רגע אני לא מסכימה פה עם משהו...

טלוש 15

New member
רגע אני לא מסכימה פה עם משהו...

בפורום שלכם ששמו (מיותר להזכיר)עוסק רק במוזיקת פופ ואני לא קולטת למה? הרי בMTV יש גם רוק והיפ-הופ ובתור מעריצה שרופה של אמינם לא נעים לי לראות את ההעדפה שלכם לפופ, בעיקר שבזמן אחרון יותר רואים בMTV את 50 סנט, black eyed peas (עם השיר השולט: where is the love) וגם את השיר בריז, וגם בסטה ריימס ועוד המון מוזיקת היפ-הופ לעומת זאת לא ראיתי לאחרונה את בריטני, בקסטריט, ווסטלייפ וכל שאר... מכאן המסקנה שאתם צריכים לדבר לא רק על מוזיקת פופ מכיוון שזה כבר מזמן לא ה"דבר", אז... הנה למשל מה אתם חושבים על:black eyed peas/where is the love?
 
רגע אני לא מסכים פה עם מישהו...

הפורום עוסק בכל דבר שיש ב-MTV. אם אפילו יבוא גולש ויחליט לדבר על פירסומת שהוא ראה שם, גם בזה נדבר (מי שרוצה כמובן). את לא יכולה לבוא ולהגיד לנו "תדברו על משהו", רוצה להתעסק ב-50cent? בכיף! תפתחי נושא, תעלי דיון חדש, אני אשמח לראות יוזמה שכזאת. ונעבור לשאלה שלך... black eyed peas - באמת שאהבתי את where is the love שלהם, לא רק בגלל המוזיקה או ג'סטין, אלא בעיקר בכך שהם הכניסו ליריקס שבאמת אומר משהו ולא סתם שורות חסרות תוכן כמו שאנחנו רואים בהרבה שירים. אני מצפה מהם לעלות לגדולה עם האיכות שהם הפגינו ב-where is the love.
 

טלוש 15

New member
יפה דיברת!

הייתי אומרת שאתה צודק, בקשר לג,אסטין לדעתי הוא לא מוסיף שום דבר לשיר, השיר לא צריך את היללות של ג'סטין... ויש לי עוד שאלה בריטני חוזרת מתישהו (אני מקווה שלא אבל לפחות להתכונן לקול הממוחשב שלה לפני שהיא תהרוס את הרמה של אמ.טי.וי פעם נוספת...) ויש לי עוד שאלה נכון שעדיף בי הסיליקון שלה?
 

yanivtr

New member
אויש...

אל תפתחי עכשיו עוד ויכוח על בריטני... היה לנו מספיק. את לא אוהבת אותה? תפנימי את זה. בריטני באמת אסון טבע. חייב להפיל אותה אחרת היא תשתלט על העולם וכולנו נסבול. אמאלה.
ומה לעשות שאוהבים פה פופ? למה פיפטי סנט יותר טוב? אפילו השם שלו מגוחך.
 

yanivtr

New member
ד"א- תתכונני...

אמרת שבריטני וחבורתה נעלמו? אז תתכנונני- כל מי שנעלם לך הולך לעשות קאמבק בחודשים הקרובים.(חלק כבר התחילו)
 

TheImpactBoy

New member
חחח זה שהיא עושה קאמבק

א. העולם כבר שכח ממנה והקאמבק רק יוסיף כי השיר החדש שלה מזעזע. ב. זה שהיא עושה קאמבק לא אומר שהוא יצליח. ג. זה שמדונה שרה איתה, זה מוריד ממנה והמון.
 

TheImpactBoy

New member
תיקון קטן

*זה שמדונה עושה עם בריטני את הקאמבק מוריד ממדונה המון!
 

Noopy

New member
נכון!!../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

זה שמדונה עושה עם בריטני את הקאבמק מוריד ממנה המווון!!
 

שניש

New member
../images/Emo5.gif אוי, הזוועה../images/Emo70.gif../images/Emo6.gif../images/Emo56.gif

ג'סטין נמצא בשיר של " בלק אייד פיז" למטרה אחת ואחת בלבד- לזכות אותם בהכרה (שמגיעה להם
) ולעלות את המכירות (שגם מגיע להם אחרי עשר שנים ללא הכרה.) הוא לא נמצא שם חאיזו מטרה אומנותית ספציפית. הוא יותר כמו זמר ליווי. מה גם שהוא לא מופיע בקליפ. אבל אף פעם לא מזיק שיהיה לך איזה ג'סטין טימברלייק בשיר שלך
 
אם העולם היה שוכח אותה

אז השיר החדש שלה לא היה אחד מהשירים המבוקשים באמריקה בגלל שאתה מעריץ את כריסטינה אתה אומר את זה
 

TheImpactBoy

New member
לא.

זה בגלל שאנשים כבר לא סובלים אותה. ורוב המעריצים שלה עזבו אותה בגלל שהיא חסרת כשרון. מה קשור כריסטינה? השיר שלה מקום 47 בתחנות רדיו וזה רק בגלל שהיא מזרימה להם כספים.
 
חחח חי באשליות

קשה לך לקבל את זה אז אל תקבל תחיה בסרט משלך והשיר מקום 23 בהשמעות הפופ
 

yanivtr

New member
מה שתגיד....

מוזר שכולם שונאים אותה, אבל למרות זאת השיר החדש שלה הוא אחד המבוקשים ברדיו באמריקה, ועוד הקליפ לא יצא! מעניין למה... מזרימה להם כספים
...חחחחחחחחחחחחחח ומאיפה אתה יודע את זה? אני בטוח שיש לך קשרים עם גורמים גבוההים שאישרו לך את זה.
- הסמיילי הזה מתאר בדיוק מה שאני חושב... חחחחחחחחחחחחח אין לך טענות נורמליות אז אתה ממציא שטויות...נו באמת.
 
למעלה