הכרמל"- חיפה. 31.3- מסיבת צהריים ברחביה ירושלים. 7.4- בפסטיבל רגאיי בקיבוץ צאלים
 

cat 22

New member
"רגאיסטאן" אין לחם אין תורה!

אנחנו כבר עומדים בתור לכרטיסים! כבוד בצפון - הרגאי פה מולך! בחודש שבט בשנת חל"ט עונת התפוזים יצאו מעכו על סוסים קבוצה של סטלנים סניה בא ותישמון בא ומוקי בעל הנס זיו רוכב על סוס לבן עם נודב באבנט נסיך העראק על התוף ליד נסיכתו כששרה הבניין רועד והקהל איתו בקיצור - חבל על הזמן איפה אתם יא רגאיסטאן?
 
וואלה, תעלו ותצליחו!!

הייתי בסלואו משה באותו ערב של ההופעה, והפסדתי אותה כי באתי טיפה מאוחר :/ מקווה שאני אצליח להגיע ל"בוסתן הכרמל", מלא זמן לא היה שם דאנס טוב. מה שאני בטוחה, שיהיה ת'וייבז המדהים שהיה בסלואו באותו ערב!! עם אנשים מדהימים!! שיהיה יום מוצלח ושבת שלום =) -כשף!
 
למעלה