רגע לפני נינג'ה ישראל: אריאל בן עטר מדבר על הכל

gossipBuilder

New member
רגע לפני נינג'ה ישראל: אריאל בן עטר מדבר על הכל

תפסנו את כוכב הרשת ודוגמן הפיטנס המוביל בארץ לכמה שאלות: איך התפרסם, מדוע החליט לעשות אימונים אישיים, מה המטרה שלו בחיים ועוד כמה שאלות. מיני ראיון
אריאל בן עטר ראשי.png 99%x
בגיל 24 נחשב אריאל בן עטר לכוכב רשת ודוגמן פיטנס המוביל בארץ, הוא מתחזק חשבון אינסטגרם מצליח עם כרבע מיליון עוקבים (לא סתם הוא נכנס לרשימת מפתחי הגוף ודוגמני הפיטנס שחייב לעקוב אחריהם) , הוא מוביל קמפיינים ברחבי העולם והוא מוזמן לאירועים הכי שווים שיש, ובקרוב הוא הולך לכבוש לנו את המסך ב"נינג'ה ישראל" בקשת 12. אבל איך כל זה קרה? בן עטר מספר.

http://gossipbuilder.co.il/רגע-לפני-נינגה-ישראל-אריאל-בן-עטר-עונה

רבות דובר על איך הגיעה החשיפה הגדולה של בן עטר, בארץ ובעולם, אבל יש מי שלא מעודכן וזה בשבילו. " לפני כארבע שנים באתר באזזזפיד כתבו שאני שילוב של זאיין מאליק וליאם פיין מלהקת 'וואן דירקשן' לשעבר. הפרסום הזה עורר טרוף ברשת ומשם הכל היסטוריה".
אז אחרי שהשכלתם באיך הפך להיות מטאור, בן עטר שמעדיף יותר שיגדירו אותו יותר כוכב רשת ולא דוגמן פיטנס, החל לאחרונה להעמיס את הלו"ז שלו 24/7 . הוא בקרוב עתיד לככב על מסך הטלוויזיה ב"נינג'ה ישראל" בקשת 12.
איך התכוננת למסלול האוסטרלי של נינג'ה ישראל?
"מעבר לשמירה על כושר ואימונים במכון הכושר בשגרה, הלכתי למקומות שונים בהם יש מתקנים שמדמים את המתקנים שיש במסלולים של נינג'ה".
ועד שנדע מה קורה איתו בנינג'ה ישראל, נספר כי בן עטר יתחיל בקרוב להעביר אימונים אישיים, כן כן, הוא בעצמו הולך לאמן כל מי שרק ירצה. למה הוא החליט לעשות זאת ואיפה זה יקרה? התשובה.

http://gossipbuilder.co.il/רגע-לפני-נינגה-ישראל-אריאל-בן-עטר-עונה

מדוע החלטת להתחיל לעשות אימונים אישיים?
"הבנתי שיש לי מספיק ניסיון כדי לגרום לאנשים אחרים להיות בכושר, ואם אני יודע לעשות את זה טוב עם עצמי, למה לא לחלוק בעצם?!".

ומי שרוצה להגיע לאימון איתך, איפה זה קורה ומתי?
"בקרוב מאוד, וזה יקרה בסניף של רשת הכושר F45 ברחוב יגאל אלון בתל אביב. תבואו".

בעבר התחרית בתחרות פיתוח גוף טבעית של איגוד WNBF, יש סיכוי שנראה אותך עושה זאת שוב? בן עטר משיב: "אם הכל ילך כשורה, כן. זה יקרה במאי בשנה הבאה, שוב באיגוד WNBF הטבעי".
לסיום, מה השלב הבא בקריירה שלך?
"לתת יותר מודעות בארץ לתחרויות לפיתוח גוף טבעי".
http://gossipbuilder.co.il/רגע-לפני-נינגה-ישראל-אריאל-בן-עטר-עונה
 
למעלה