רגשות טהורים
רגשות טהורים -על דעתי רגש טהור אינו מצב של אי רגש, פרשנות זו מתיחסת להיבט אחר. הגדרת רחמים כהתנשאות זרה לי מאוד, ואולי טמון בהשקפה זו צידוק לחסרי הלב. הרחמים מניעים את האדם לפעול ולהחליט. שקולים רבים נובעים מתוך רחמים, מונח זה תקף גם בבית המשפט ובטוחני שלשופטים אין מידת התנשאות בשעה שהינם "מרחמים" ומקלים בדין. ולענין הרגש הטהור. כל עוד המונח רגש קיים הווה אומר חוויה, אחרת אין מדובר ברגש. הטוהר שברגשות מופק כאשר אנו חווים רגש כרגש ללא תוספת מנטלית כלשהי. רגש כאשר נוצר נעלם המניע נעלם השיפוט נעלם שיקול הדעת תחושת הנפש והגוף מוכרים לכל בר דעת. גם אם המניע נובע מתוך שיקול יהיה שיקול זה ספונטני אך שולי ביותר. ברמה גבוהה יותר של הבנה ניתן לחוות ללא מניע אלא מתוך רצון. ולראיה השפעת המחשבה על הגוף לשם רגיעה והרפיה. מושג האהבה הנובע מתוך שיקול הדעת אינו טהור, אולם התהוותו של רגש בגלל אמפתיה או בשעת סמפתיה או בעת פעולה אינסטינקטיבית לשם עזרה והצלה נילווית ברגשות טהורים גם אם אין הם נעימים לנו תמיד אין הבחנה בין רגש חיובי לשליל לשם הגדרת טוהר. פחד לא מודע מתבטא ברגש מתבטא בתחושות גוף ומשום שאינו צפוי הינו בלתי נשלט בתחילה ואינו מכיל "תרגום" של ההכרה באמצעות המוח. להטיף לאהבת הכל זה יומרני מדי, אין זה כפתור רצוני המגשים את התהליך מידית אין שוני בין דבר זה לענין התזונה הנכונה והבריאה. רבים מודעים לה אך מעטים מישמים את הידע. וכך הוא בכל ענין וענין כולל ברעיונות ואידאלים רוחניים. בברכה אביר
רגשות טהורים -על דעתי רגש טהור אינו מצב של אי רגש, פרשנות זו מתיחסת להיבט אחר. הגדרת רחמים כהתנשאות זרה לי מאוד, ואולי טמון בהשקפה זו צידוק לחסרי הלב. הרחמים מניעים את האדם לפעול ולהחליט. שקולים רבים נובעים מתוך רחמים, מונח זה תקף גם בבית המשפט ובטוחני שלשופטים אין מידת התנשאות בשעה שהינם "מרחמים" ומקלים בדין. ולענין הרגש הטהור. כל עוד המונח רגש קיים הווה אומר חוויה, אחרת אין מדובר ברגש. הטוהר שברגשות מופק כאשר אנו חווים רגש כרגש ללא תוספת מנטלית כלשהי. רגש כאשר נוצר נעלם המניע נעלם השיפוט נעלם שיקול הדעת תחושת הנפש והגוף מוכרים לכל בר דעת. גם אם המניע נובע מתוך שיקול יהיה שיקול זה ספונטני אך שולי ביותר. ברמה גבוהה יותר של הבנה ניתן לחוות ללא מניע אלא מתוך רצון. ולראיה השפעת המחשבה על הגוף לשם רגיעה והרפיה. מושג האהבה הנובע מתוך שיקול הדעת אינו טהור, אולם התהוותו של רגש בגלל אמפתיה או בשעת סמפתיה או בעת פעולה אינסטינקטיבית לשם עזרה והצלה נילווית ברגשות טהורים גם אם אין הם נעימים לנו תמיד אין הבחנה בין רגש חיובי לשליל לשם הגדרת טוהר. פחד לא מודע מתבטא ברגש מתבטא בתחושות גוף ומשום שאינו צפוי הינו בלתי נשלט בתחילה ואינו מכיל "תרגום" של ההכרה באמצעות המוח. להטיף לאהבת הכל זה יומרני מדי, אין זה כפתור רצוני המגשים את התהליך מידית אין שוני בין דבר זה לענין התזונה הנכונה והבריאה. רבים מודעים לה אך מעטים מישמים את הידע. וכך הוא בכל ענין וענין כולל ברעיונות ואידאלים רוחניים. בברכה אביר