רגע של רצינות, בבקשה

בוקר טוב, אני מניחה ששמעתן את ההודעה

של חברת מעדנות, על איסוף כולל של כל המוצרים. האם אתן משתמשות במוצרים שלהם? ובאיזה? אני - רק בעלי בלינצ'ס, לקנלוני. חוסך לי זמן וטעים מאד. ובצק עלים לעת מצא. לא טעמתי מעולם את הפיצה ושאר המוצרים שלהם.
 
רגע של רצינות, בבקשה

סחתיין על הפואטיקה שנהייתה כאן לפתע. מצטערת להרוס לכן את מוד השירה והחריזה אבל תגידו מה דעתכן על כל הסיפור של "מעדנות"? אני רוצה להגיד לכן שהם ממש יצאו בסדר. התקשרתי בעקבות ההודעות בתקשורת לגבי בצק עלים שקניתי מתוצרת החברה. התקשרתי למעדנות, כי היה נורא קשה לעקוב אחרי כל הפרטים, כצפוי מוקד שירות הלקוחות היה עמוס לעייפה. השארתי טלפון וחזרו אליי. פספסו אותי ולא עניתי, אז התקשרו שוב. לאחר בדיקה ביחד עם נציגת השירות גיליתי שהוא בדיוק בתוקף של אותה סידרת ייצור. הנציגה לקחה ממני את כל הפרטים, הורתה לי להשליך לפח ומיד ובימים הקרובים יישלח אליי שובר זיכוי. כל זה מעבר להודעות בתקשורת. לדעתי יש להעריך שירות כזה, דבר שלא נראה בנופי ארצנו הרבה. ובהזדמנות זו אני מזכירה לכן, בידקו במקפיא אם קיים אצלכם מוצר של מעדנות, הרימו טלפון למספר על גבי האריזה ובידקו. כמו שנאמר Better safe than sorry
 
כן, גם אני שאלתי כבר נדמה לי לפני יומיים

על הפרשה הזאת אבל לא היתה תגובה. מכל מקום - יצרתי אתם קשר, חזרו אלי (פעמיים!) והורו לי לזרוק לפח מוצר, גם אם אינו נכלל בתאריכים, אבל אם אני חוששת - אין בעיה, והם שולחים לי זיכוי. אני חושבת שהם יעשו הכל כדי להגביל את הנזקים העצומים שהם סופגים. הפסד במוצרים - אובדן נתח שוק ענקי - חודשים של הימנעות לקוחות מרכישת המוצרים שלהם - וייצור מחדש. מזלם שיש להם גב טוב - סנפרוסט. בכל מקרה אני חושבת שתגובת החברה היתה מצויינת מלכתחילה. הם העבירו מוצרים גם למעבדות חיצוניות ולכן החליטו להסיר את כל המוצרים מהמדפים - ליתר ביטחון, גם לפני קבלת התשובות לבדיקות. זאת סיפר המנכ"ל.
 
מה שאהבתי בסיפור שמעדנות לקחו אחריות מלאה

בניגוד לחברות אחרות שכל הזמן משתיקות כשיש בעיה בקו ייצור ספיציפי, פה מעדנות פרסמה במשך יומיים שלמים בטלויזיה ובאמצעי המדייה השונים וידעו בדיוק תאריכים ספיצפיים ושל אילו מוצרים. ולמרות כל הבהלה היתה הרגשה של ביטחון כי, חברת מעדנות לקחה אחריות מלאה וגם מוצרים שלא היו כלולים הם איפשרו ללקוחות להחזיר והרגיעו את קהל הקונים. באותו ערב שזה פורסם בטלויזיה אני ישר בדקתי באינטרנט באילו מוצרים מדובר ואילו תאריכים ובדקתי מול המוצרים שיש לי בבית. לשמחתי אף אחד מהמוצרים שרכשתי לא היה כלול במוצרים שצריך להחזיר והתאריכים שהיו ברשותי היו בסדר.
 

noa555555

New member
מישהו יכול שוב לפרט את הבעיה שהיתה עם המוצרים

ובאיזה מוצרים מדובר ובאיזה תאריכים? כי לא עקבתי ונדמה לי שיש לי איזה בורקס שלהם בפריזר.
 
על זה בדיוק אני מדברת

על לקיחת האחריות. נושי, היה גם סבב שני של הודעות, בדקת גם אותם? בהתחלה זה היה רק פיצות אחר כך התרחב למוצרים נוספים. לדעתי זה מקיף כמעט את כל המוצרים שלה, ההבדל הוא רק בתאריכי התפוגה. בדקתי באינטרנט וצירפתי כאן כתבה עם המוצרים הנוספים. ויהודית, תיקון קטן ברשותך, למעדנות יש גב חזק כן, אבל של תנובה ולא של סנפרוסט. לפני כמה שנים תנובה רכשה הן סנפרוסט והן את מעדנות. שימי לב על האריזה של המוצרים שלה מופיע גם לוגו של תנובה. שתהיו לי רק בריאות
 
../images/Emo60.gifהיה חשש לחיידקים בחלק מהמוצרים-קראו

היה חשש להמצאות חיידקי ליסטרה במוצרים. פרופ' מוטי רביד, מנהל בית החולים "מעייני הישועה", סיפר כי אכילת מוצרים הנגועים בחיידק הליסטריה עלולה לגרום לזיהומים קשים ואף לדלקת קרום המוח: "קבוצת הסיכון העיקרית היא נשים בהיריון, ששם יכולה להיגרם מחלה גם לאישה אך בעיקר לעובר". עכשיו מבינות למה החברה לקחה אחריות מלאה? ולמה המנכל טוען "העדפנו את טובת הצרכן" שבמקרה הזה -טובת מעדנות והמנעות מתביעות ולקיחת אחריות על חיי בני אדם וחשיפתם למחלות קשות עקב חיידקים שמצויים במוצרי החברה, כי עדיף שאנשים יחזירו ויקבלו זיכוי על המוצרים מאשר שאנשים ילקו בדלקות קרום המח ומחלות קשות עכשיו חשיפה לחיידקי הליסטרה. מתברר שעשו בדיקות בקוי ייצור שלהם וגילו שרמת הניקיון והתחזוקה ירודה ומלאה בחיידקים מסוכנים. לבירורים ושאלות ניתן לפנות למוקד בטל': 1-800-282-844. חיידק הליסטריה גורם למחלת הליסריוזיס ועלול לגרום לתסמינים דמויי שפעת כגון חום, עייפות ובחילה, ולעיתים גם שלשולים והקאות. הבעיה חמורה יותר בקרב קבוצות הסיכון: קשישים, תינוקות ואנשים בעלי מערכת חיסונית חלשה (כגון חולים כרוניים, אנשים שנמצאים בטיפול כימותרפי או אנשים שעברו השתלה של איבר). בקבוצות סיכון אלה עלול החיידק לגרום למחלות דלקת המוח, אלח דם, דלקת קרום המוח ולמוות. כמו כן, החיידק מסוכן מאד לנשים הרות מכיוון שהוא עלול לגרום להפלות או לידות מוקדמות עם פגיעות קשות בעובר.
 

w o m a n 10

New member
יש לי הרבה מוצרים שלהם ../images/Emo10.gif

אולי באמת נעשה מבצע החזרה. חשבתי סתם לזרוק.
 
woman אינך צריכה להחזיר. את יכולה

להשליך לפח. רק תתקשרי אליהם ותמסרי את הפרטים שלך ופרטי המוצר שאת זורקת והם ישלחו לך זיכוי. אני מסכימה שהם עשו זאת בעיקר כדי להגן על עצמם מפני תביעות - אבל לפחות עשו!!! כמה זמן תנובה הסתירה את עניין הסיליקון? במקרה זה - הם פעלו במהירות, הגנו על עצמם ותוך כדי כך גם על הלקוחות, ואולי אולי אולי באמת היה להם קצת אכפת מאסון שעלול לקרות אם מישהו ילקה במחלה? בכל מקרה התגובה היתה מצוינת.
 
למעלה